Skaap afval vraag?
-
mariusr
- Hero Member

Skaap afval vraag?
Mense ek het vanaand weer lekker skaap afval gemaak! My vingers af geeet! Maar hoekom is daar altyd een of twee pootjies wat nie sag kook nie maak nie saak hoe lank die gaan nie? Het dit nou al paar keer agter gekom? Het dit te doen met die voor en agter pote?
Die pens is altyd heerlik sag maar dan kry jy die twee taai pote? Verstaan dit nie 
- vriell
- Hero Member

Re: Skaap afval vraag?
Versadig
?? Komaan dis nie regverdig nie Marius ........Ek sal die "taai" dele enige tyd vat...
Groetnis
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
-
JohanP
- Full Member

Dis die skaap se linkerkantste pote. Daai pote is gewoonlik aan die suide kant, wat die skadu kant in die suidelikke halfrond is. Sjinese skape is weer anderste om.. Die regterkantste pote (noordekanbt) kry baie meer son gedurende die skaaop se lewe, en is dus "gaarder, wanneer jy dit in die pot gooi.
As julle dink dis sommer bog stories... kyk bietjie hoe skape stap... Altyd regtersy na die Noordekant toe... :-)
As julle dink dis sommer bog stories... kyk bietjie hoe skape stap... Altyd regtersy na die Noordekant toe... :-)
-
mariusr
- Hero Member

Dankie Johan weet nou nie of jy my been trek nie!? Ha ha! Maar dis intressant!
-
mariusr
- Hero Member

Soos julle sien daar le die taai poot bo! Die ander is uit mekaar gekook! Die brakke staan gewoonlik tou vir daai een! He he!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
JohanP
- Full Member

Ek trek sommer net been... :-Dmariusr wrote:Dankie Johan weet nou nie of jy my been trek nie!? Ha ha! Maar dis intressant!
- douw
- Hero Member

JohanP wrote:Dis die skaap se linkerkantste pote. Daai pote is gewoonlik aan die suide kant, wat die skadu kant in die suidelikke halfrond is. Sjinese skape is weer anderste om.. Die regterkantste pote (noordekanbt) kry baie meer son gedurende die skaaop se lewe, en is dus "gaarder, wanneer jy dit in die pot gooi.
Die skape wat meestal son van voor kry oppad veld toe se boorbene is dan dus sagter? En die wat wegstap van die son se agterpote dan gaarder?
-
FCLoretz
- Hero Member

Dankie Johan, ek het nou lekker gelag.JohanP wrote:Ek trek sommer net been... :-Dmariusr wrote:Dankie Johan weet nou nie of jy my been trek nie!? Ha ha! Maar dis intressant!
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
-
mariusr
- Hero Member

Miskien moet die slaghuise die pote begin merk? Lings en regs pote! Ha ha!
-
ROBBIE1
- Hero Member

Ja Johan daai was nou die stelling van die dag hoor,
!!
Ek het al agter gekom as jy jou eie skaap se afval laat krap, kry jy nie daai ding nie, want dit is die selfde skaap se pote. Wat met die groothandel van afval gebeur is dat die pote apart in massa verwerk word, en dan word dit net opgemaak in n paket wat jy koop. Jy kry met ander woorde dalk 4 verskillende skape se pote.
Ek kook gewoonlik my pote eers bietjie in die stoompot, so 30min, en dan pak ek die pote onder in die swartpot met die pensies bo-op, en da gaan hy vuur toe, stadig la daar genoeg tyd is om n paar wiskeys deur te werk, dan is alles mos ook lekkerder.....
.
Ek het al agter gekom as jy jou eie skaap se afval laat krap, kry jy nie daai ding nie, want dit is die selfde skaap se pote. Wat met die groothandel van afval gebeur is dat die pote apart in massa verwerk word, en dan word dit net opgemaak in n paket wat jy koop. Jy kry met ander woorde dalk 4 verskillende skape se pote.
Ek kook gewoonlik my pote eers bietjie in die stoompot, so 30min, en dan pak ek die pote onder in die swartpot met die pensies bo-op, en da gaan hy vuur toe, stadig la daar genoeg tyd is om n paar wiskeys deur te werk, dan is alles mos ook lekkerder.....
-
mariusr
- Hero Member

Ja dankie Robbie dit maak sin! Het al ses pote ook in so pak gekry dan kry ou daai pote van ou taai skaap!
- Jacquesb
- Hero Member

Jis manne. Julle maak nie reg om die affalletie alleen te eet nie!
Geniet.
Jacques
Geniet.
Jacques
30-06 Spr K98 Mauser, 6.5x57 M1904 Mauser, Krupp Essen .22 Hornet, 9mmP Heckler & Koch USP Compact, .177 Hatsan Torpedo 1250 f/s, .177 Gamo Whisper 1000 f/s.
- theedge
- Hero Member

