Nuwe Jag Plek - Oos Kaap, Graaff-Reinet
- Termiet
- Newbie

Nuwe Jag Plek - Oos Kaap, Graaff-Reinet
Daar is 'n nuwe jag plek 45km buite Graaff-Reinet. Die plaas is 7500ha en het 2015 vir die eerste keer laat begin jag. Ou plaashuis wat opgeknap is en amper soos 'n gaste huis want die bestuurder bly ook in die huis. Die plaas staan al 10 jaar met wild op en het elke tweede jaar wild laat vang, maar het 2015 besluit om nie meer te vang nie en meer selektief te jag. Alles is walk and stalk en vat max 4 jagters, maar die geriewe is van so aard (kan 8 mense slaap) dat die hele gesin kan saamgaan.
Kudu begin by R2500
Eland begin by R5500
Hartebees begin by R2500
Swart wildebees begin by R2500
Zebra R4500
Vlakvark R850
Verblyf R310
Dag fooi is R1000 (4 jagters) Bakkie, afslag, koelkamer, ph en middag ete ingesluit.
April/Mei 2016 is klaar vol bespreek.
Plek se naam is Highland Safaris - info@highlandsafaris.co.za
Kudu begin by R2500
Eland begin by R5500
Hartebees begin by R2500
Swart wildebees begin by R2500
Zebra R4500
Vlakvark R850
Verblyf R310
Dag fooi is R1000 (4 jagters) Bakkie, afslag, koelkamer, ph en middag ete ingesluit.
April/Mei 2016 is klaar vol bespreek.
Plek se naam is Highland Safaris - info@highlandsafaris.co.za
-
PWV
- Hero Member

Re: Nuwe Jag Plek - Oos Kaap, Graaff-Reinet
Termiet
Wat bedoel jy met, bv. die prys begin by R2500 vir die Koedoe? Hoe raak hy duurder?
Wat bedoel jy met, bv. die prys begin by R2500 vir die Koedoe? Hoe raak hy duurder?
-
baas
- Full Member

Wil ook weet, n koedoe bul dan naant R20000????PWV wrote:Termiet
The difference between Men and Boys is the SIZE of there toys
Riaan Botha
Riaan Botha
- Capt. Yoda
- Hero Member

Begin by R2500 en elke duim se ma na 40" kos R1000 ekstra
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Weet jy of raai jy?Capt. Oblivious wrote:Begin by R2500 en elke duim se ma na 40" kos R1000 ekstra
Ek sal moet jagplek vasmaak, want in die Groot Karoo is die kanse vir jag vanjaar maar skraal.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ek raai maar net die man se af sny punt (en dat dit is hoe hulle dit doen anders werk hulle seker volgens kleur..) maar ek het self n paar plase waar jy so Koedoe jag en betaal per duim na 45".
Vir R10 000 kan jy paar mooi kombuis bulle skiet maar een 50" bul en jy is bq in die sop veral as die meeste van die bulle op die plaas maklik 45" is maar jy behoort darem die verskil tussen n kombuis bul en n 50" bul te kan sien
Vir R10 000 kan jy paar mooi kombuis bulle skiet maar een 50" bul en jy is bq in die sop veral as die meeste van die bulle op die plaas maklik 45" is maar jy behoort darem die verskil tussen n kombuis bul en n 50" bul te kan sien
-
Kingy
- Sr. Member

Ek het n prys lys van laas jaar, en dit is volgens die horings!
- Gawie(13mm)
- Hero Member

So jag is uit vir my die jaar.
Sal maar 'n kombuis bulletjie op die lusern land gaan oes.
Sal maar 'n kombuis bulletjie op die lusern land gaan oes.
-
Kingy
- Sr. Member

Meeste plekke se pryse is maar woes lyk dit vir my!
- Boersonderroer
- Sr. Member

'n Vriendin van my se pa het in Graaff Reinet area laas jaar 'n 47 en 49 duimer geskiet laas jaar, so daar is redelike grootes
7x64 Brenneke CZ 550 Lux
204 Ruger Howa Stainless Bull
12ga Mossberg 500
.22LR Stevens
9mm P CZ P-07 Gen2
204 Ruger Howa Stainless Bull
12ga Mossberg 500
.22LR Stevens
9mm P CZ P-07 Gen2
- Termiet
- Newbie

Die pryse van daai plek wat ek genoem het buite Graaff-Reinet is meestal vroulike pryse. Hul doen trofee jagte, maar stel ook diere vry vir biltong jagters en dit is meeste vroulike diere wat hul wil laat jag vir biltong. Daar is mankilke diere beskikbaar maar hulle meer as die vroulike diere.
Kudu koei is R2500
Kudu bul R3500 onder 40"
Kudu bul R4500 40 - 45"
Groter kudu bulle laat hul nie skiet nie al is daar genoeg. Hulle het ongeveer 300 kudu op die plaas.
Hartebees koeie is R2500
Hartebuus bulle is R3500
Eland koeie is R5500
Eland bulle is R5600 onder 30" (slag so 220kg uit met vel aan)
Groter bulle probeer hul terug hou vir trofee maar ek weet hul gaan vir R8000 en R15 000
Daar hardloop so 250 elande rond op daai plaas.
Die pryse van wild gaan maar wild wees agv die kleur spesies wat alles so op druk. 'n Man moet maar of nog spaar die jaar vir volgende jaar of sy geheime gat kry. Ek het gejag op die plaas 2015 en was uitstekend met baie wild. Alles word reg en eties gedoen. Ek weet hul het Julie 2015 oop gemaak vir jag en letterlik 18 jag groepe daar gehad. Ek was een van hulle en almal het dadelik weer bespreek vir 2016.
Daar is goedkoper kudu en springbokke beskikbaar, maar die kudu vind ek is trek diere en jy mag dalk gelukkig wees om een te skiet, springbokke is in klein kampe en ek is klaar met kamp jag waar daar 10 jagters sit in 'n 30ha kamp........daar was laas jaar amper 'n paar skiet gevalle onder die manne gewees wat ek van gehoor het.
Kudu koei is R2500
Kudu bul R3500 onder 40"
Kudu bul R4500 40 - 45"
Groter kudu bulle laat hul nie skiet nie al is daar genoeg. Hulle het ongeveer 300 kudu op die plaas.
Hartebees koeie is R2500
Hartebuus bulle is R3500
Eland koeie is R5500
Eland bulle is R5600 onder 30" (slag so 220kg uit met vel aan)
Groter bulle probeer hul terug hou vir trofee maar ek weet hul gaan vir R8000 en R15 000
Daar hardloop so 250 elande rond op daai plaas.
Die pryse van wild gaan maar wild wees agv die kleur spesies wat alles so op druk. 'n Man moet maar of nog spaar die jaar vir volgende jaar of sy geheime gat kry. Ek het gejag op die plaas 2015 en was uitstekend met baie wild. Alles word reg en eties gedoen. Ek weet hul het Julie 2015 oop gemaak vir jag en letterlik 18 jag groepe daar gehad. Ek was een van hulle en almal het dadelik weer bespreek vir 2016.
Daar is goedkoper kudu en springbokke beskikbaar, maar die kudu vind ek is trek diere en jy mag dalk gelukkig wees om een te skiet, springbokke is in klein kampe en ek is klaar met kamp jag waar daar 10 jagters sit in 'n 30ha kamp........daar was laas jaar amper 'n paar skiet gevalle onder die manne gewees wat ek van gehoor het.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Termiet, daai pryse sal my nog laat opsaal!
Afhangende van hoe goed die vroulike diere uitslag, is dit nog bekostigbaar teenoor van die ander pryse wat ek al gesien het.
Dankie vir die terugvoer.
Afhangende van hoe goed die vroulike diere uitslag, is dit nog bekostigbaar teenoor van die ander pryse wat ek al gesien het.
Dankie vir die terugvoer.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ja nee wat daars niks fout met daai pryse nie
-
PWV
- Hero Member

Wonder hoe bepaal jy na watter horinglengte jy skiet? 'n Ligte fokkoppie waar jy skiet na 'n 40" en toe dit gemeet word is dit 40.5" - R1000 verskil!
- win270
- Hero Member

Lyk my die "kampjag" daar is nie te positief nie volgens Termiet.
-
Eugene
- Hero Member

- win270
- Hero Member

Vanaf die noordelike provinsies is dit 'n stywe entjie om te ry, sowat 825km eenrigting. Brandstof alleen teen vandag se prys sal vir heen en weer ongeveer R2100 kos. Dan moet tolgeld, ens bygevoeg word. Vleis moet oor 'n lang afstand vervoer word en koud gehou word.
Vir Jan Alleman raak dit ongelukkig 'n baie duur jagtog.
Vir Jan Alleman raak dit ongelukkig 'n baie duur jagtog.
-
F.L.A.S.H
- Hero Member

Die epos wat ek van hulle gekry het
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ruaanb
- Hero Member

hierdie is goeie waarde vir geld my 2c
- win270
- Hero Member

Die pryse sluit nie BTW in nie, dus moet mens alles met 14% vermeerder om die ware pryse te sien.
- Boesman10
- Hero Member

Is die "Hunters Extra" van R1000 per persoon of vir n groep van 4?
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
- JuanVE
- Sr. Member

Mis ek dit, ek sien nie 'n kontaknommer om die mense te kontak nie. Kan iemand dalk hiermee help asb!
- ruaanb
- Hero Member

begin maar met die email adres in 1ste post.
- ruaanb
- Hero Member

Die nou ook op fb gekry.
040 555 0067
0760757272
040 555 0067
0760757272
- Termiet
- Newbie

Die mense van Highland Safaris is nie vol #% nie. As jy nou 'n vleis bull soek van 40" en onder en skiet 'n bull wat nou 41" meet gaan hulle jou nie meer vra nie. Die ph maak die roep wat jy skiet en hy is goed daarmee. Daar loop elande op daai plaas om elke hoek en draai. As ek dit reg het is daar ongeveer 250 elande getel met hul laaste wildtelling.
Hulle het klein wild, maar skiet nie op hulle nie omrede daar 'n gekolde kat rondloop wat die klein wild bietjie geknak het, maar hulle werk daaraan om die kat te vang en weer klein wild aan te koop.
As daar manne is met kinders sal ek se dit is die plek vir julle. Die ph het die wereld se geduld en laat ons pa's op die bakkie bly sit terwyl hy loop met die kinders. Se ons pa's maak die kinders stress, maar hy kom haal jou darem met die "doop" en foto's neem, so jy voel darem nog deel van die eerste bok saam jou seun.
Hulle diens is ongelooflik en plek is skoon. Ek hou van hoe hulle met die karkas werk en gooi nie net 'n man se bok van die bakkie af nie.
Hier kan 'n mens se jy het 'n regte jag gedoen en geloop vir jou vleis.
Ek het al kamp jagte gedoen en ek het twee probleme begin ondervind. Die eerste is dat die grond eienaar te veel mense vat en amper almal in een kamp druk, behalwe die gevaar dat ander manne binne paar 100m van jou sit word die bokke so opgewerk dat jy kan later die verskil proe in die vleis. Ek het geleer na 13 jaar se jag om eerder in klein groepe te gaan jag en op 'n regte wildsplaas te gaan jag. Die voordeel is dat jy het beter kans om wild te kry op 'n regte wildplaas en jy kry meer kwaliteit in die jag en ondervinding. Ons almal het maar ons eie doen en late, maar kamp jagte doen dit nie meer vir my nie. Jy is ook maar net 'n nommer by kamp jagte.
Lekker aand manne.
Hulle het klein wild, maar skiet nie op hulle nie omrede daar 'n gekolde kat rondloop wat die klein wild bietjie geknak het, maar hulle werk daaraan om die kat te vang en weer klein wild aan te koop.
As daar manne is met kinders sal ek se dit is die plek vir julle. Die ph het die wereld se geduld en laat ons pa's op die bakkie bly sit terwyl hy loop met die kinders. Se ons pa's maak die kinders stress, maar hy kom haal jou darem met die "doop" en foto's neem, so jy voel darem nog deel van die eerste bok saam jou seun.
Hulle diens is ongelooflik en plek is skoon. Ek hou van hoe hulle met die karkas werk en gooi nie net 'n man se bok van die bakkie af nie.
Hier kan 'n mens se jy het 'n regte jag gedoen en geloop vir jou vleis.
Ek het al kamp jagte gedoen en ek het twee probleme begin ondervind. Die eerste is dat die grond eienaar te veel mense vat en amper almal in een kamp druk, behalwe die gevaar dat ander manne binne paar 100m van jou sit word die bokke so opgewerk dat jy kan later die verskil proe in die vleis. Ek het geleer na 13 jaar se jag om eerder in klein groepe te gaan jag en op 'n regte wildsplaas te gaan jag. Die voordeel is dat jy het beter kans om wild te kry op 'n regte wildplaas en jy kry meer kwaliteit in die jag en ondervinding. Ons almal het maar ons eie doen en late, maar kamp jagte doen dit nie meer vir my nie. Jy is ook maar net 'n nommer by kamp jagte.
Lekker aand manne.