Waar kan ek n tenk kry?

Anything shooting with compressed air goes here/ Alle windbuks stories hier......
Post Reply
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Waar kan ek n tenk kry?

Post by Nico Harris »

Manne ek het vir my n cz200t gekoop maar hy het nie n scuba tenk by om hom meer op te vul nie! Weet iemand dalk waar ek so tenk kan koop? Die beste prys sover is R2800!!! Dan wil ek ook weet wat lug og mengsel mens presies in die tenk sit? Ek het nog net springers gebruik en het geen ondervinding met pcp nie- so enige tips is welkom!! Groete Nico
DEE
Jr. Member
Jr. Member

Re: Waar kan ek n tenk kry?

Post by DEE »

Nico
Gaan registreer op airrifle.co.za.
Daar sal jy sommer baie info kry oor PCP's.
Daar kom ook van tyd tot tyd tweedehandse duiksilinders op vir rondom die R1500.
As jy ver van 'n plek is wat duiksilinders kan volmaak (gewone lug), kan jy ook altyd 'n handpomp oorweeg soos die Hills.
Dit benodig bietjie meer "elbow ghries" maar maak jou meer onafhanklik. (Veral as jy bv in die N-Kaap bly wat nie groot is op diveshops nie)
Skree ma as jy nog hulp benodig, hier 'n hele paar PCP manne op die forum.
Groete
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Dankie Dee! Ek wou hoor - sal n paintball gun se filling tank werk? En is die lug dieselfde?
DEE
Jr. Member
Jr. Member

Post by DEE »

Ek ongelukkig nie kennis van paintball guns nie Nico, my beste raai is "Nee"
Roger
Hero Member
Hero Member

Post by Roger »

Ek praat onder korreksie, maar ek dink paintball tanks gaan net tot 120bar.

Shop rond, ek het n tenk op getel vir R900
Too many to mention ;-)
vriell
Hero Member
Hero Member

Post by vriell »

Nico,
Koop die pomp.Bietjie meer moeite maar jou vulling is minder sensitief as met die bottel tensy jy 'n stel goeie kleppe op die bottel het en daai goed is duur ! Vir my werk die pomp beter en het nog nooit spyt gewees dat ek die pomp gebruik nie.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

DEE wrote:Nico
Gaan registreer op airrifle.co.za.
Daar sal jy sommer baie info kry oor PCP's.
Daar kom ook van tyd tot tyd tweedehandse duiksilinders op vir rondom die R1500.

+1
Airrifle.co.za het klompie lekker bargains!
Goed, beter, 6millimeter!
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Wat kos die pomp invergelyking met die tenk?
Jacques van Eeden
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jacques van Eeden »

Hallo Nico
Baie paintball gewere werk met CO2. Maak net seker watter tenk dit is. Die lug wat gebruik word in die duiksilinders gaan deur spesiale filters om dit droog te maak. Dit is nie gewone kompressors wat gebruik word vir vulling nie. Gewoonlik kan die brandweer dit ook vol maak maar maak net seker hulle weet hoe werk hulle toerusting. Hier by ons het hulle so ruk terug op gedaag by 'n vuur en toe weet nie een van hulle hoe om die pomp aan die gang te kry nie. En dieselfde manne het van die kleiner bottels se valves laat blaas.(te hoë druk)
Geniet dit.
Jacques van Eeden
Sr. Member
Sr. Member

Jy kan vir +-R200 meer 'n tenk kry. Met die pomp gaan jy nie tenk vol maak en skiet nie. Dit is soos om 80m voluit te hardloop en dan te wil skiet. ;D ;D
bex
Full Member
Full Member

Post by bex »

Ek gebruik n silinder en n pomp, AS ek net een mag hou en moes kies dan vat ek die pomp, maar dis omdat ek in die gramadoelas bly. AS jy naby n duikwinkel is is die silinder n beter opsie. n 230 bar silinder sal goed werk vir jou CZ, daar is gereeld goeie kopies op Airrifle.co.za.
Jacques van Eeden
Sr. Member
Sr. Member

Nico
As jy 'n tenk koop kyk vir die 300bar juis omdat jy nie naby 'n duik winkel bly nie.
Met die 300bar gaan jy baie meer her-vullings kry as met die 230bar en die prys gaan omtrent dieselfde wees.
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Baie dankie vir al die info! Ek sal op airifle gaan kyk!
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Nico

Ek sal verder ook voorstel dat as jy wel die silinderopsie bo die pomp kies, jy jouself behoorlik met kennis toerus oor die korrekte gebruik van so 'n silinder. Kan potensieel 'n BAIE gevaarlike stuk toerusting wees.

Sterkte met jou besluit
JTM
Hero Member
Hero Member

Post by JTM »

300bar silinders werk lekker , maar die algemeen is hulle kleppe bietjie onsensitief en maak jy maklik te veel oop en oorvul jy jou geweer of maak dit te vinnig vol. Dit moet stadig gedoen word en hou maar jou geweer se silinder temperatuur dop. Dit raak gou baie warm as jy te vinnig wil volmaak.

Het jou CZ die gewone uitskroef silinder wat jy uithaal en dan op die bottel met 'n adapter opskroef om te vul? Jy kry deesdae 'n lekker quickfill conversion op die voorkant van die geweer silinder sodat jy nie die tenk hoef uit te skroef om vol te maak nie. Dan gebruik jy 'n filling adapter met 'n pypie na die duiktenk. Baie meer gemaklik om so vol te maak.
Jannie Welman
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Iets wat niemand hier noem nie is dat duik winkels se kompressors nie tot 300bar kan gaan nie. Die meeste wat jy sal inkry is 230bar. Maar die brandweer se kompressors kan verby 300bar stoot. So maak vriende met die hoofman daar en dan word jou silinder nog verniet gevul ook. Ek dink dis so R30 n fill by duikwinkels. Gelukkig is jou cz se silinder n laer druk as die baie sterk windbukse en sal jy n hele klompie volle fills doen met n 230bar scuba tenk.
Post Reply