Led Lenser Flitse
- Raven
- Hero Member

Led Lenser Flitse
Manne,
Ek soek gou bietjie raad, ek wil 'n nuwe flits koop en wonder watter een sal julle kies.
Die P14 of M14 led Lenser?? Ek mik vir die M14, wil net weet of enige van julle al bietjie gespeel het met hulle.
Dankie
Raves
Ek soek gou bietjie raad, ek wil 'n nuwe flits koop en wonder watter een sal julle kies.
Die P14 of M14 led Lenser?? Ek mik vir die M14, wil net weet of enige van julle al bietjie gespeel het met hulle.
Dankie
Raves
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Botma
- Newbie

Re: Led Lenser Flitse
Dag Raven
Ek het die P14..baie goeie flits en hy skyn n bars hou...op sy box staan 300m wat hy kan skyn, nog nie self gemeet nie, maar eks seker hy sal baie naby aan dit kom. As jy wil kan ek myne vir jou bring dan kan jy hom eers toets en kyk, maar eks baie tevrede
Botma
Ek het die P14..baie goeie flits en hy skyn n bars hou...op sy box staan 300m wat hy kan skyn, nog nie self gemeet nie, maar eks seker hy sal baie naby aan dit kom. As jy wil kan ek myne vir jou bring dan kan jy hom eers toets en kyk, maar eks baie tevrede
Botma
- Raven
- Hero Member

Botma,
Dankie vir die offer.
Wat het jy betaal vir jou P14??
Die M14 se lumens is nog beter as die P14 sien ek op die net, en ek wil nou eenkeer koop en klaar koop.
Raven
Dankie vir die offer.
Wat het jy betaal vir jou P14??
Die M14 se lumens is nog beter as die P14 sien ek op die net, en ek wil nou eenkeer koop en klaar koop.
Raven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
-
Skolla
- Hero Member

Raven
Gaan google bietjie Energizer rechargeable spotlight.
Hulle s? spotlight maar is n handheld flits.
Uitstekend.
Hy laai met n sigaret lighter plug of 220.
By ons verkoop hy soos soetkoek, ek het self ook een en wil nie n ander een h? nie.
Skolla
Gaan google bietjie Energizer rechargeable spotlight.
Hulle s? spotlight maar is n handheld flits.
Uitstekend.
Hy laai met n sigaret lighter plug of 220.
By ons verkoop hy soos soetkoek, ek het self ook een en wil nie n ander een h? nie.
Skolla
- Botma
- Newbie

Raven
ek het N$ 600-00 betaal ... ek weet nie hoe M14 lyk nie.. ek het maar op die p14 besluit, want hy het n lekker sak wat jy aan jou belt kan sit en die flits is nie in jou pad nie, die energizer skyn ook lekker ( nie soos die Led Lenser) maar hy is vir my te groot gewees.
Botma
ek het N$ 600-00 betaal ... ek weet nie hoe M14 lyk nie.. ek het maar op die p14 besluit, want hy het n lekker sak wat jy aan jou belt kan sit en die flits is nie in jou pad nie, die energizer skyn ook lekker ( nie soos die Led Lenser) maar hy is vir my te groot gewees.
Botma
-
Beretta
- Hero Member

Raven
Kyk op candlepowerforum op die net daar sal jy al jou antwoorde kry oor die led lenser.Laat weet die prys miskien kan ek jou help
Groete Beretta
Kyk op candlepowerforum op die net daar sal jy al jou antwoorde kry oor die led lenser.Laat weet die prys miskien kan ek jou help
Groete Beretta
- Raven
- Hero Member

Beretta,
Ek kan kan die M14 kry vir R750.00 hier in NAM.
Botma,
Die M14 is bietjie kleiner(lees korter) as die P14, en hy het ook 'n lekker "belt clip"
As jy happy is met die P14, dan gaan ek dalk net daai M14 moet koop, dit krap aan my, en die jeuk is lekker.
Raven
Ek kan kan die M14 kry vir R750.00 hier in NAM.
Botma,
Die M14 is bietjie kleiner(lees korter) as die P14, en hy het ook 'n lekker "belt clip"
As jy happy is met die P14, dan gaan ek dalk net daai M14 moet koop, dit krap aan my, en die jeuk is lekker.
Raven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Francois Marais
- Administrator

Norton
Ek is ook indie mark vir een, kyk of jy nie kan arm draai as jy twee sou vat nie.
Mooi loop
Francois
Ek is ook indie mark vir een, kyk of jy nie kan arm draai as jy twee sou vat nie.
Mooi loop
Francois
- Raven
- Hero Member

FM,
Hy skop vas op N$750.00. Ek het darem bietjie discount gekry.
Ek het een vir jou gevat.
Norton
Hy skop vas op N$750.00. Ek het darem bietjie discount gekry.
Ek het een vir jou gevat.
Norton
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
-
Calldo
- Jr. Member

Raven, FM
Julle sal nie spyt wees oor julle keuse nie. Lig op batterye, sterk gebou. Gebruik myne al vir meer as 'n jaar.
Groete
Calldo
Julle sal nie spyt wees oor julle keuse nie. Lig op batterye, sterk gebou. Gebruik myne al vir meer as 'n jaar.
Groete
Calldo
- iceman1982
- Hero Member

Ja nee manne,
Watter een jy ook al koop sal dit eenkeer koop wees. Ek het die P14. En ek se jou jy kan met die ding gaan jag. Lig op betterye. En gebou om te hou. Kyk die Duitsers bou nie k*k nie.
Uistekende produk.
Watter een jy ook al koop sal dit eenkeer koop wees. Ek het die P14. En ek se jou jy kan met die ding gaan jag. Lig op betterye. En gebou om te hou. Kyk die Duitsers bou nie k*k nie.
Uistekende produk.
-
Plasmodium
- Newbie

Ek het so paar led lenser flitse in dir P reeks, en hulle is uitstekend. Het nou die dag die M7 gekoop, en het baie meer funksies as die P's.
Baie lekker flitse!
Baie lekker flitse!
243 Sako 85 Varmint SS & 5-30x50 Z6
8x57IS Mauser & 3-9x40 VXII
8x57IS Mauser & 3-9x40 VXII
- Francois Marais
- Administrator

Raven
Dankie vir die flitsie, hy skyn sommer n barshou, heel impresive.
Mooi loop
Francois
Dankie vir die flitsie, hy skyn sommer n barshou, heel impresive.
Mooi loop
Francois
- Raven
- Hero Member

FM,
Plesier ou maat, ons luister wat s? Louis as hy syne bietjie daar in die suide getoets het op 'n lekker donker aand
Norton
Plesier ou maat, ons luister wat s? Louis as hy syne bietjie daar in die suide getoets het op 'n lekker donker aand
Norton
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
-
Rasmus
- Hero Member

Ek het gister n MT7 persent gekry. Hy skyn self dat dit klpa wil hom nog gaan toets op die plaas. Maar in die dorp skyn hy heel gaaf.
.40 S&W Sigma, 357mag Colt Trooper MKIII,
44 Magnum Ruger Redhawk, .22 Bruno, 6.5 x 55 Swedish Mauser Ruger, 303 Lee Enfield, .375 H&H Musgrave Semi Custom, .410 mossberg, 12Br over and under Eduard kettner, 12 Br Beretta Semi auto A 301.
THE LIVER IS EVIL AND MUST BE PUNISHED!!!!
44 Magnum Ruger Redhawk, .22 Bruno, 6.5 x 55 Swedish Mauser Ruger, 303 Lee Enfield, .375 H&H Musgrave Semi Custom, .410 mossberg, 12Br over and under Eduard kettner, 12 Br Beretta Semi auto A 301.
THE LIVER IS EVIL AND MUST BE PUNISHED!!!!
- Coenie (Swift)
- Full Member

Het Ledlenser MT7, soos julle weet skyn hulle baie goed. Het dit op 223 vector gesit en gebruik dit met groot sukses veral as die man wat lig nie is waar ek wil wees nie. Het selfs lensies by awsomtools bestel in rooi en groen.
Die rooi is goed tot so 100m skat ek maar kan nie dier id nie, maar die groene is goed tot op 150 en jy kan id.
So wanneer ek alleen is gebruik ek spotlight om te id en dan die ledlenser met groen lens of net so om te skiet het al so 4 jakkie en een rooikat geskiet. Is ook handig wanner jy ondersteuning bied vir ander wat vanaf bakkie skiet en dan die jakkie gaan haal, veral vir daai wat nie mooi geskiet is nie en nog 'n skoot soek of weghardloop dan kan jy skiet want die lig is waar jy kyk.
Geniet julle Ledlensers!!!
Die rooi is goed tot so 100m skat ek maar kan nie dier id nie, maar die groene is goed tot op 150 en jy kan id.
So wanneer ek alleen is gebruik ek spotlight om te id en dan die ledlenser met groen lens of net so om te skiet het al so 4 jakkie en een rooikat geskiet. Is ook handig wanner jy ondersteuning bied vir ander wat vanaf bakkie skiet en dan die jakkie gaan haal, veral vir daai wat nie mooi geskiet is nie en nog 'n skoot soek of weghardloop dan kan jy skiet want die lig is waar jy kyk.
.22 , 223 Vektor H5, 270 Savage Mod III FXP3, 12 Boor Mossberg, 9mm Vektor SP1 Sport
- Gerhard
- Hero Member

