Slagyster bly wenner

pieter h
Hero Member
Hero Member

Re: Slagyster bly wenner

Post by pieter h »

Zvierniks ek vang hul gereeld met aas wat ek in hol miershoop plaas en ysters voor hom Stel.Vind ook baie jakkalsmis op groot bees mis,droe graspolle en by my op kort doringbossie karroobossie ens.
2vierniks
Sr. Member
Sr. Member

Post by 2vierniks »

So dan loop hy die erdvark se vreetplekke na om nog termiete ook te vreet. Ek sal bietjie kyk wat sy spoor doen hier by my.
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Zvierniks ek gebruik slegs n uitgeholde miershoop omdat dit vir my persoonlik lekker stelplek bied,plaas Dan n duif of vars lamkarkassie daarin en lok so die jakkals uit die voetpad uit.Het hul al heelwat so gevang.
2vierniks
Sr. Member
Sr. Member

Post by 2vierniks »

Hy moet mos van die gat se kant af na die miershoop toe nader kom om te sien wat so lekker ruik. Dit maak sin. Daar is mooi swaar weer in die lug en hier val nou en dan 'n paar buie. Dit gaan nogal help om die bogrondse reukies by my ysters weg te vat. Hierdie kan 'n goeie week uitdraai!
2vierniks
Sr. Member
Sr. Member

Post by 2vierniks »

Wat se die ervare manne van die stelprosedure? Hoe maak julle 'n gat vir die yster? Hoe maak julle die gat toe en wat gebruik julle om die tong toe te maak dat grond nie onder die tong gaan le en keer dat die yster afgaan nie? Ek gebruik 'n denim lappie. Skaapwol werk nie vir my nie, want die jakkals trek dit uit sonder dat die yster afgaan. Waar is die slim manne op die topic?
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Zvierniks ek gebruik self ook n lap vir die tong, wol werk ook nie vir my nie.Gebruik n Sif om slagyster toe te sif met grond.Gebruik dan n borsel om bogrond van kante oor yster te kry sodat hy mooi met grond rondom insmelt.Tik partykeer liggies met n bossie om en op yster alhoewel mens nooit heeltemal v jou reuk ontslae kan raak nie.
Mac
Hero Member
Hero Member

Post by Mac »

Gebruik van jou vrou se opwas sponsies onder die trap plaat, en niks bo oor behalwe fyn sand.
Occasionally mistaken for a responsible adult

It is funny how much we learn when we forget that we know it all.
2vierniks
Sr. Member
Sr. Member

Post by 2vierniks »

Sit julle dieselfde sandwat julle uit die gaatjie uitgehaal het trug of sal julle sand van 'n afstand af aandra? Ek sal die sponsies probeer op die helfte van my ysters dit klink na 'n baie goeie plan, want die sponsie se digtheid is egalig en nie soos wol wat klonte maak nie. 'n nuwe sponsie behoort ook min reuk te he terwyl skaapwol maar skerp ruik selfs as dit gewas is.

Nog 'n vragie. Hoeveel slagysters gebruik julle. Kom ons se 'n plaas is 5000ha met 5 stelle broeipare en 12 enkeljakkalse wat beheer moet word. Mens gaan mos nie oral stel nie, maar dit is die area wat jy jaar vir jaar wil dek en die beraamde hoeveelheid jakkies wat in toom gehou moet word. Hoeveel ysters sal die minimum wees om 'n duik in hulle te maak?
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Zvierniks ek vat altyd n emmer saam en gebruik fyn grond in area om grootste deel v gat op te vul en sif dan verder van grond wat ek uit gat gehaal het Bo-oor.Gebruik dan borsel om grond van rondom gat bo-oor te vee sodat dit met omgewing saam smelt .Self gebruik ek net so 4 stelle op n slag sodat ek makliker elke dag by elkeen uitkom.Ek stel self en tussen die boerdery dinge gaan dit maar dol.
2vierniks
Sr. Member
Sr. Member

Post by 2vierniks »

