Savage takes 1st, 2nd and 3rd at SA OPEN 2013
-
immelmanw
Savage takes 1st, 2nd and 3rd at SA OPEN 2013
Baie geluk aan al die Savage Skuts wat gehelp het om ons eerste jaar op die Veldskiet "toer" n reuse sukses te maak! Savage wen 1ste, 2de en 3de op die SA OPE.
Savage wen ook 7 Provinsiale Ope Titels.
Baie geluk en mooi geskiet, ek glo 2014 gaan net groter en beter wees vir TEAM SAVAGE!
Baie geluk en mooi geskiet, ek glo 2014 gaan net groter en beter wees vir TEAM SAVAGE!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Arnold
- Hero Member

Re: Savage takes 1st, 2nd and 3rd at SA OPEN 2013
Wel gedaan!
Willem, watse scope het jy op daai geweer? Dit lyk of net jy en hennie nie 'n NXS op het nie of kyk ek skeel?
Willem, watse scope het jy op daai geweer? Dit lyk of net jy en hennie nie 'n NXS op het nie of kyk ek skeel?
-
immelmanw
Dankie Arnold. Ek het n Swarovski Z6i 5-30x50 op wat ek "present" gekry het. Hennie het n Rudolph op. Die res is almal en alles Nightforce. Omtrent almal in die Top 50 skiet met Nightforce.Arnold wrote:Wel gedaan!
Groete
- Arnold
- Hero Member

Ek sal darem ook so presentjie uitprobeer 
Daai VLP lyk vir my so bietjie mooier as die LRP. Wat sê die manne, skiet hulle dieselfde of is die LRP so katspoegie beter?
'n 243W LRP in 'n GRS kolf sal darem 'n lekker veldskiet skietyster wees!
Daai VLP lyk vir my so bietjie mooier as die LRP. Wat sê die manne, skiet hulle dieselfde of is die LRP so katspoegie beter?
'n 243W LRP in 'n GRS kolf sal darem 'n lekker veldskiet skietyster wees!
- Marc
- Hero Member

Baie geluk, lekker om n produk te bemark wat sulke goeie resultate oplewer 
Geluk ook aan die wenners, paar bekende gesigte daar
Geluk ook aan die wenners, paar bekende gesigte daar
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
-
Andrev
- Jr. Member

Ek sien uit daarna om my Nightforce op daai LRP te sit vir die nuwe jaar.
-
immelmanw
Andre, as ons op statistiek of die wet van gemiddelde werk behoort jy ook volgende jaar op die foto te wees!Andrev wrote:Ek sien uit daarna om my Nightforce op daai LRP te sit vir die nuwe jaar.
- NEGE3
- Hero Member

Baie geluk aan almal. Mooi gedoen. Ek kan maar net droom.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
-
Danie Lombard .243
In 2000 koop ek vir my 'n Savage .243 Almal om my vertel vir my ek het die grootste gemors gekoop. Die aksie is lelik, veels te lank die bolt en aksie, dit gaan wap en buig omdat dit te lamk is en onakkuraat skiet, die sear release is nie op standaard soos die ander vername make nie, die bolt se oop en toemaak is nie glad nie, die bolt head se agterste locking lugs is los en le op 'n wave washer, die lopie is vas met 'n lock ring en die loop gaan maklik los draai en nog vele meer aanmerkings is gemaak teenoor my geweer. In kort, die slim geweer manne het gese ek het gekoop.
Ek veruil my Savage aksie vir niks, die geweer is al herloop en die aksie is puik. Kort na ek die geweer gekoop het skiet en in 'n veld skiet komp. Net so vir die lekker, ek mis net een ghong. Daar wil al die omstanders weet wat se geweer is dit, watter scope is dit, watter punte is dit met watter lading en spoed en hulle wil alles weet. Toe ek antwoord en se dit is 'n Savage kan van die ouens dit nie glo nie. Savage kan mos nie raak skiet nie?
Ek veruil my Savage aksie vir niks, die geweer is al herloop en die aksie is puik. Kort na ek die geweer gekoop het skiet en in 'n veld skiet komp. Net so vir die lekker, ek mis net een ghong. Daar wil al die omstanders weet wat se geweer is dit, watter scope is dit, watter punte is dit met watter lading en spoed en hulle wil alles weet. Toe ek antwoord en se dit is 'n Savage kan van die ouens dit nie glo nie. Savage kan mos nie raak skiet nie?
-
Eugene
- Hero Member

