JAGTERS REG MOTIVERING-JARACAL LEDE
- JAGTERSREG-JRM
- Hero Member

JAGTERS REG MOTIVERING-JARACAL LEDE
Goeie Dag
Ek wil net die manne van Jaracal in kennis stel.My pryse het verhoog op 1 April na die Pty Ltd gestig is MAAR vir alle JARACAL lede bly die prys R350 tot verdere kennisgewing.Kontak my gerus vir enige wapen motiverings vir geleentheid of toegewyde aansoeke vir jag sportskiet of self beskerming.
Ek het die laaste jaar se data gevat en my sukses bereken.Tot op hede het ek n 99.85% sukses.
Epos Adres: jagtersreg@firearmsa.co.za
Webwerf: http://www.firearmsa.co.za
Sel: 082 6197236
Vriendelike Groete
Kobus
Ek wil net die manne van Jaracal in kennis stel.My pryse het verhoog op 1 April na die Pty Ltd gestig is MAAR vir alle JARACAL lede bly die prys R350 tot verdere kennisgewing.Kontak my gerus vir enige wapen motiverings vir geleentheid of toegewyde aansoeke vir jag sportskiet of self beskerming.
Ek het die laaste jaar se data gevat en my sukses bereken.Tot op hede het ek n 99.85% sukses.
Epos Adres: jagtersreg@firearmsa.co.za
Webwerf: http://www.firearmsa.co.za
Sel: 082 6197236
Vriendelike Groete
Kobus
Last edited by JAGTERSREG-JRM on Thu Sep 05, 2013 1:34 pm, edited 2 times in total.
- hencohugo
- Sr. Member

Re: JAGTERS REG MOTIVERING-JARACAL LEDE
Kobus, jy moet duim vashou vir my laaste twee wat jy gedoen het. Dit is nou blykbaar oppad CFR toe na ek dit al die 7de Februarie ingehandig het. Sterkte met jou besigheid. Ek sal jou laat weet wat die uitslag is.
Groete
Henco Hugo
Worcester
Groete
Henco Hugo
Worcester
-
jamalley
- Hero Member

Dankie, hoop jou besigheid groei net van krag tot krag
- Arnold
- Hero Member

Kobus, hoe moet ek te werk gaan om n switch barrel projek aan te pak?
Twee lope/kalibers vir een aksie.
- JAGTERSREG-JRM
- Hero Member

Arnold
Wil jy beide lope hou of gaan die een die ander vervang?
Wil jy beide lope hou of gaan die een die ander vervang?
Arnold wrote:Kobus, hoe moet ek te werk gaan om n switch barrel projek aan te pak?
- Arnold
- Hero Member

ek wil beide lope hou ...
- JAGTERSREG-JRM
- Hero Member

Arnold
Uit die aard van die saak gaan jy moet aansoek doen vir die nuwe loop.Het jou slotaksie n reeks nommer of nie?Ek weet tans moet die slotaksie dan ook n nommer kry.Sodra jy die lisensie dan gekry het vir die loop dan laat jy die geweersmid die res van die werk doen(ek glo die aksie en loop moet dan deur geweerspit "gelink" wordby SAPD).
Groete
Kobus
Uit die aard van die saak gaan jy moet aansoek doen vir die nuwe loop.Het jou slotaksie n reeks nommer of nie?Ek weet tans moet die slotaksie dan ook n nommer kry.Sodra jy die lisensie dan gekry het vir die loop dan laat jy die geweersmid die res van die werk doen(ek glo die aksie en loop moet dan deur geweerspit "gelink" wordby SAPD).
Groete
Kobus
- grumpy
- Hero Member

Ek en my vrou se bevoegdheid is goed gekeur. Dit is nou by die vinger afdrukke. (Dis vir handwapens)
Die SAPS het weer n hele boek met hoofstukke gekry van JRM! Kan nie sien dat dit nie goedgekeur word nie!!

Die SAPS het weer n hele boek met hoofstukke gekry van JRM! Kan nie sien dat dit nie goedgekeur word nie!!
-
jak101
- Jr. Member

Ek kan Kobus regtig aanbeveel, my motiverings binne 48 uur gekry. Dit is baie netjies en profesioneel gedoen. Dankie Kobus. Nou is dit net wag.
angus
angus
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

My lisensie en motivering deur Kobus, is 2 April ingehandig en 26 April goedgekeur....Dankie J.R.M.
Cheers
Cheers
- Marc
- Hero Member

Baie geluk CobusCobus(Cobb) wrote:My lisensie en motivering deur Kobus, is 2 April ingehandig en 26 April goedgekeur....Dankie J.R.M.
Cheers
- Christo
- Hero Member

Kobus(JRM) ek het epos gestuur. Die een gaan uitdaging wees om 'n.22 hornet iewers tussen alles in te pas.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
-
VOERE
- Jr. Member

Ek het hulp nodig met n motivering vir my .308.
-
PWV
- Hero Member

Lees die eerste post onder hierdie "topic" - heel bo by bladsy een.VOERE wrote:Ek het hulp nodig met n motivering vir my .308.
-
VOERE
- Jr. Member

Het iemand dalk kontak besonderhede vir Kobus??
-
PWV
- Hero Member

Stuur vir hom 'n Pm (personal message).VOERE wrote:Het iemand dalk kontak besonderhede vir Kobus??
- Christo
- Hero Member

Kyk hy is een van die adverteerders bo-aan die bladsye.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Christo
- Hero Member

Jy kan kyk onder sy profile is sy epos adres ook.
-
VOERE
- Jr. Member

Sou julle se mens moet aan n jagter vereniging behoort en moet fotos saam met jou motivering in stuur?
- Carlo
- Jr. Member

Voere, ek voel dit help maar net die aansoek as jy fotos aanheg en jagters vereniging net n voordeel.