Ek het 'n Gamo CFR 4.5mm,en ek het nou al twee teleskope probeer,en nie een van hulle
kan die skok hanteer nie,is daar dalk iemand met dieselfde windbuks wat 'n teleskoop het
wat werk?Gee my asb meer info.Dankie.
Probleem met windbuks teleskope
- Pvdw
- Hero Member

Re: Probleem met windbuks teleskope
Was beide springer rated?? Indien wel weet ek nie wat om vêrder te sê nie.
- willemakou
- Sr. Member

Ek het self my dinges af gesukkel met 'n windbuks teleskoop kombinasie! Het later 'n teleskoop gekry wat hou maar die waar die teleskoop mountings aan die geweer vaskom is jou volgende probleem. Die staal mountings het uit die groewe geskeur. Die stopper op die geweer wat keer dat die teleskoop terug skuif het gehou maar waar die voortse mounting vaskom is die groewe m%&r toe. Het die teleskope weggee, 2 gehou vir die .22 en oop visier geskiet met die winbuks. Wil nie jou moed breek nie maar my ervaring met die ding het geleer dat dit jou baie geld gaan kos en jy na 'n jaar of 2 nog steeds gaan sukkel. Ek neem aan die windbuks werk met 'n veer en nie gas nie. Beste vir teleskoop is maar die wat met gas werk aangesien hulle nie die vibrasie/skok het wat die veer modelle het nie.
- LUAN
- Hero Member

Watse soort teleskoop is dit wat jy op het? Van die cheap goed gan nie werk op enige ding nie. Die cfr het die cfx vervang en is n spring windbuks. Die recoil van die springers werk teen die scopes. Hoe minder n springer recoil hoe beter vir die scope. Jy kry air rifle rated scopes wat veronderstel is om die recoil van n springer te kan hanteer. Verder moet jy goeie mounts kry met recoil skroewe wat deur die mount in die rail vas druk.
- alecjohnson
- Hero Member

Ek het vir my gamo 'n gamo 4x30 teleskoop opgesit met gamo ringe die scope was so R600 met ringe ingesluit. werk nou nog.
- vriell
- Hero Member

Het ook daai probleem gehad.Sit toe ou 4x30 BSA op en is nou al omtrent 2 jaar sonder probleme.Ek dink as jy van die regte ou teleskope met die soliede dik hare kan kry behoort dit ook 'n oplossing te wees.Op guntree is daar baie advertensies van die ou soort teleskope goedkoop.
Groetnis
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
Len
Hermanus
.303 Enfld, 308Howa, Harrington12br, Stevens410/.22, Rem.44, 9mm Baretta, HW90.177, .22 H Lithgow, Walther .177, Hawken.45, Hawken.50, Hawken.54, .22 Rem, .177 Relum, 30.06Howa , 38 S&W , 6mm Musgrave
- Capt. Yoda
- Hero Member

Praat met Vince http://m-ze.co.za/ hy sal jou presies verduidelik wat om te doen.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- RUPERT
- Hero Member

+1 Hy is n meester op die windbukseCapt. Oblivious wrote:Praat met Vince http://m-ze.co.za/ hy sal jou presies verduidelik wat om te doen.
- Gian_dP
- Hero Member

Vince sal kan help. Gamo cfr/cfx windbukse neig om n buig in die veer te ontwikkel. Die veer is ook meestal te styf vir akurate skiet. Die terugslag wat die stywe gebuihde veer veroorsaak kan oor tyd enige teleskoop beskadig. Antwoord is om die veer korter te maak of te vervang. Die voorste veergids(tophat) pas meestal ook te los. Sal help om die steel dikker te maak of te vervang met n pasmaak een. Vince vervaardig n pneumatiese "piston" (soortgelyk aan "gaslift" wat n kar se bak/enjinkap help oplig wat dan die veer vervang. Maak wereldse verksil in die skietvermoee van n windbuks. Hy kan ook die sneller vervang.
Kostes hiervoor so R1500, maar sal voel of jy n nuwe geweer het.
Kostes hiervoor so R1500, maar sal voel of jy n nuwe geweer het.
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Ek het 'n ou tasco 4x40 (japan ene) op, hy loop soos stroop op my springer
ek soek nog wapens...