Mening oor rooikat in hok!?!?

Geno
Administrator
Administrator

Re: Mening oor rooikat in hok!?!?

Post by Geno »

Image

Image

Image

Image
Goed, beter, 6millimeter!
Ian
Hero Member
Hero Member

Post by Ian »

Dankie Geno, jy spaar my baie moeite,  sal maar vir jou 'n lekker knerts gooi op die kursus.

Groete
Last edited by Ian on Fri Jan 20, 2012 8:07 am, edited 1 time in total.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Ian wrote: sal maar vir jou 'n lekker knerts gooi op die kursus.
Plesier ou Ian,

Klink reg met my! Ek kom hoeka sonder gunne, stoel en jagbakkie so ek kan maar netsowel ietsie gebruik!
Die lorrie waarmee ek jag is 250km van my af, so dis half sinneloos om die ekstra 500km heen en terug te ry. Julle manne het mos ook lekker kit om te mee te jag.

Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
jaracal
Administrator
Administrator

Post by jaracal »

Hallo Fila
In Amerika gebruik hulle jare al Catnip. Sie hierdie link van 'n plek waar hulle Catnip verkoop in bottels. http://www.fntpost.com/product_search.php
Daar is vele lures wat jy kan gebruik. Ek het bv Bobcat gland lure baie meer effektief as catnip gevind. Ek mag dalk nog 'n bottel iewers he^, sal moet gaan soek in my gestoorde area. Jy kan dit egter ook van Amerika bestel.
Die beste 3 lures wat ons gevind het is Canine Call, Bobcat Gland en magna Glan. Dan volg Coyote gland en andere. Shellfish oil werk ook wondere vir katte.
Groete
Heinrich
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
Mac
Hero Member
Hero Member

Post by Mac »

Die meeste goeie petshops verkoop concentrated catnip im sulke spuit botteltjies. Terloops, en stem saam met Jaracal dat die hok ordentlik toe gemaak moet word, die kat moet in die hok in gedwing word, e nie langsaan of agter die hok merk nie, hy moet ook nie kan opspring nie, en dit moet eintlik soos 'n skuilplek vir hom lyk.

Jy gaan ook kry dat jy omtrent 80% mannetjies katte in hokke gaan vang, maar met ysters is dit 50 / 50
Occasionally mistaken for a responsible adult

It is funny how much we learn when we forget that we know it all.
basie
Full Member
Full Member

Post by basie »

Dankie Geno

Is die plant se naam by die kwekery ook Catnip of het hy 'n ander naam daar?

Dankie
Basie
Elke Rooihond kry sy dag!!
fiela

Post by fiela »

Dankie aan almal!!!

Ian, het vanoggend by die hok n dooie makou gekry wat daar rondgetrek is. Ek het toe die trail cam genader. Daar was twee witrue vanoggend. Hulle het met die dooie makou daar aangekom. Gaan hulle die kat afskrik?

Jaracal, dankie vir die link. Ek was ook daar in Amerika. Dis waar ek my eerste fluitjie gekoop het. Ek onthou dat hulle al sulke spuitgoet het. Daar is tot goet wat jy jouself mee kan spuit om nie n mensreuk te he nie!    Sal oom my laat weet of oom daai 'doepa' by oom kry.
Sal weer praat.

Dankie Mac. Sal al die raad gebruik wat ek kan.

Moet mens ysters ook om die hok stel of raak dit dan te veel goet?
Ian
Hero Member
Hero Member

Post by Ian »

Beste Fiela

Enige iets is altyd moontlik. Ek het al 'n dooie tarentaal in die hok gesit en tien dae later 'n rooikat gevang so jy kan dit probeer. Groete  Ian.
Groukat
Full Member
Full Member

Post by Groukat »

Goeie dag manne,

Ek lees hier raak oor rooikat dood maak in hokke en dat van julle dink dat Gary Laubcher se raad oor wurg in hokke is strooi.

Wel ek vang baie rooikatte in hokke en hier is 'n paar vriende op die forum wat my ken en wat op my woord sal getuig. Ek het in die begin altyd die katte met my .22LR geskiet, maar dit voel in my mening net bietjie onveilig en as iets skeef loop is die skade gedoen en dit vir 'n rooikat.

Ek ken vir Gary en ons jag jaarliks saam. Ek kom agter dat hy nie gewild is op die forum nie, maar wil my nie in die saak betrokke maak nie. Ek kan net getuig dat hy my baie gehelp het met hok jag en ek het baie goeie resultate gekry met van sy tegnieke.

