IS DIT NOG DIE MOEITE WERD?

Alles oor Swartkruit hier
Post Reply
mossie
Sr. Member
Sr. Member

IS DIT NOG DIE MOEITE WERD?

Post by mossie »

Naand

Ek het twee mooi swartkruitgewere- n451 in-line en n 54 kal deer stalker.

Baaaaaie lank laas swartkruit gekoop en moet nou mos die competency doen.Gesien in die lig van die beskikbaarheid van swartkruit en die laaste pryse wat ek van gehoor het - is dit nog die moete werd om hulle te bedryf?

Ek hoor graag julle mening

MOSSIE
vriell
Hero Member
Hero Member

Re: IS DIT NOG DIE MOEITE WERD?

Post by vriell »

Ja !!!!! enige iets wat met gewere te doen het bly altyd die moeite werd.Gaan doen die competency. Jy sal in elkgeval bitter min kry vir daai gewere.Swartkruit is duur maar dit bly nog lekker om die ou voorlaaiers te skiet.Myne moet maar na die kleinkinders gaan eendag.Ek gaan die oudste nou begin leer skiet met myne en hopelik sal dit sy belangstelling prikkel.Jong mense word te min blootgestel aan die gewere.Elke nou en dan as ons op die plaas kom en daars jongmense skiet hulle met myne en geniet dit vreeslik...maar bly nog jou keuse.
Groetnis
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
Roger
Hero Member
Hero Member

Post by Roger »

Ek sal myne hou. Sal nie verkoop nie.

Met die kruit wat nou baie duurder is, skiet ek net minder. As ek nie kan skiet nie, kan die gewere ge-olie staan in die kluis, hulle eet niks.

Roger!
Too many to mention ;-)
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Ek het ook een maar hy skiet ook nie meer wil nog so graag iets met hom jag die jaar. Het nog so bietjie kruit oor en het my akurate ladings en koeels so as ek die kans kry dan is ek reg. Sal hom nie verkoop al staan hy net daar dit bly n awesome ding vir my.
Wildeboer
Full Member
Full Member

Post by Wildeboer »

mossie wrote:Naand

Ek het twee mooi swartkruitgewere- n451 in-line en n 54 kal deer stalker.

Baaaaaie lank laas swartkruit gekoop en moet nou mos die competency doen.Gesien in die lig van die beskikbaarheid van swartkruit en die laaste pryse wat ek van gehoor het - is dit nog die moete werd om hulle te bedryf?

Ek hoor graag julle mening

MOSSIE
Mossie,
Watse .451 inline het jy?
N mooi gun bly maar mooi.
Jacquesb
Hero Member
Hero Member

Post by Jacquesb »

Ja
Soos die manne hierbo se.
Hy kos niks as hy in die kluis staan nie.
Geniet hom wanneer jy kans het al is dit 10 skote per jaar.
Groete
Jacques
30-06 Spr K98 Mauser, 6.5x57 M1904 Mauser, Krupp Essen .22 Hornet, 9mmP Heckler & Koch USP Compact, .177 Hatsan Torpedo 1250 f/s, .177 Gamo Whisper 1000 f/s.
Dirkonius
Full Member
Full Member

Post by Dirkonius »

Dit was nog altyd die moeite werd, maar as jy skepties was kan jy nou opgewonde raak oor die nuwe plaaslik vervaardigde kruit Obatex. Sien elders op die Swartkruit forum.
.223 Rem Tikka T3; 260 Rem Savage LRP; .308 Win Mauser M12; 9,3x62 Sako 85; .50 BP Thompson Center Bone Collector; 12 Gauge Beretta Silver Pigeon
Post Reply