Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Destyds toe ek nog op Gansbaai was het een van die sardyn skuite 'n groot wit gevang wat in die nette ingekom het. Dit was in die 80's.
Die outjie was 6 meter lank en sy lewer alleen het 2 45galon dromme vol gele.
Sy kake hang nou in die viswinkel in Gansbaai hawe.
Nog een wat ek gekry het was by die 10 meter lank, ook naby die Gansbaai kus toe ek besig was om haai te vang. Die skiboot was 9 meter lank en die perd was langer as die boot. Sy oog het gelyk soos 'n sopbord. Nodeloos om te se ek het hom nie probeer vang met die handlyn nie.
Hulle is egter pragtige diere onder water en is grasieus en swem sonder moeite. Hulle is ook die ultimate preditor.
Daai haai was in 'n berig in die Natal Witness van, of 23, of 30 Oktober, en hy is aan die Natalse kus by Inkwasi in haainette gevang en na Mosselbaai geneem, en hulle gan hom glo stukkie vir stukkie disekteer vir allerhande ontledings en navorsings doeleindes.
Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
DIT KLINK AMPER VIR MY NA IETS WAT INTERCOOLER SO KWYTRAAK
DIE KEREL IS BESONDER STIL, WEET IEMAND WAT VAN HOM GEWORD HET???
DALK HET IEMAND SY MONDJIE TOEGESL.. SORRY TOEGEMAAK
Term.
Manne soek jou op jou mail vir n knaldempertjie of drie..
Veral een INGELSMAN mac is naarstigtelik op soek na jou.
Ons het so klein demo gehou van die ou en nuwe, almal is dit eens hy is MOOI SAF...
praat weer
JB
Taffie
Lyk my jou slaaptye is versteur as jy so laat in die nag nog forum lees. Ek wonder net of jy kon slaap na jy die foto van vissie gesien het. Jy weet ons Vrystaters verhuis mos oor desember na Mosselbaai se omgewing toe so ek hoop nie sy familie is daar rond nie.