Dit is ook waar ek oor die wurg metode gelees het. My hokke laat dit toe om 'n stuk 2mm binddraad bo die deur in te steek, ek maak met die draad 'n struk wat om die kat se kop pas en dan wurg ek hom. Uit my ondervinding hardloop die kat so paar keer heen en weer in die hok en dan gaan staan hy stil in 'n hoek wat jou die kans gee om die struk om sy kop te kry. Ek wurg hom dood, ek slaan nie met stokke of so iets nie, die kat wurg bitter vinnig dood, lyk my sy longe is nie soos die van 'n seekoei nie.

Die voordele van die metode van dood maak volgens my is dat dit VINNIG, VEILIG EN SKOON is. Ek hou nie baie van bloed in my hokke nie want dit kan roes veroorsaak. Ek sal wel bloed in 'n houer onder die trapplaat sit sodat kat dit ook nie kan om stamp nie.

Wel dis my opinie as mense dit nie glo nie en dit laat hulle lekker lag voel ek tevrede met die gedagte dat ek 'n glimlag op iemand se gesig gesit het.

groete
Johan
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Ek is virseker nie n greenie nie maar om n dier (selfs n ondier ja) waar oor jy op daai oomblik volle beheer het dood te wurg is regtig nie nodig in vandag se tyd nie.Groot longe of klein longe maak nie saak nie,n kopskoot is net menslik.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
Groukat
Full Member
Full Member

Post by Groukat »

G-force,

dit gaan nie oor menslik of onmenslik nie, jy is welkom om hom te skiet as jy wil ek het nooit gese' wurg is meer of minder menslik nie.

ek se' dis gevaarlik om te skiet veral as hokke van diamond mash is soos myne jy kan jou lewe in gevaar sit of dalk nie 'n gewenste skoot op kat sit nie.

die wurg is ook nie so onmenslik soos wat jy dit uit maak nie, ek het dit al baie gedoen en dis sekondes dan is dit verby.

as jy redeneer dat menslikheid die groot kwessis is is hok jag eintlik heeltemal onmenslik, het jy al gesien hoe lyk 'n kat se tande, naels en kop as jy hom die volgende oggend in die hok kry? Nou dink hoe lyk 'n kat wat iemand paar dae in die hok los.

So om terug te kom na my punt toe sal ek stry as jy se' wurg is onmenslik.

groete
Groukat
Full Member
Full Member

Post by Groukat »

jammer net my laaste punt reg maak.

ek bedoel om terug te kom na my punt toe sal ek stry as jy se' wurg is onmenslik as dit kom by die dood maak van rooikatte in hokke.
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Groukat wrote:G-force,

dit gaan nie oor menslik of onmenslik nie, jy is welkom om hom te skiet as jy wil ek het nooit gese' wurg is meer of minder menslik nie.

ek se' dis gevaarlik om te skiet veral as hokke van diamond mash is soos myne jy kan jou lewe in gevaar sit of dalk nie 'n gewenste skoot op kat sit nie.

die wurg is ook nie so onmenslik soos wat jy dit uit maak nie, ek het dit al baie gedoen en dis sekondes dan is dit verby.

as jy redeneer dat menslikheid die groot kwessis is is hok jag eintlik heeltemal onmenslik, het jy al gesien hoe lyk 'n kat se tande, naels en kop as jy hom die volgende oggend in die hok kry? Nou dink hoe lyk 'n kat wat iemand paar dae in die hok los.

groete
Ek stry nie met jou metodes nie en verstaan van die mesh storie.Elke man het sy manier wat vir hom werk/reg is.Het jy dalk al gedink om n klein venstertjie van so 60mmx60mm hier en daar in die bokant van die hok in te sit laat jy jou geweer se loop kan indruk om makliker te kan skiet?Ja die katte lyk maar seer na n paar dae in n hok ek stem.
Last edited by G-force on Tue Oct 07, 2014 7:49 am, edited 1 time in total.
Michiel(MCR)
Full Member
Full Member

Post by Michiel(MCR) »

Ek stem saam met G-force.
J le Roux
Hero Member
Hero Member

Post by J le Roux »

Die manne praat hier oor om van 'n ongedierte onstlae te raak met 'n slagyster, hok, gif of langafstandskote na 'n nag roep waar 'n skoon doodskoot nie altyd moontlik is nie. Ek glo nie effektiewelik wurg is oneties of onmenslik as daar na die groter prentjie gekyk word nie, dis tog darem die natuurlike manier waarop meeste roofdiere prooi dood. Ek sou ook self skiet, maar glo nie dis nodig om die wat ander planne het te veroordeel nie.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

Ek het nou die aand 'n ystervark geskiet hy het nog sy penne net te lank na my sin geritsel toe klim ek maar af en gaan gee hom die genade skoot met die pistool hy was amper al dood en dis hoekom ek hom so gou as moontlik wil verlos .Selfde met enige ander ongedierte Om enige iets te wurg lyk maar 'n bietjie rof vir my Persoonlik sal ek nie iets kan gaan wurg nie
Michiel(MCR)
Full Member
Full Member

Post by Michiel(MCR) »

dis tog darem die natuurlike manier waarop meeste roofdiere prooi dood.