Dankie vir die waarheid!Danie Lombard .243 wrote:In 2000 koop ek vir my 'n Savage .243 Almal om my vertel vir my ek het die grootste gemors gekoop. Die aksie is lelik, veels te lank die bolt en aksie, dit gaan wap en buig omdat dit te lamk is en onakkuraat skiet, die sear release is nie op standaard soos die ander vername make nie, die bolt se oop en toemaak is nie glad nie, die bolt head se agterste locking lugs is los en le op 'n wave washer, die lopie is vas met 'n lock ring en die loop gaan maklik los draai en nog vele meer aanmerkings is gemaak teenoor my geweer. In kort, die slim geweer manne het gese ek het gekoop.
Aim small, miss small
- andre007
- Hero Member

Ek sien n paar van die ouens op die fotos het n toevoegsel tot die standaard kolf, so van die sneller voorentoe of kyk ek skeel. Waarvoor is dit,....gewig?
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- Reggie Gerber
- Hero Member

Andre
Daai is net tape of n stuk lap om te verhoed dat die kolf te veel beskadig word as die manne oor klippe ens moet skiet.
Daai is net tape of n stuk lap om te verhoed dat die kolf te veel beskadig word as die manne oor klippe ens moet skiet.
- JPS
- Hero Member

Wel gedaan manne dit is baie goeie bemarking vir julle, ek dink julle manne maak nou soos die Team savage manne in die USA.
Groete
JP
Groete
JP
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Ek voel nou sommer meer trots op die Savage wat ek vir my vrou gekoop het. Willem het dit n jaar terug gese, en hier wys hy dit met resultate. Die Savages kan raakskiet.
Danie Lombard, watse model Savage het jy?
Danie Lombard, watse model Savage het jy?
Veiligheid eerste manne!
- Capt. Yoda
- Hero Member

Mooi Manne
Willem weet jy wat se kalibers almal me geksiet het.Ek weet wat Hennie en Oom Piet mee skiet ma nie die ander manne nie
Willem weet jy wat se kalibers almal me geksiet het.Ek weet wat Hennie en Oom Piet mee skiet ma nie die ander manne nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Arnold
- Hero Member

243, 6xc, 260, 22-250. Weet nie wie almal met wat geskiet het op die spesifieke fotos nie.
Ek neem ook aan dat van daai gewere nie meer hulle oorspronklike loop op het nie want die manne skiet baie?
Ek neem ook aan dat van daai gewere nie meer hulle oorspronklike loop op het nie want die manne skiet baie?
-
Danie Lombard .243
@ Brno Pierre
Die geweer was as ek reg onthou Savage mod 111F Gewone std Savage aksie soos steeds gemaak word op die nuwe gewere. Net met die ou sneller sonder die "lem" op die sneller. Die nuwe snellers is ander as my ou tiepe. Die geweer is paar jaar terug herloop met 'n Truvelo loop.
Die geweer was as ek reg onthou Savage mod 111F Gewone std Savage aksie soos steeds gemaak word op die nuwe gewere. Net met die ou sneller sonder die "lem" op die sneller. Die nuwe snellers is ander as my ou tiepe. Die geweer is paar jaar terug herloop met 'n Truvelo loop.
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Bakgat Danie. My vrou se geweer het nie die accu trigger op nie, maar ek kon hom ekker crisp laat pollish. Die "Lock nut" waar die aksie en loop bymekaar kom, is dit standaard van savage?Danie Lombard .243 wrote:@ Brno Pierre
Veiligheid eerste manne!
-
Danie Lombard .243
Alle Savage gewere behalwe die vroeer lever action gewere het die lock ring waar die loop in die aksie inskroef. Dit is die makliste manier om kopspasie te stel met die GO en NO GO guages. Dit is 'n briljante idee van Savage. Tans gebruik Marlin ook die lock ring plan op hulle X7 gewere. My vrou het 'n .222 Rem Savage wat ook die lock ring het, dit is al 'n bejaarde geweer
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Ek sien die Vrystaat is nie op daardieimmelmanw wrote:Baie geluk aan al die Savage Skuts wat gehelp het om ons eerste jaar op die Veldskiet "toer" n reuse sukses te maak! Savage wen 1ste, 2de en 3de op die SA OPE.
lys nie, seker weer n p14, rsa of M98 wat die septer geswaai het?
-
vossie1
- Hero Member