Wys bietjie hoe jy hom vas sit op die geweer en hoe jy die lig aan en af sit...Swift wrote: Het Ledlenser MT7, soos julle weet skyn hulle baie goed. Het dit op 223 vector gesit en gebruik dit met groot sukses veral as die man wat lig nie is waar ek wil wees nie. Het selfs lensies by awsomtools bestel in rooi en groen.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
- C.J.
- Sr. Member

Ek het vir my een van daardie LED lenser's gekoop. My pa se ek moet versigtig wees met daardie flits, ek gaan die veld aan die brand steek!
Hulle lig 'n bars hou!
C.J.
Hulle lig 'n bars hou!
C.J.
CZ 30-06 AI
Remington 700 22-250 AI (Laser gun)
Remington 700 22-250 AI (Laser gun)
- Gerhard
- Hero Member

As jy nou lekke lig soek om jakkals te soek in die nag nadat jy hom om gedop het.
Kry vir jou die H14 kop lig van Led lensor.
Ek het nog nie so kop lig tee gekom nie.
FFF Safaris
- Coenie (Swift)
- Full Member

Hi Gerhard,
Op my rekenaar kan ek geen fotos sien nie, net op di selfoon.... Weet ni hoekom nie dalk kan iemand my help?
Jy koop by ledlenser n gun mount is R70 - 80 sit lekker stewig, netjies duursaam kan maklik verstel en afhaal. Op my vektor lig hy op 100m so 2 derdes oor die teiken wat goed is vir sku goedjies, ek sal maandag probeer fotos oplaai.
Op my rekenaar kan ek geen fotos sien nie, net op di selfoon.... Weet ni hoekom nie dalk kan iemand my help?
Jy koop by ledlenser n gun mount is R70 - 80 sit lekker stewig, netjies duursaam kan maklik verstel en afhaal. Op my vektor lig hy op 100m so 2 derdes oor die teiken wat goed is vir sku goedjies, ek sal maandag probeer fotos oplaai.
.22 , 223 Vektor H5, 270 Savage Mod III FXP3, 12 Boor Mossberg, 9mm Vektor SP1 Sport
- Biker
- Hero Member

GerhardGerhard wrote: As jy nou lekke lig soek om jakkals te soek in die nag nadat jy hom om gedop het.
Is daai koplig konvensioneel of led?
Groete Biker
- Francois Marais
- Administrator

Biker
Ek dink by die laaitie se shop is van hulle, dink ek moet ma een aanskaf voor ons trippie, hier is n you tube video van hulle.....
http://www.youtube.com/watch?v=3pAU9PwiXdg
Hier is so n bietjie write-up oor hom.......
http://www.candlepowerforums.com/vb/sho ... Lenser-H14
http://www.ledlenser.co.za/products/H14.html
http://www.torchdirect.co.uk/led-lenser ... utput.html
Biker, die naam se dit, LED Lenser, sorry maat, kon him nie laat glip nie
Dit moet die St Nowhere koors wees.......
Mooi loop
Francois
Ek dink by die laaitie se shop is van hulle, dink ek moet ma een aanskaf voor ons trippie, hier is n you tube video van hulle.....
http://www.youtube.com/watch?v=3pAU9PwiXdg
Hier is so n bietjie write-up oor hom.......
http://www.candlepowerforums.com/vb/sho ... Lenser-H14
http://www.ledlenser.co.za/products/H14.html
http://www.torchdirect.co.uk/led-lenser ... utput.html
Biker, die naam se dit, LED Lenser, sorry maat, kon him nie laat glip nie
Mooi loop
Francois
- Gerhard
- Hero Member

Biker,Biker wrote:GerhardGerhard wrote: As jy nou lekke lig soek om jakkals te soek in die nag nadat jy hom om gedop het.
Is daai koplig konvensioneel of led?
Groete Biker
Is n led lig.
Hy gooi n lig met 4 pen lights wat jy nie sal glo nie.
Jy sal met gemak n jakkals op 100meter in die nag skiet met die kop lig
FFF Safaris
-
fanie17
- Hero Member

Ek het n M7R op die skou gekoop,is rechargeable,het ook n montering gekry om aan n geweer vas te sit,die prys was ,ek dink,so omtrend R1000,00 Hy skyn n bars hou.
.22bruno 223sako 243sako 22-250sako 270sako 308sako 308rsa 30-06sako 30-06bulbarel 300winmag dubbelbrug mauser 375 pre 64 .22mag zastava 12boor 357 38spes 9mmpara 25-06truvelo
- Christo
- Hero Member

Het iemand 'n prys op die H14's. Al prys wat ek kry is op hulle website vir +- R700.00. Miskien moet ek een kry vir StNowhere
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.