anealing masjien

Post Reply
baboonstalker
Hero Member
Hero Member

anealing masjien

Post by baboonstalker »

Ek het vir my 'n anealing masjien ontwerp wat effens verskil van die modelle wat tans bekikbaar is. My masjien verhit een dop op 'n slag terwyl dit in die vlam roteer.
Is daar 'n behoefte vir die tipe gadgets plaaslik en sou enige van julle belangstel in so 'n masjien?

My prototipe kort nog 'n basis plaat en klamp vir die gasvlam, maar die meganisme funksioneer goed. Spoed kan gestel word.
Image

Hier is 'n video (jammer vir die selfoon kwaliteit)

http://s261.photobucket.com/albums/ii62/zoeper/?action=view&current=14092010.mp4
DSBW
Sr. Member
Sr. Member

Re: anealing masjien

Post by DSBW »

Ek sal belangstel ja, maar wat kos dit?

Dawie
Piet Breedt
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Breedt »

Wat koel die doppe af nadat hulle deur die vlam was, en waar sal die vlam wees op die voorbeeld? As die vlam op die port sit net voor die een wat die dop laat uitval, dan kan mens hom seker in koue water laat val as hy aanbeweeg na die volgende een. Is die tyd verstelbaar wat die dop onderhewig is aan verwarming?
Beyers
Hero Member
Hero Member

Post by Beyers »

BAboonstalker
Moenie vir 'n Suid Afrikaner 'n prentjie wys en vertel dat die ding baie duur is nie. Ons maak hom sommer self. Mooi so
Beyers
baboonstalker
Hero Member
Hero Member

Post by baboonstalker »

Beyers, ek is ook 'n Suid Afrikaner, en hier is myne wat ek sommer self gemaak het!  ;D

Piet,  Jy sit jou doppe op tussen 4uur en 9 uur, Die vlam is aan die linkerkant (9uur) op die foto.Die oomblik as die dop uit die vlam beweeg begin hy self afkoel en ek dink nie dit is nodig om hom in water te dompel nie. Tussen 9uur en 3uur(waar hy uitval) het die dop tyd om in lug af te koel voor hy in jou houer val.
Hy is ten volle verstelbaar vir tyd in die vlam. (+- 6-18 sekondes)
Beyers
Hero Member
Hero Member

Post by Beyers »

Sal interessant wees om met tempilac te toets of jy die regte temperatuur kry.
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

Baboon

Baie nice masjien, maar ek dink die proses van dompel in die water is juis nodig.

Met yster en staal as jy dit verhit en vinnig afkoel verhard die materiaal, maar met brass is dit anders om. Jy maak dit sagter deur vinnig af te koel, waar braas verhard as dit stadig afkoel of deur "work hardening". Dit is maar wat ek orals gelees het oor die metalurgiese proses
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
baboonstalker
Hero Member
Hero Member

Post by baboonstalker »

Neels,

Sov?r ek weet het die afkoel geen efek op die kristalstruktuur van die brass nie. Mense dompel dit slegs om te verhoed dat die hitte verder deur die dop versprei. Deur tempilac onder nie skouer aan te sit weet jy presies wanneer die skouer by die kritieke temperatuur is vir die struktuur om te begin verander en anealing plaas te vind. As jy dit op die oomblik uit die vlam verwyder sal die dop onmiddelik begin afkoel. Selfs al versprei die hitte dan verder teen die dop af, sal dit steeds nie bo die kritieke temperatuur gaan nie en geen verandering(anealing) sal laer af in die dop gebeur nie.
Ek sal verder oplees oor die proses, en as dit nodig is kan ek 'n ekstra poort sny vir die manne wat verkies om te dompel.
Die lekkerte van die masjien is dat as jy eers die "timing" reg het, jy nie weer tempilac hoef te gebruik nie.

(O- ja, ek is die "stalker", die bobbejaan is die een voor die loop) ;D
Pieter
Last edited by baboonstalker on Wed Sep 15, 2010 9:38 am, edited 1 time in total.
tafjak

Post by tafjak »

Bekruiper(die ou agter die bobbejaan)

Sal nogal wil weet hoe v?r die projek is, kan nog die een uit die buiteland stop as joune nie te v?r van klaar is nie. Prys?
baboonstalker
Hero Member
Hero Member

Post by baboonstalker »

Tafjak,

My prototipe sal later vandag heltemaal klaar wees. As mense belangstel sal ek teen die einde van die maand nog 5 kan maak. Ek sit die prys op sodra ek klaar gebou en uitgewerk het.

Die ou agter die geweer, maar voor die bo'jaan
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Baboonstalker.

Laat weet wat die prys sal wees - ek sal beslis belangstel.

Net een vraag:  Laat die masjien ook die doppies geleidelik roteer soos hulle draai - sso die Ken Light masjien?  Dit gaan veroorsaak dat die vlam die doppie regrondom bykom.

O ja, jy is heel reg brass raak sagter agv die verhitting - die afkoel het nie veel daarmee te doen nie.