Ja maar ons is mense nie diere nie met n hart en siel.
Doen wat jy dink is reg.
johans
Hero Member
Hero Member

Post by johans »

G-force wrote:Ek is virseker nie n greenie nie maar om n dier (selfs n ondier ja) waar oor jy op daai oomblik volle beheer het dood te wurg is regtig nie nodig in vandag se tyd nie.Groot longe of klein longe maak nie saak nie,n kopskoot is net menslik.
stem saam,ek skiet hom sommer met my .22 magnun wat inelkgeval altyd by my is
Groukat
Full Member
Full Member

Post by Groukat »

G-force wrote:

groete
Ek stry nie met jou metodes nie en verstaan van die mesh storie.Elke man het sy manier wat vir hom werk/reg is.Het jy dalk al gedink om n klein venstertjie van so 60mmx60mm hier en daar in die bokant van die hok in te sit laat jy jou geweer se loop kan indruk om makliker te kan skiet?Ja die katte lyk maar seer na n paar dae in n hok ek stem.
G-force,

ja ek het daaraan gedink om vensters in te sit om deur te skiet, maar wat my steeds pla is die afstand wat na die kat toe geskiet word. het al gedink om mash met iets te vervang wat groter gate het sodat ek van 'n veilige afstand af kan skiet, maar wil nie my hokke verswak nie. dalk is ek onnodig versigtig ek weet nie.

Ek se' weereens my aanvangs punt het nie gegaan oor menslikheid nie, alhoewel ek van mening is dat wurg in hokke 'n goeie metode is. Ek glo darem my hart en siel is op die regte plek, ek doen dit nie om te kyk hoe seer ek die kat kan maak nie, ek doen dit want dis vinnig, veilig en skoon. Ek weet nie of julle dalk subsonic ammo of so iets ook voorstel nie, maar met my .22 op dai afstand vertrou ek nie.

En ek praat uit ondervinding as ek se' dis vinnig, sy longkapsiteit is bitter min dit lyk amper of hy onmiddelik uit paas.

En ek se' weer en het nooit gese' skiet is verkeerd en wurg is tops nie, ek verduidelik waarom ek op die metode besluit.

Op die ou einde is die mees etiese manier om hom te dood is so gou as moontlik sodat die kat nie te lank in die hok is nie, hy maak homself baie seer in die hok.

groete
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Groukat wrote:
G-force wrote:

groete
G-force,

ja ek het daaraan gedink om vensters in te sit om deur te skiet, maar wat my steeds pla is die afstand wat na die kat toe geskiet word. het al gedink om mash met iets te vervang wat groter gate het sodat ek van 'n veilige afstand af kan skiet, maar wil nie my hokke verswak nie. dalk is ek onnodig versigtig ek weet nie.

Ek se' weereens my aanvangs punt het nie gegaan oor menslikheid nie, alhoewel ek van mening is dat wurg in hokke 'n goeie metode is. Ek glo darem my hart en siel is op die regte plek, ek doen dit nie om te kyk hoe seer ek die kat kan maak nie, ek doen dit want dis vinnig, veilig en skoon. Ek weet nie of julle dalk subsonic ammo of so iets ook voorstel nie, maar met my .22 op dai afstand vertrou ek nie.

En ek praat uit ondervinding as ek se' dis vinnig, sy longkapsiteit is bitter min dit lyk amper of hy onmiddelik uit paas.

En ek se' weer en het nooit gese' skiet is verkeerd en wurg is tops nie, ek verduidelik waarom ek op die metode besluit.

Op die ou einde is die mees etiese manier om hom te dood is so gou as moontlik sodat die kat nie te lank in die hok is nie, hy maak homself baie seer in die hok.

groete
Ek glo jou as jy se dis vinnig verby anders sou jy sekerlik n ander plan gemaak het.Dit klink seker net vir ons wat dit nog nie gedoen het nie erger?Mens kan seker n opslag koel kry met die hok skietery maar ek dink as die loop se punt deur n venstertjie gedruk word en dan word die skoot geskiet moet die koel dan of eers deur die kat gaan of as dit mis is nie deur die kat gaan nie,dan moet dit terug kom nadat dit dalk gedeflekteer is en dan nog deur die mesh gaan van binne af.n Subsonic .22 sal sekerlik dit nie kan doen nie of is ek verkeerd?Of is jou mesh se ogies groter as n .22 koel?Sal interresant wees om te hoor by die manne wat gereeld katte vang of hulle ooit opslag koels gekry het of nie?My hokke is met roundbar gemaak en nie mesh nie,behalwe op die deure.
Groukat
Full Member
Full Member

Post by Groukat »

Ek sal ook graag wil weet, maar ek glo met 'n geweer is daar altyd kans vir iets wat mens nie verwag nie. my mesh is omtrent so groot soos 'n 50sent as ek nou moet skat.

Ek dink met gewone .22 ammo is daar 'n goeie kans, maar weet nie van sub sonic nie. dit sal intressant wees as iemand al 'n geval gehad het. ek het ook al baie katte in my hokke geskiet, maar dit voel net vir my gevaarlik op dai kort afstand, ek weet nie.
Martin Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Martin Marais »

My hokke word gemaak van 50mmx80mm "expanded metal". Ek het al baie rooikatte in hokke gevang,en ek verkies om hul met die .22 met subsonics dood te skiet. Ek het by geleentheid die wurgmetode aanskou,maar hou glad nie daarvan nie. Ek probeer nie ander se metodes afkraak nie,elke man maak soos hy goeddink. Ek het gelukkig nog nooit 'n geval gehad waar 'n koeel gedeflekteer het en skade aan my hokke veroorsaak het nie. Ek het al gesien waar 'n persoon sy 9mm pistool inspan om hierdie takie te verrig.
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Ek het 'n wurg-apparaat by elke hok. Dit bestaan uit 'n pyp (10mm deursnee) waar 'n staaldraad se 2 punte saam in een rigting gesteek is sodat 'n lus aan die ander kant gevorm word. Die pyp met die lus vooraan word deur die "mesh" gesteek en om die kat se kop gesit. Deur nou die twee los punte aan die agterkant van die pyp te trek word die lus om die nek toe getrek.
LET WEL:
Die are wat suurstofryke bloed na die brein vervoer word toe gedruk en die dier is byna onmiddelik bewusteloos. Daarna tree die dood eers in.
Dit is nie moontlik vir my om elke hok persoonlik te besoek nie. Ek kan ook nie sommer 'n plaaswerker 'n vuurwapen gee nie.
Groukat
Full Member
Full Member

Post by Groukat »

wlm wrote:Ek het 'n wurg-apparaat by elke hok. Dit bestaan uit 'n pyp (10mm deursnee) waar 'n staaldraad se 2 punte saam in een rigting gesteek is sodat 'n lus aan die ander kant gevorm word. Die pyp met die lus vooraan word deur die "mesh" gesteek en om die kat se kop gesit. Deur nou die twee los punte aan die agterkant van die pyp te trek word die lus om die nek toe getrek.
LET WEL:
Die are wat suurstofryke bloed na die brein vervoer word toe gedruk en die dier is byna onmiddelik bewusteloos. Daarna tree die dood eers in.
Dit is nie moontlik vir my om elke hok persoonlik te besoek nie. Ek kan ook nie sommer 'n plaaswerker 'n vuurwapen gee nie.
Naand wlm,

die apparaat wat ek gebruik is is soortgelyk. Jou punt wat jy maak dat jy nie self by elke hok kan kom nie is baie waar in my geval ook.

Ek stel hokke reg deur die jaar op verskilende plase voorlopig tussen die skape en ek kan ook nie by alles uit kom nie anders is dit al wat ek sal doen en sal dan nie by die boerdery uit kom nie.

Ek het ook al my veewagters geleer hoe om my hokke te stel en het 'n wurg-apparaat by elke hok. So dis ook 'n baie groot en goeie rede hoekom ek die tegniek gebruik.

dankie
Karoo Klong
Jr. Member
Jr. Member

Post by Karoo Klong »

basie wrote:Ian

Jy het nie dalk 'n foto van die catnip (plantjie) nie? Miskien weet 'n ou nie eers jy het van dit in jou tuin nie.

Dankie
Basie

Hi Basie,
Kyk hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nepeta_cataria
http://www.cat-world.com.au/all-about-catnip

Groete
Johan
Johan van Wyk
Post Reply