Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaas jou ladings hier. Die forum kan nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige data wat gepubliseer word nie. So gebruik die inligting met oorleg en versigtigheid. Wat vir een vuurwapen werk is moontlik nie veilig vir 'n ander vuurwapen nie.
Naand HVZ, jy meld 8x57 S, bevestig net asb of dit 8x57 JS / J OF net S is. Daar is 'n onderskeid tussen die JS EN J ladings. Ek laai vir 'n 8x57 JS en gebruik 45.5 gr S 341 (lot 80) agter 178 gr Sierra SP met RWS large rifle primers. Het nog nie kans gehad om die lading te " chrony" nie. Groete Frinam
Don't pick a fight with an old man. If he is too old to fight, He'll just kill you.
Ek het altyd 49gr S335 agter n 150gr sierra gelaai vir so 2600 fps, maar die goed wil nie groepeer nie en ek wonder somtyds oor die spoed. Moet dit nie n bietjie meer wees nie? GS customs werk baie goed maar is so effens aan die duur kant.
Ek is bly om te hoor dat daar nog 8mm`s is wat gebruik word.
More HVZ, jammer ek reageer nou eers, was paar weg. As jy 2600 vt/sek met jou lading gekry het, is dit redelik na aan wat die tabelle van Somchem noem. Hulle ligste punt waarvoor hul data gee, is 'n 170 gr Spitzer en hul het 2589 vt/s daarmee behaal met 47 gr S335. Met 50.5 gr S335 (maks lading) het hul 2802 vt/s gehaal. Groeperings probleme kan baie oorsake he, daar is baie goeie wenke op die forum om groepering te verbeter, begin maar op 'n kant en probeer elimineer. Sterkte en laat weet gerus wat die uitkoms is. Frinam
Don't pick a fight with an old man. If he is too old to fight, He'll just kill you.