Conveyer belt

Enige besprekings/vrae ivm boerdery bedrywighede.
Post Reply
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Conveyer belt

Post by Cobus(Cobb) »

Ek ry annerdag naby Bapsfontein verby en hier l? 'n pragtige stuk conveyer belt in die pad....stop en tel op...OOOPS...ek het vergeet hoe bleddy swaar die goed is...
Dit laat my toe wonder....
Hoe en met wat sny mens die goed??

My stuk l? nog iewers so ek soek weer 'n stuk...waar kry mens dit??

Ek luister graag
Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Carl
Hero Member
Hero Member

Re: Conveyer belt

Post by Carl »

Versigtig met n hoeksnyer
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Cobus

Hier by ons in Bloem kry jy dit by die "scrapmetal" plekke. Jy kan dit of met hoekslyper met dun 1mm lem sny of jy sny hom met 'n mes met water, vat jou tynslang en laat hom dun straaltjie aanmekaar loop op jou mes se lem, solank daar water op die lem is sny hy lekker. Jy kan ook buitebande op dieselfde manier sny. Ek weet party manne vat blikkie met olie en sny daarmee maar ek persoonlik verkies die water. Onthou net as jy hoekslyper gebruik om hom eerder maar paar keer op dieselfde plek vlak snitte te gee maar dit is maar morsig en pasop vir lem wat vasbyt. Weereens verkies ek die water opsie.

Hoop dit help.

Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Cobb

Ek was 15 jaar in die besigheid en ons het plylon conveyor(die tipe met die materiaal binne-in) met 'n Stanleymes(matmes) gesny/geslag - Staalkoord vervoerband(die tipe met die staal kabels binne-in) het ons met 'n hoekslyper(grinder) gesny.

Soos Jaco reeds genoem het is dit raadsaam om 'n paar snitte te maak eerder as een diep kragtige snit - en dit sluit in wanneer jy met 'n stanley mes asook 'n hoekslyper sny.

WAARSKUWING:
As jy met 'n Stanleymes sny - snye op so 'n wys dat sou die mes of lem uit die conveyor ruk jy nie jouself sal raaksny nie - ons praat van "Sny langs jou lyf verby".  Beserings waar Conveyor Splicers hul knie? en hande raaksny is algemeen wanneer hulle te veel krag op 'n snit wil plaas.

Die water/olie idee is nie sleg nie, maar as jy die conveyor met 'n stanleymes sny met 'n nuwe lem kan jy hom maar plat op die grond sny - wees gewaarsku - conveyor vreet 'n lem.

Groete
Jaco
Dont tell me, show me......
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Jaco

Daai water maak dat jou lem nie so vinnig stomp raak nie maar jy moet maar lopende water he.

Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Jaco, jys heeltemal reg ja.
Dont tell me, show me......
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

Cobb,

Watse conveyer belt soek jy? lengte en dikte, ek mag dalk kan help.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
toy
Jr. Member
Jr. Member

Post by toy »

Ek sny ook daagliks belt en n stanley mes is jou antwoord. Vir ons waterkrippe gebruik ons die belt met staal in. 16mm dik. Ek sny hom met n grinder en laat hom oor n teerpaal le sodat sy wond kan gaap. Dan sny hy beter. Die rubber choke jou grinder se revs en die lemme kom nie ver nie. Moet net nie in daai swart gesmelte rubber trap nie daai goed is lelik taai. Groete.
Post Reply