Hoeveel van julle mugrave RSA enkelskoot gewere is gebed en is daar verbetering.Dan OOM DAAN is dit nodig, daardie aksie is dan so dik en sterk, het hulle nie daai tyg die gewere gebou sodat dit nie nidig is nie.
Laat weet OOM DAAN
Dankie
Charles
Musgrave RSA gebed, help OOM DAAN
-
Charles.308
- Sr. Member

- Armand Steenkamp
- Hero Member

Re: Musgrave RSA gebed, help OOM DAAN
Charles, my RSA het twee skote in een gat geskiet en dan een so bietjie weg. Ek bed hom toe en nou is al 3 skote in die selle gat. Het n verskil gemaak.
Groetnis
Groetnis
- LRLaubscher
- Hero Member

Ek het al drie gehad.
Bed hom, dit maak sonder twyfel 'n verskil.
Dink daaroor, met die vastrek in jou kolf het jy nou net kontak op jou recoil lug en dan meskien 'n paar ander onvoorspelbare plekke onder jou aksie.
Daar is geen manier on te verseker dat jou aksie gladnie beweeg/flex soos wat hy standaard kom jy skiet nie.
As jy dit reg wil doen, laat 'n grespekteerde wapen smit vir jou 'n aluminium blok bedding doen, waarop jou aksie dan vaskroef.
Dit sal verseker dat jy altyd konstante torque op jou recoil lug skroef en ander aksie skroewe het, wat inruil vir jou konstante performance gaan gee.
Bed hom, dit maak sonder twyfel 'n verskil.
Dink daaroor, met die vastrek in jou kolf het jy nou net kontak op jou recoil lug en dan meskien 'n paar ander onvoorspelbare plekke onder jou aksie.
Daar is geen manier on te verseker dat jou aksie gladnie beweeg/flex soos wat hy standaard kom jy skiet nie.
As jy dit reg wil doen, laat 'n grespekteerde wapen smit vir jou 'n aluminium blok bedding doen, waarop jou aksie dan vaskroef.
Dit sal verseker dat jy altyd konstante torque op jou recoil lug skroef en ander aksie skroewe het, wat inruil vir jou konstante performance gaan gee.
-Winchester Model 52 .22LR
-7mm/300WM Long Range
-260 Remington Ackley Sporting/Hunting
-300 Win Mag LR
-Barretta A300 semi auto (wanted)
-7mm/300WM Long Range
-260 Remington Ackley Sporting/Hunting
-300 Win Mag LR
-Barretta A300 semi auto (wanted)
-
Charles.308
- Sr. Member

Naand manne
Dankie vir die inligting ek sal hom laat bed!!!!!!!
Dankie vir die inligting ek sal hom laat bed!!!!!!!
-
Daan Els
- Full Member

Jy het puik advies ontvang, jammer ek is deesdae min op forum......werk moet ongelukkig die skuld kry.
Bed hom!
Daan
Bed hom!
Daan