Ai hoe mis ek nou uit sal maar n afval moet soek en by myself sit en eet - die klomp vroue eet mos nie die lekker kos nie, meer vir my
-
ROBBIE1
- Hero Member

Nes jy se Theedge, eks net so bly my vrou is te slim om afval en beestong te eet, nou kap ek en my dogter hulle lekkerrrrr en mamma eet n hoendertjie of tjoppie.....
-
Stefan764
- Hero Member

Ek glo die Liewe Vader het n skaap nie toevallig sulke lekker boude, rugstringe en ribbes gegee nie...
-
ROBBIE1
- Hero Member

Hahaha nee man Stefan, sal jou nooi as ek weer na kerrie afval pot maak, dan besluit jy self! Ons kan maar n skenkel pot ook bou as die afval jou nie geval nie.
- Gert Odendaal
- Hero Member

Vir die manne wat `n lekker afval kombinasie pot soek wat nie weg kook nie,....pasop vir die asyn, dit gee woeste gout, vevang met suurlemoen, ek kook my pote appart, die pensies appart want die pensies gee sulke wit vlokkies af. Gebruik dab net die suurlemoen water waarin die pote gekook is om jou vloeistof aan te vul.
Die ander dele van die bees is lekker vir meer lym, gooi skaap tongetjies ook by, of n beestong wat jy na die tyd se vel aftrek en sny in stukkies om saam met die afval voor te sit.
http://jaracal.com/viewtopic.php?f=1&t=27605
Lekker kombinasie die....
Gert
Die ander dele van die bees is lekker vir meer lym, gooi skaap tongetjies ook by, of n beestong wat jy na die tyd se vel aftrek en sny in stukkies om saam met die afval voor te sit.
http://jaracal.com/viewtopic.php?f=1&t=27605
Lekker kombinasie die....
Gert
.458 Mannlicher Schoenauer
.404 Jeffery M98 aksie (.423) VZ34 aksie 80 jaar oud
.375 H&H Magnum Cogswell & Harrison VZ24 BRNO M98 -aksie
8x57 JS Mauser
7.62 Israeli Mauser (M98)
.22LR Semi-auto Gevarm E-1
.404 Jeffery M98 aksie (.423) VZ34 aksie 80 jaar oud
.375 H&H Magnum Cogswell & Harrison VZ24 BRNO M98 -aksie
8x57 JS Mauser
7.62 Israeli Mauser (M98)
.22LR Semi-auto Gevarm E-1
- Frikkiedbr
- Hero Member

Ja nee afval is lekker.
Dis so erg by my huis dat ek nie eers lewe in netvet op die kole kan braai saam die ander vleis nie.
Die vrouens sê ek moet altyd dit gaar maak as hulle nie daar is nie.
So wanneer maak mens dit dan, aai
Dis so erg by my huis dat ek nie eers lewe in netvet op die kole kan braai saam die ander vleis nie.
Die vrouens sê ek moet altyd dit gaar maak as hulle nie daar is nie.
-
Stefan764
- Hero Member

As mens gaan jag!Frikkiedbr wrote:
- Frikkiedbr
- Hero Member

Ja nee Stefan, as mens gelukkig is om te gaan jag
Ander as mens na vriende toe gaan wat dit wel eet
-
ROBBIE1
- Hero Member

Frikkiedbr wrote:Ja nee Stefan, as mens gelukkig is om te gaan jag![]()
Dan sal ons moet plan maak in die nuwe jaar Frikkie, jy en Stefan sal maar moet noorde toe kom dan bou ek n afvalpot met skillies vir voorgereg . .
- Frikkiedbr
- Hero Member

Ons sal so maak, dankie Robbie lekker lekker

- Dolf014
- Hero Member

Wie van julle familie eet saam as jy gebakte skaapkop eet??
Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.
- Frikkiedbr
- Hero Member

Ek sal daai een ook graag wil probeer.
Nie my Familie nie, weet my ma sal dit eet.
Nie my Familie nie, weet my ma sal dit eet.
-
ROBBIE1
- Hero Member

OOOO genade Dolf, waarvan praat jy nou!!
My dogter eet saam tong en afval en skillies, maar as daai smily op die bord le, gaan eet almal op n ander plek! Ons doen so 1 x per maand n skaapkop dag by n pel se Pub, was al tot 100manne by so ete, dan kos dit ju R150-00 vir jou eie kop, stampmielies, soetpampoen en groenbone. Magtag hoe water my bek nou sommer weer!!
My dogter eet saam tong en afval en skillies, maar as daai smily op die bord le, gaan eet almal op n ander plek! Ons doen so 1 x per maand n skaapkop dag by n pel se Pub, was al tot 100manne by so ete, dan kos dit ju R150-00 vir jou eie kop, stampmielies, soetpampoen en groenbone. Magtag hoe water my bek nou sommer weer!!