Pad het lekker vinnig gegaan, en middagetetyd stop ons op die plaas. Gou gewere gaan check op baan, en toe is ons veld toe vir laatmiddag jagsessie. Wihan het paar weke gelede onder die mes deurgeloop en is nog in boot en semi op krukke, maar het vir niks teruggestaan nie.

Bennie kans gekry om sy eerste rooihartebees te jag. 300WM die bul vinnig platgetrek.

Wihan is afgelaai om te kyk wat kom verby, 6.5CM het die jong blouwildebeesbul sy brieke vinnig laat vasskop.

Ek en Flippie, die boer by wie ons gejag het, het troppie rooihartbeeste voorgelê. Hulle het rustig oor randjie aangestap gekom en ek kon die ou koei met my 375Ruger plattrek.

Sy het amper reguit na my toe gestaan net onder 200m. Skoot is net voor linkerblad in, het die koeel onder die vel in die regterlies gevind. Sal later die 300gr Norma weeg.

Die volgende dag is na een van die buurplase om springbokke en blesbokke voor te sit. Dag het vriesend koud begin, maar later warmer geword toe die son uitkom.

Vrydagoggend is ons bergkamp toe agter swartwildebeeste aan.
Wicus met sy Tikka 6.5

Andre met sy Howa 6.5

Wihan, ook met 6.5

Die middag en Saterdagoggend is ons na ander kampe toe agter blouwildebeeste aan. Paar los springbokke, hartbees en n takbok ook saamgery terug koelkamer toe.

Oom Herman se BWB, Howa 6.5.

Haldane se takbok met sy Sako 270

Andre aka Nick White, met sy eerste rooihartbees.

Tussen die jag deur het ons lekker ontspan en is tot in die grond in bederf deur Flippie en Liesl.

Was diep lekker! Kan nie wag vir volgende keer nie.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk