Vleis buite hang

Enige vleis/veldkos resepte wat werk vir n honger jagter
Post Reply
ablm468

Vleis buite hang

Post by ablm468 »

Manne ek sal graag julle opinie hoor, ek het Vrydag middag 'n swb bul geskiet, die boer het een van die winddroog kamers, die bok het vrydag aand saterdag heeldag die aand ook en gisteroggend buite gehang in die kamer.

Tempeaarture wat aan die koue kant, so 18grade deur die dag en seker 6-8 grade deur die nag. Ek het seker gemaak die vleis is lekker koud.

Ek het dit nou in my garage by die huis kom ophang en hoop om dit by Vrydag en saterdag te bewerk.

My vraag is hoe lank kan mens vleis so buite hang, maw is dit te lank?
Last edited by ablm468 on Sun Jun 03, 2012 7:30 pm, edited 1 time in total.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Vleis buite hang

Post by tripodmvr »

Ek het al in die Vaaldriehoek 'n rooibok vir bykans 'n week in my motorhuis laat hang sonder om skade te kry. Dit was egter middel Junie en baie koud. Die weer wat ons nou ervaar is volgens my nie koud genoeg nie. Kyk of jy die karkas in 'n koelkamer kan kry.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Tripod
Kyk of jy die karkas in 'n koelkamer kan kry.
Stem.....18 grade gaan dit nie doen nie......

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Hansman wrote:
My vraag is hoe lank kan mens vleis so buite hang, maw is dit te lank?
Ek sou nie mens vleis eers ophang nie;-)

Nee wat dis moeilikheid soek. Jou groot probleem is dat die vleis vir baie lank nog die dier se lewendige temperatuur gehou het omdat jou buite temp nie vinnig daai kern temp kon afbring. Net nou sit jy met 'n bok wat van binne af vrot.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

SWB is nou nie die grootse bok nie maar ek sal voorstel om die karkas boude en blaaie te sny en dan die dik stukke vleis snye te sny sodat dit vinniger afkoel. Vleis kan mooi lyk van buite af maar as jy begin sny en werk aan dit sal jy sien dat dit van die been af vrot.
As jy vleis vinnig genoeg kan afkoel kan jy dit laat hang tot en met 10-14 dae.
.22lr, 25-06, 7x57, 375 H&H, 458 Lott
ablm468

Post by ablm468 »

Dankie vir al die advies manne ek gaan hom vandag opsny en invries vir latere verwerking.
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Ander plan is om 2L coke bottels te vries en dan binne die karkas toe te maak so bly ook koud vir baie lank.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
ablm468

Post by ablm468 »

Blokman

Baie goeie plan daai met die coke bottels, aai man as ek ma net vro?er hierdie post geplaas het, mens dink mos nou eers daaraan as dit te laat is.
Petrie303
Sr. Member
Sr. Member

Post by Petrie303 »

Hi,

Die 2L werk ma maak dir driekwart fol met water en fries dit. As dit heltemaal gefries het gooi 2 Lepels sout by met bietjie water... Die yswater word dan kouer as die ys en die ys hou langer!
Ek sit dit gewoonlik in die karkasse as ek dit vervoer en glo my, dit bly askoud...
" The more you practice the luckier you get "
"A fool with a tool stays a fool"
"Dit is die paar duim agter jou scope wat saak maak"
Post Reply