Groete.
Jaco.
Last edited by Guest on Wed Sep 15, 2010 4:54 pm, edited 1 time in total.
Dont tell me, show me......
baboonstalker
Hero Member
Hero Member

Post by baboonstalker »

Ja Jaco, die doppie draai in die rondte terwyl hy in die vlam is, maar die wiel met doppe staan elke keer stil sodat net een dop op 'n slag in die vlam is.
Pieter
Piet Breedt
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Breedt »

Pieter, ek het n hele batch doppe opgevoeter met my eerste probeerslag van anealing. Oom Kassie en Hercules Louw het my vertel dat die dop te veel hitte gekry het laer af in die dop alhoewel ek met Tempilac gewerk het, sowat 2mm vanaf die skouer van die dop.

Ek het die vlam net op die nek gerig, maar hy was blykbaar te warm alhoewel ek hom dadelik verwyder het as die Tempilac verkleur het.

Ek het erge "case seperation" ondervind, en al die doppe het morsaf gekraak so 15mm vanaf die agterkant.

Ek gebruik nou n baie kleiner vlam en het gelukkig nog nie weer n fout gemaak.
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Piet.

Lees bietjie die stuk wat Termanator oor sy Ken Light skryf, daarin noem hy 'n belangrike ding wat BAIE reg is.  Ons oorverhit ons doppe, al wat nodig is is dat die dop se kleur verander dan drop jy hom.

Glo my hy is reg, dit werk nogal so.

Groete.
Jaco
boeta
Hero Member
Hero Member

Post by boeta »

Manne

Verskoon my maar ek is baie dom met die herlaai goete,hoekom aneal julle die doppe.

Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
baboonstalker
Hero Member
Hero Member

Post by baboonstalker »

Boeta,

Kyk na hierdie link. Hulle verduidelik die hele gedoente in detail.
http://www.6mmbr.com/annealing.html

Pieter
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

M?re Boeta.

Nie dom nie nog net onkundig.

Soos 'n mens die doppe skiet en herlaai rek en krimp hulle natuurlik met die gevolg dat hulle geleidelik harder raak en op die einde van die dag skeur die doppe.  Gewoonlik in die nekarea.

Soos die dop harder raak verander die necktension wat die dop op die punt het ook natuurlik ook en dit veroorsaak dat die wapen minder akkuraat kan skiet, want die tension verskil van dop tot dop.

Dus anneal ons die doppe om hul lewensduur te verleng en ons bevorder dus ook akkuraatheid.

'n Baie eenvoudige proses wat jou lekker kan laat sukkel as jy nie die regte ondersteuning of opleiding het nie.

Groete.
Jaco
Last edited by Guest on Sat Sep 25, 2010 4:29 pm, edited 1 time in total.
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

Pieter

Vrek nice artikel. Ek het nou daar gesien wat hy s? dat die vinnig afkoel nie 'n verskil maak nie. Ek dink dan daai masjien van jou gaan heel bakgat werk.

Het jy al 'n prys op hom?
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
boeta
Hero Member
Hero Member

Post by boeta »

Ai dankie manne,nou weet ek ook iets by.

Boeta
KSV
Hero Member
Hero Member

Post by KSV »

Boeta,

Die slegding van herlaai is hoe meer jy weet hoe meer tools het jy nodig!

Hein
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
boeta
Hero Member
Hero Member

Post by boeta »

KSV

Daai het ek nogal agter gekom,en die goed werk mos soos n vrou,die eendag werk alles mooi en die volgende dag kry jy niks reg met die goete nie,maar dit bly maar leker

boeta
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

baboonstalker wrote: Ek het vir my 'n anealing masjien ontwerp wat effens verskil van die modelle wat tans bekikbaar is. My masjien verhit een dop op 'n slag terwyl dit in die vlam roteer.
Is daar 'n behoefte vir die tipe gadgets plaaslik en sou enige van julle belangstel in so 'n masjien?

My prototipe kort nog 'n basis plaat en klamp vir die gasvlam, maar die meganisme funksioneer goed. Spoed kan gestel word.
Image

Hier is 'n video (jammer vir die selfoon kwaliteit)

http://s261.photobucket.com/albums/ii62/zoeper/?action=view&current=14092010.mp4

Ek het hom gister sien werk by die wynlandskiet. Nogals impressive,

Die man het die vermo? om die tipe goed te maak.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
baboonstalker
Hero Member
Hero Member

Post by baboonstalker »

Safari and outdoor sal voortaan die alleenverspreider van die masjien in SA wees.
Die manne wat reeds aangedui het dat hulle belangstel kan my kontak en ek sal hulle nog kan voorsien.
Pieter - 02334 43183/ 082 9545 830/ gokinetix {at} telkomsa.net
Safari and outdoor (John of Hendrik) - 086 111 4330
Hier is die voltooide produk in aksie op 243 doppe
http://www.youtube.com/watch?v=GxXm1RNWjC4&feature=channel

en so lyk hy nou:
Image
tafjak

Post by tafjak »

Stalker

Gelukkig is ek 'n Zimbabwi?r.
Post Reply