Willem jou bliksim my hart is nounog seer oor daai 260 rem lrp wat ek moes gekry het,ma toe het die safari boot myne in amerika vergeet. Baie geluk aan al die manne die stats lieg nie.
-
immelmanw
Stephan van Wyk - Noord WesArnold wrote:243, 6xc, 260, 22-250. Weet nie wie almal met wat geskiet het op die spesifieke fotos nie.
Hy skiet met n stock standard Model 12 VLP 22-250 Rem 1-9 twist (van sy ma af) Hy sukkel bietjie om gewoon te raak aan die Accutrigger, het toe n Riflebasix opgesit, nog nie happy nie, moet dit vir hom uitsort. Ons kry nou moontlik TARGET ACCUTRIGGERS van Savage - dit sal die probleem oplos.
Hennie Breytenbach - Gauteng
Stock standard Model 12 VLP 243 Win, GRS stock.
Phillip Hattingh - Gauteng
Stock Standard Model 12 VLP 243 Win
Jacques Obermeyer - WP/Boland
Hy het n model 12 VLP 243 Win. Die geweer het van dag een nie die resultate gegee wat ons verwag het nie, na ons alles prober het, het ons aansoek gedoen vir n loopverandering. Dus het hy n ander loop op.
Piet Breedt - Mapumalanga
Savage Model 12 LRP - Hy het LRP in 243 Win gekoop maar van dag een besluit om dit n calibre change na 22-250 met 1-8 te doen, Piet het nou 3 (22-250 Rem met 1-8 of 1-9) lope, dit is sy resep vir wen. Verder is die geweer soos van sy ma af, LRP stock, Accutrigger etc etc.
Willem Immelman - WP/Boland
Savage Model 12 LRP - Ek het van dag een dit n XC gemaak, maar toe gesien die LRP se loop is vir MY te swaar. Ek het toe na so 500 skote n ligter #12 light Palma loop opgesit. Moet se die Savage loop het net so goed indien nie beter as die Broughton geskiet nie! Dus is dit n 6mm XC , .273 nek en hy skiet 105gr Nosler Custom Comp! Ek het ook n GRS stock op.
SA OPE:
Piet Breedt (stock standard model 12 VLP in 22-250 Rem met 1-9 twist)
Johannes Schoeman (stock standard model 12 LRP 260 Rem)
Jaco Brink model 12 VLP wat in n 6mm xc verander is.
Verder het Jacques Obermeyer ook gister die eerste LONG RANGE kompetisie in die Kaap gewen met sy SAVAGE model 12 VLP 243 Win
WEL DONE JACQUES!
- Arnold
- Hero Member

Nuus versprei vinnig 
Ek gee later 'n volledige verslag as ek die fotos en video materiaal kry.
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Willem, watse twist is jou loop?
-
immelmanw
Arnold, dit doen, ons klomp Savage manne is maar close aan mekaar!Arnold wrote:Nuus versprei vinnig
Jacques het bietjie die statistiek vir julle skiet kom opdonner met sy 243 Winchester?
Julle super long range manne het seker nie gedink n 95gr puntjie gaan die pyp rook nie?