Hi Manne
Ek het hierdie bul in Kamanjab geskiet.
30-06 180gr Nosler Partition 52gr S365 - 70 meter.
Die bul het in sy spore gesak.
Horings was 37.5 duim en uitgeslag het die bul 110kg geweeg.
Groete,
Brno
Kamanjab Namibi
- Brno308 jagter
- Full Member

Kamanjab Namibi
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
"vir God, deur God en alles in Sy naam"
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Re: Kamanjab Namibi
Lieflike trofee Brno!
Dit lyk of sy horing bloei? kyk ek dan verkeerd?
Groete
Alwyn
Dit lyk of sy horing bloei? kyk ek dan verkeerd?
Groete
Alwyn
-
Ponkie
- Hero Member

Brno
Netjies ou maat! Is dit die gemsbok wat jy my vertel het jy wil gaan skiet? Het jy hom gestalk (70m??)
Dis sommer 'n mooi bul. Ons het net koeie en een jong bul in Junie geskiet, maar die wild was spekvet!
ns. Lyk soos 'n breinskoot? Die ou Oom by wie ons gejag het se mens skiet 'n gemsbok IN sy oor dood!
Groetnis
Ponkie
Netjies ou maat! Is dit die gemsbok wat jy my vertel het jy wil gaan skiet? Het jy hom gestalk (70m??)
Dis sommer 'n mooi bul. Ons het net koeie en een jong bul in Junie geskiet, maar die wild was spekvet!
ns. Lyk soos 'n breinskoot? Die ou Oom by wie ons gejag het se mens skiet 'n gemsbok IN sy oor dood!
Groetnis
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
- Brno308 jagter
- Full Member

Ponkie
Ja dis daai gemsbok wat ek van gepraat het.
Ek het hom tussen die linker oog en oor geskiet, die 180gr Nosler Partition het die hele skedel stukkend geruk met die gevolg dat die horings los was in die skedel na die skoot.
Ons het koedoes gewaar en was op hulle spoor toe ek sonder om dit te verwag in die bul vas geloop het - hy MOES toe maar bakkie ry.!
Ek heg nog 'n beter foto aan om sy horings mooi vir jou te wys - Was regtig waar 'n prag bul gewees.!
Groete,
Brno
Ja dis daai gemsbok wat ek van gepraat het.
Ek het hom tussen die linker oog en oor geskiet, die 180gr Nosler Partition het die hele skedel stukkend geruk met die gevolg dat die horings los was in die skedel na die skoot.
Ons het koedoes gewaar en was op hulle spoor toe ek sonder om dit te verwag in die bul vas geloop het - hy MOES toe maar bakkie ry.!
Ek heg nog 'n beter foto aan om sy horings mooi vir jou te wys - Was regtig waar 'n prag bul gewees.!
Groete,
Brno
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
"vir God, deur God en alles in Sy naam"
- Hugov
- Hero Member

Baie mooi, wel gedaan!!!
9mm Beretta. .40 S&W Sig Sauer SP 2022. 44 Magnum Taurus. 22-250 Savage VLP DBM 1:9 . 25-06 Voere. 30-06 Brno. 300 WSM Savage . 416 Ruger Alaskan. Armed Gladiator 12 boor pomp aksie
- Frikkiedbr
- Hero Member

Wow dit is 'n mooi bokkie daai en ja nee sien hy ry saam in die bakkie.
Baie mooi !!

Baie mooi !!
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a blessing".
Find us on Facebook
Let Us Join The Dots In Your Design
Find us on Facebook
Let Us Join The Dots In Your Design