Lyttleton Rsa Aksie

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere
Post Reply
CobusMeyer
Full Member
Full Member

Lyttleton Rsa Aksie

Post by CobusMeyer »

Hi Manne
As daai RSA aksie so goed is, kan iemand nie maar net vir ons weer van hulle maak nie?
Groete
C
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Re: Lyttleton Rsa Aksie

Post by Pvdw »

Ek het ook al die vraag gevra. Die mees algemene antwoord wat ek gekry het is dat dit net eenfoudig te duur is om aksies te bou. Die toerusting is baie duur en dan moet daar baie kunduge persioneel wees wat elkeen salaris moet kry. Om so iets te regverdig sal daar groot volumes vervaardig moet word. Ond mark is heeltemal te klein om so'n volskaalse produksie lyn aan die gang te hou.

Dis die mees algemene antwoord wat ek gekry het by etlikke geleenthede,
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

CobusMeyer wrote:Hi Manne
As daai RSA aksie so goed is, kan iemand nie maar net vir ons weer van hulle maak nie?
Groete
C
Kom ek stel dit so

Indien jy graag so 'n aksie wil besit, is dit doodeenvoudig. Bel rond en doen wyd navraag.

Ek het 5 sulke aksies opgetel binne soveel jare. Daar is wel beter aksies. Schultz & Larsen se aksies is veel beter in sekere opsigte. Ongelukkig sal daar nie weer soortgelyke aksies as die RSA hier vervaardig word nie.

Hein M
Finfan
Hero Member
Hero Member

Post by Finfan »

Wens hul kon weer van hul maak!
Neil Scholtz

22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
Post Reply