Naand manne
Ek soek graag raad ek kan n air arms take down in die hande kry met duiksilinder en alle bybehore .Is dit n goeie windbuks ,akkuraatheid,diens,duursaamheid ens.?Die prys is R13000.
Help asseblief ek wil nie n fout maak nie.Hoe ver sal ek byvoorbeeld n bosduif kan dood.
Groetnis
Bullseye.
AIR ARMS TAKE DOWN
-
fanie17
- Hero Member

Re: AIR ARMS TAKE DOWN
Maak net seker wat sy nuwe prys is.Daar is n wet in England dat n wind geweer nie vineger as 800vts mag skiet nie van die gewere is gestel om net dit te kan doen.Ek het n fx hy kom fan Frankryk en het n Walter loop op wat op n taper gesny is kan1200vts skiet en is ongelooflik akuraat,ek skiet fisante en tarentale met hom
Groete
Fanie
Groete
Fanie
.22bruno 223sako 243sako 22-250sako 270sako 308sako 308rsa 30-06sako 30-06bulbarel 300winmag dubbelbrug mauser 375 pre 64 .22mag zastava 12boor 357 38spes 9mmpara 25-06truvelo
- JTM
- Hero Member

Gesels met Louis by Airgunwarehouse. Hulle is die amptelike agente vir Air Arms en ook FX lug gewere en kan jou alle inligting oor die TDR gee.
Air Arms gebruik ook Lothar Walther lope op hulle lug gewere en ook voer hulle na Suid Afrika hulle FAC (Ho? krag) modelle uit. Ek kan net nie onthou of die TDR ook in FAC beskikbaar is nie. Die probleem met die TDR is dat die lug silinder kapasiteit maar klein is en dus gaan jy nie baie skote per fulling uitkry nie. Veral teen ho?e krag vlakke.
FX se Verminator is ook 'n lekker kompak geweertjie om na te kyk en skiet nogal lekker hard.
Air Arms gebruik ook Lothar Walther lope op hulle lug gewere en ook voer hulle na Suid Afrika hulle FAC (Ho? krag) modelle uit. Ek kan net nie onthou of die TDR ook in FAC beskikbaar is nie. Die probleem met die TDR is dat die lug silinder kapasiteit maar klein is en dus gaan jy nie baie skote per fulling uitkry nie. Veral teen ho?e krag vlakke.
FX se Verminator is ook 'n lekker kompak geweertjie om na te kyk en skiet nogal lekker hard.
Jannie Welman
-
bullseye
baie dankie JTM vir terugvoering.
Last edited by bullseye on Thu Nov 22, 2012 4:57 pm, edited 1 time in total.