7mm PRC

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
Post Reply
Smitstertjies
Hero Member
Hero Member

7mm PRC

Post by Smitstertjies »

Sommer net hoor wie hier op die forum skiet een en en wat dink julle? Ek het een aangeskaf vir gongskiete om in te pas tussen die dasher en 338

O ja, en waar kan ons doppe en diesets kry in SA? Die wereldwye web is maar geheimsinnig oor dit......

Groetnis

Martin
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
Eight
Hero Member
Hero Member

Re: 7mm PRC

Post by Eight »

Het jy laat bou of fabrieksgeweer gekoop en in Fabriek, watter fabrikaat?
Smitstertjies
Hero Member
Hero Member

Post by Smitstertjies »

Eight wrote: Tue Nov 12, 2024 1:56 pm Het jy laat bou of fabrieksgeweer gekoop en in Fabriek, watter fabrikaat?
Was sommer n ingewing van die oomblik besluit, sonder om te veel te dink daaroor. Savuti het n 28 duim Sneeuberg dikloop op n Howa aksie geadverteer. Barreled action. Nou besig om die res van die onderdele bymekaar te maak. Behoort n lekker stoute gongskieter tot met 1000m kompetisies te wees.
416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
Blitzzz
Hero Member
Hero Member

Post by Blitzzz »

Ek sou hier begin

https://cmhprecision.co.za/product/wilson-fld-7prc/

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tikka 6.5 Creedmoor
Brno 7 x 57 Mauser
Howa 243 AI
Toyrsi
Hero Member
Hero Member

Post by Toyrsi »

Smitstertjies wrote: Tue Nov 12, 2024 2:45 pm
Eight wrote: Tue Nov 12, 2024 1:56 pm Het jy laat bou of fabrieksgeweer gekoop en in Fabriek, watter fabrikaat?
Was sommer n ingewing van die oomblik besluit, sonder om te veel te dink daaroor. Savuti het n 28 duim Sneeuberg dikloop op n Howa aksie geadverteer. Barreled action. Nou besig om die res van die onderdele bymekaar te maak. Behoort n lekker stoute gongskieter tot met 1000m kompetisies te wees.
Met daai kombinasie gaan jy baie verder as net 1000m skiet.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ek weet die manne het erg gesukkel met clickers en party DIEs op die eerste reamers, ek sou moontlik probeer het om n sizing DIE te laat maak met doppe wat in die geweer geskiet is om daai moontlike probleem te probeer vermy.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Siebert in die gewone 7PRC of die 6.5 wat die manne opnek?
Ek weet die 7/6.5 gee clickersmaar is oorweegend ook maar oor die manne oor max skiet. Na aanleiding van hulle “boom” gemaak in die usa het Frank Green druktoets loop gemaak so rulkie terug omdat die 7/6.5 wildcat is is daar nie druk data op hom by saami gewees nie.

As jy gaan kyk na daai toetse se data en watse spoed die manne hulle gedruk het is dit seker die rede dat hulle probleme gekry het
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

JPS wrote: Wed Nov 13, 2024 7:48 pm Siebert in die gewone 7PRC of die 6.5 wat die manne opnek?
Ek weet die 7/6.5 gee clickersmaar is oorweegend ook maar oor die manne oor max skiet. Na aanleiding van hulle “boom” gemaak in die usa het Frank Green druktoets loop gemaak so rulkie terug omdat die 7/6.5 wildcat is is daar nie druk data op hom by saami gewees nie.

As jy gaan kyk na daai toetse se data en watse spoed die manne hulle gedruk het is dit seker die rede dat hulle probleme gekry het
Jan, die eerste reamers was volgens die mense in the know die probleem op die 7PRC wat die clickers veroorsaak het, hulle was te tight op die 0.200" lyn. Manne het toe Alex Wheeler se 7PRC reamers gekoop en somer met die hand gedraai om die probleem op te los

Die is nou die 7PRC nie 7-6.5 nie, ja ek het daai druk toetse van Frank gesien en die manne het vir hulle so bq hard gedruk
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Eight
Hero Member
Hero Member

Post by Eight »

Smitstertjies het jy al jou 7 prc in hande en indien wel hoe skiet hy?
Post Reply