Pieter h, dus gebruik jy 8 ysters as dit 4 stelle is? Ek stel ook self en het toevallig 8 ysters wat ek gebruik. Ek sou graag so 16 wil gebruik en gereeld nagaan, want ek voel my ysters is nog bietjie min. Dit is maar net tydrowend en duur om die ysters gereeld na te gaan, maar dit bly die moeite werd vir my. Gebruik jy ook die tipe yster wat die stelskroefie het om die styfte van die tong te beheer?
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Zvierniks ek gebruik altyd Peter Schneukluth se ysters met die stelskroef.Kort self n paar ekstra ysters so nou en dan.Ekstra ysters sal altyd handing wees.wereld is nou lelik droog by ons.Moet nou mooi kyk vir spore.
2vierniks
Sr. Member
Sr. Member

Post by 2vierniks »

Dit is maar die enigste ysters wat ek ook gebruik. Ek stel my trapplaat se breekspanning op 1,2 kg. Hoe styf werk julle? Ek werk met die ysters net op rooikat en rooijakkals(nie hoenderdiewenie).
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Werk hom so op 2kg
FrancoisN
Sr. Member
Sr. Member

Post by FrancoisN »

Het vir my twee ysters gekoop om te begin maar iemand moet my nog wys hoe. Raad hier op die forum sal baie handig wees.
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

FrancoisN Peter Schneekluth het 2DVDs ,ongedierte beheer 1en2 wat al die slagyster metodes mooi verduidelik en in no 2 die Stel v vanghokke.Dit is die mooite werd om daarna te kyk .Sy no is 0235411360 .Groete Pieter h
FrancoisN
Sr. Member
Sr. Member

Post by FrancoisN »

Dankie Pieter ek sal hom bel.
2vierniks
Sr. Member
Sr. Member

Post by 2vierniks »

Kom ons hou hierdie topic aan die gang. Ek leer hier. Ek het gevra vir 'n topic soos hierdie. Sal graag wil sien dat Sir Taffie en Neil Viljoen en Jaracall en Louis begin klets....

..... ek leer baie hier en wil nog meer leer om goggas af te knou(dit het nou nie veel te doen met Bool Smuts nie, but who the @$#%^^ is he anyway as dit by my speenlammmers kom en waar is hy dan?).
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Yster het darem weer werk gekry gisteraand.Jakkalse lief om in kloof te trek hier by my.Kry kleintjies in reservaat en trek dan as hul groter is na kloof,jaar vir jaar.Groete aan almal op die spoor.Voetpad het nie ander verkeer getoon nie net jakkals spore so ek het hier van blindestel gebruik gemaak met n ou lambeentjie so n voet voor ysters om aandag af te trek.
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Gisteraand se reun
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jakkie 321
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkie 321 »

Kyk nou net mooi so Pieter.

Groette
9.3 x 62mm Mauser
6mm Musgrave
243 Sako Broughton 1/14
22-250 AI Howa 1500 Broughton 1/8
22-250 Howa 1500 Broughton 1/8
9mm Star 30M
.22 Savage

Jakkie 321
Reinhard Hassel
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Dankie Jakkie.Die reun het net begin moeilikheid maak.
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Pieter ek het aanvanklik die draad gemis maar is baie bly ek kon hom nou lees. Ek het geen kennis of nut vir die ysters nie maar ek verstom my aan al die planne en metodes wat julle as boere moet inspan om die jakke af te knou net om voor te bly.

Ek self het klompie al geroep en so geskiet maar die geduldige ysters van julle is onbekend vir my.

Dankie vir die gereelde posts hier. Ek het die een baie geniet.
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Pvdw .Ek het n lammer stert wat hy vorige nag gelos het gevat en so n tree voor ysters geplaas net om sy aandag af te trek.Dit het darem gewerk.
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Reun
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Sien jy sit sommer mooi raampie ook om. Kan hom amper in die gang hang tussen due ander fotos.

Een vir een maak jy hulle bymekaar. Bly vir jou part.
Post Reply