My Groot sprinbok ram
- Kallie Fernhout
- Hero Member

My Groot sprinbok ram
Ek deel sommer die graag met julle.
Net so bietjie agtergrond. Ek jag al van n baie jong ouderdom en al van standard 7 in my tyd het ons nog van standards gepraat het ek gereeld saam my oom se oesspan gaan springbok uitskiet vir slaghuise en die uitvoer mark. Vandag 20 jaar later het ek seker al los oor n 1000 springbokke geskiet waarvan 95% hier in Suid-Afrika se karoo en kalahari was. Ek het ook al n paar keur in Koës in Namibie se kalahri gaan jag. Lang storie kort deur al die jare het n regte groot springbok ram my nog altyd onduik hoe weet ek nie.
So is ons vir n 3 weke vakansie nou in die mooie Namibie weereens gewees en kuier vinnig vir 4 dae by vêrlangs familie weer in Namibie se kalahari. Ry gou een middag waters om in hul wildkamp en die eienaar vra of ek nie n springer wil stamp vir die arbeiders vir n naweek vleisie nie.
Na meer as 20 jaar se springbok skiet en los oor n 1000 later skiet ek ook n ordentlike ram. 35kg Karkas aan die hak so groot soos n skaap.
Hier is hy, dit was nou vir my n groot voorreg.
Mooi Loop
Net so bietjie agtergrond. Ek jag al van n baie jong ouderdom en al van standard 7 in my tyd het ons nog van standards gepraat het ek gereeld saam my oom se oesspan gaan springbok uitskiet vir slaghuise en die uitvoer mark. Vandag 20 jaar later het ek seker al los oor n 1000 springbokke geskiet waarvan 95% hier in Suid-Afrika se karoo en kalahari was. Ek het ook al n paar keur in Koës in Namibie se kalahri gaan jag. Lang storie kort deur al die jare het n regte groot springbok ram my nog altyd onduik hoe weet ek nie.
So is ons vir n 3 weke vakansie nou in die mooie Namibie weereens gewees en kuier vinnig vir 4 dae by vêrlangs familie weer in Namibie se kalahari. Ry gou een middag waters om in hul wildkamp en die eienaar vra of ek nie n springer wil stamp vir die arbeiders vir n naweek vleisie nie.
Na meer as 20 jaar se springbok skiet en los oor n 1000 later skiet ek ook n ordentlike ram. 35kg Karkas aan die hak so groot soos n skaap.
Hier is hy, dit was nou vir my n groot voorreg.
Mooi Loop
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- henried
- Hero Member

Re: My Groot sprinbok ram
Wow, dis 'n bus.
Baie geluk.
Baie geluk.
Henrie Degenaar
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
- Capt. Yoda
- Hero Member

Baie mooi bok Kallie, baie geluk!
Dis is ook nog een regte mooi trofee wat ek op soek is na
Dis is ook nog een regte mooi trofee wat ek op soek is na
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Frederik
- Hero Member

Baie netjies geluk het jy al daardie horings gemeet lyk of jy naby 15" gaan kom?
- win270
- Hero Member

Baie geluk, Kallie!!! Afstand, Kaliber, Ammunisie? Altyd interessant om te hoor wat gebruik die manne.
-
JohanvB
- Hero Member

Mooi man!!
-
partner
- Hero Member

Daai Nou n Mooi Sprinbok Ram. Baie Geluk.
-
KalahariKlong
- Hero Member

Baie mooi ram, geluk.
- Arnold
- Hero Member

Baie geluk! Regtig 'n mooi bok daardie!
- Gian_dP
- Hero Member

Baie geluk! Pragtige bok daai
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
- Lategan1
- Hero Member

-
Ockert1992
- Hero Member

Netjies Kallie! Baie mooi ram!
- tau
- Hero Member

Baie geluk Kallie
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
-
Wouter Roets
- Administrator

Geluk Kallie met n pragram!
- ruaanb
- Hero Member

Genade baie geluk Kallie!
- Geno
- Administrator

- sako 30-06
- Hero Member

Monster springbok, baie geluk.
- Kallie Fernhout
- Hero Member

Win 270 hierdie is eintlik n storie op sy eie. Aangesien ons eintlik gaan vakansie hou het, het ek nie n geweer saam gevlieg nie en was ook nie lus om met die ding vir 3 weke rond te toer vir moontlik een of twee skote nie.win270 wrote: Tue Jul 22, 2025 2:36 pm Baie geluk, Kallie!!! Afstand, Kaliber, Ammunisie? Altyd interessant om te hoor wat gebruik die manne.
So klim ons die oggend in die cruiser om bietjie rond te ry en soos die boere maar daar werk daar is altyd n werks geweer in die bakkie vir indien hul dalk n vlakvark deur die dag raak ry.
Die geweer waarmee ek geskiet het is die eienaar se geweer, dit is n werks geweer soos ek nog nooit gesien het nie. Die aksie is Musgrave action/ Lyttelton RSA en loop. Die loop is so din soos spaghetti met n verfblik van n silncer. Dit lyk amper of die silncer oor die loop gepress is so min clearance daar tussen die loop en die silncer is. Daar is niks meer blue op die geweer nie hy het so rooibos tee bruin kleur van seker maar roes en bloed en sweet. Opdie geweer is daar n vaste vergroting scmidt&bender as ek reg onthou was dit iets soos n 8 x56 met n bitter lekker din kruis en n dot in die middel. Daar was maar min plekker op daai scope wat jy nog swart kon sien hy was al meer blink geskuur en gestamp as wat daar swart oor is. Die kaliber is n 243. Sneller was vir my maar swaar gevoel of jy hom met n Cruiser moet aftrek.
So vra ek die einaar hoeveel skote het hy deur die geweer. Hy sê vir my hy weet nie al wat hy vir my kan sê hy het die geweer by sy pa gekry en daarna het hy al 6000 vlakvarke die laaste 20+ jaar met hom geskiet. Ek vra toe wanneer laas hy die geweer skoon gemaak het wat hy toe noem nog nooit. My raad was dat hy dit ook nooit moet doen nie anders is dit verby, Haha.
Elkgeval bokkie was naby het so op 130m gestaan, daar waar ek gemik het het die geweer geskiet. Hy skiet net 85gn bruinboks Pmp wat hy koop van die inkomste wat hy maak uit die verkoop van die vlakvarke.
Nooit in my lewe sou ek kon raai dat n 243 6000 skote kan skiet nie en dan nog op 130m skiet presies waar jy mik nie.
- win270
- Hero Member

Mooi storie, Kallie!!! Hoop jy het foto geneem van daardie geweer!!