soms is daar nie kans om 'Broadheads' dieselfde dag na die jag skoon te maak met die bloed daarop nie. Wat is die vinnigste en effektiefste maniere wat julle van weet? werk asyn, coke, gewone nat lap of dalk week hulle in gewone skottelwas seep...As bloed hard word op 'broadheads'(mechanicals of fixed) is dit maar 'n tydsame storie en vingers kry eina ook...
Hoe gemaak om 'broadheads' skoon te maak?
- Bushwack
- Full Member

Hoe gemaak om 'broadheads' skoon te maak?
Dagsê,
soms is daar nie kans om 'Broadheads' dieselfde dag na die jag skoon te maak met die bloed daarop nie. Wat is die vinnigste en effektiefste maniere wat julle van weet? werk asyn, coke, gewone nat lap of dalk week hulle in gewone skottelwas seep...As bloed hard word op 'broadheads'(mechanicals of fixed) is dit maar 'n tydsame storie en vingers kry eina ook...
Last edited by Bushwack on Mon Jul 22, 2019 1:07 pm, edited 1 time in total.
Patrick Reynecke
Dream...Discover...Experience...
Dream...Discover...Experience...
-
Toxxyc
- Hero Member

Re: Hoe gemaak om 'broadheads' skoon te maak?
Skottelgoedwasser?
-
sPRINGHAAS
- Sr. Member

Gooi dalk n stuk ou tandeborsel of so iets in saam met al jou ander boog tools. Ek week hulle maar in warm water met skottelgoed seep... as jy hulle dan vinnig borsel kom hulle skoon.
-
FCLoretz
- Hero Member

Sonic cleaner?
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
- Chris Roux
- Newbie

Waterstof Peroksied (Hydrogine Perokside), is net die ding wat jy nodig het.
Jy kan dit sommer by n apteek of Dis-Chem kry. Laat die BH in n verdunde oplossing le (10 Volume sal reg wees) vir n paar minute en jy sal sien hoe borrel en kook die bloed af. Skrop so n bietjie met n ou tande borsel en hy behoort weer mooi blink te wees.
Jammer, ek moet net byvoeg, wees versigtig. Daardie peroksied kan noggal jou vel irriteer. Spoel mooi af.
Jy kan dit sommer by n apteek of Dis-Chem kry. Laat die BH in n verdunde oplossing le (10 Volume sal reg wees) vir n paar minute en jy sal sien hoe borrel en kook die bloed af. Skrop so n bietjie met n ou tande borsel en hy behoort weer mooi blink te wees.
Jammer, ek moet net byvoeg, wees versigtig. Daardie peroksied kan noggal jou vel irriteer. Spoel mooi af.
Ek is jagter, ek het my siel in die bos verloor. - Appel
- Pappabeer
- Hero Member

Wat Chris sê. Waterstof peroksied werk ook mooi om herwinde koeels skoon te maak. Ek het twee van daai bonsai vliegtuig tandeborsels in my jag rangebag wat daarvoor gebruik word.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44