Prost!!, maar die GROOT dankie moet aan Freek gaan.Jeagermeister wrote: ... Dankie Oom Am en Louis vir julle insette en tyd in die trekking...
2011 BOSVARK JAG EN SKIETSTOEL KOMPETISIE
-
Louis102
- Administrator

Re: 2011 BOSVARK JAG EN SKIETSTOEL KOMPETISIE
Goeie dade oortref goeie woorde.
- Jeagermeister
- Sr. Member

Daai lewerpille is nou nie te versmaai nie... dis nou so.. en die moersak wat so nek uitgesteek het oor die sponsorship.. Is ek Myself!!! Kan 'n man nou so 'n lat vir jou eie gat kap?!?!?!JPS wrote:
gaan paar lewerpille nodig he daar by St.nerens, het so rumor op die forum gesien iemand werk op daai groen bottel se sponserdhip, jou naamgenoot groen bottoltjie.....
Groete
JP
Kry ek nou bietjie spyt...
Maar ja, ons is manne!!! Sal dit so vat!!
Dankie vir die gelukwensing!!
Vreugde!!
JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
243 HOWA Varmint (Die "Hulk" herdoop nou na "Shrek")
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
en dan nog die vuisgewere....
.22 BRNO Deluxe
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
- Francois Marais
- Administrator

Manne
Sorry ek het hierdie een gemis, moes gou n draai ry en het dit nie betyds gemaak nie........
Johan, geluk maat, ons sal maar daar by die see ietsie saam moet neem, julle, jy en Piet moet maar die stoel daar op Waldeck kom inwy, ek sal laat weet wanneer ek weer daardie kant toe beur.
Mooi loop
Francois
Sorry ek het hierdie een gemis, moes gou n draai ry en het dit nie betyds gemaak nie........
Johan, geluk maat, ons sal maar daar by die see ietsie saam moet neem, julle, jy en Piet moet maar die stoel daar op Waldeck kom inwy, ek sal laat weet wanneer ek weer daardie kant toe beur.
Mooi loop
Francois
-
Freek
- Hero Member

Louis,
Ek wag maar vir die Nduna om sy stem dik te maak en te laat weet hoe wat en waar.
Mooi dag vir julle!
Sou baie graag wou maar ek het iemand wat die naweek van die 18de April een van daai Rollsroyce koedoe bulle wil kom jag daar op Vaalwater. My tyd is ongelukig vas bespreek tot middel Mei maand met die werk en jag trips saam. Daarna maak ek beslis plan. As Mnr JAGERMEESTER haastig is vir sy prys sal ek die bosvark maar moet courier.9 - 19 April op St Nowhere, jy't nou goeie rede!
Ek wag maar vir die Nduna om sy stem dik te maak en te laat weet hoe wat en waar.
Mooi dag vir julle!
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
- BLOK
- Hero Member

Johan Baie geluk, ek weet sommer jy gaan daai stoel geniet.
Probeer ek mos toe gisteraand die trekking op my selfoon volg, alles verloop toe goed en wel en ek sien en volg toe die hele trekking. Maar hoe die ^%%$ log mens op jou selfoon in op die forum.
Blok.
Probeer ek mos toe gisteraand die trekking op my selfoon volg, alles verloop toe goed en wel en ek sien en volg toe die hele trekking. Maar hoe die ^%%$ log mens op jou selfoon in op die forum.
Blok.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- Witpietskiet
- Hero Member

Daai klink nou vir my na n plan..... kan ons mos weer ietsie braai ookFrancois Marais wrote: Manne
Mooi loop
Francois
Jag bly baas.
Groete uit Windhoek
Groete uit Windhoek
- Francois Marais
- Administrator

Pieta
Beslis, en weer n bietjie gonge skiet......
Mooi loop
Francois
Beslis, en weer n bietjie gonge skiet......
Mooi loop
Francois
-
Freek
- Hero Member

JAGERMEESTER, jou stoel word more (Woensdag 13/4/2011) by die transport depot in JHB afgelewer dan vertrek hy daar na jou toe.
Kan die volgende manne asb. julle pos adresse vir my PM, sodat ek julle pryse kan stuur:
1. Armand9
2. Blok
3. Geno
4. KSV (Hein)
5. Henslin
6. Peet vd Walt
7. Raven
9. Skolla
10. Stefan Fouche
11. Stefan Pienaar
12 300 Winmag
Groete
Freek
Kan die volgende manne asb. julle pos adresse vir my PM, sodat ek julle pryse kan stuur:
1. Armand9
2. Blok
3. Geno
4. KSV (Hein)
5. Henslin
6. Peet vd Walt
7. Raven
9. Skolla
10. Stefan Fouche
11. Stefan Pienaar
12 300 Winmag
Groete
Freek
-
Freek
- Hero Member

Hier is jou nuwe troon Jagermeester...
[img width=560 height=420]http://i431.photobucket.com/albums/qq38 ... STOEL1.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i431.photobucket.com/albums/qq38 ... STOEL3.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i431.photobucket.com/albums/qq38 ... STOEL2.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i431.photobucket.com/albums/qq38 ... STOEL1.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i431.photobucket.com/albums/qq38 ... STOEL3.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i431.photobucket.com/albums/qq38 ... STOEL2.jpg[/img]
- JPS
- Hero Member

Freek,
Daai is darrem maar vakmanskap, kyk as jy kan dan kan jy......
Jeager, Jy sal maar 'n groene moet vat op daai pragstuk baie geluk weereens.
Groete
JP
Daai is darrem maar vakmanskap, kyk as jy kan dan kan jy......
Jeager, Jy sal maar 'n groene moet vat op daai pragstuk baie geluk weereens.
Groete
JP
-
Freek
- Hero Member

Dankie JPS. As hy na 3 maande nog so lyk agter op Jagermeester se bakkie dan weet ons hy doen iets verkeerd...
Die man besef dit nog nie maar hy het hom vas gemaak om gereeld terug te raporteer oor sy jag sukses en tegniek. Met foto's natuurlik. :police:
Last edited by Freek on Tue Apr 12, 2011 9:57 am, edited 1 time in total.
- Jeagermeister
- Sr. Member

More Manne!!
Ek kan nog steeds nie glo ek het so Gr?nde ding gewen nie!!!
Surrealisties!!
Moenie Worry nie boys, as daai stoel Volg week in Whk land is hy Paasnaweek in die veld. klaar 'n roeperkie gereel om te leen... die Brad Harrison plug le klaar in die Toolboks vir die 12v... Sal hom tot sy reg laat kom!!!
Sal darem 'n Fotokie opsit as ons suksesvol is!!
Freek, dalk kan jy sommer Raven se Kepsie daar in een van die stoel se lekker bereplekkies gooi, dan gee ek dit vir hom hier in Whk, dalk Skolla s'n ook, daai twee manne is mos op St Nerens en sal seker nie reply op die wat jy hulle adresse gevra het nie!!
Groete en Nogmaals Baie Dankie!!!
JM
Ek kan nog steeds nie glo ek het so Gr?nde ding gewen nie!!!
Surrealisties!!
Moenie Worry nie boys, as daai stoel Volg week in Whk land is hy Paasnaweek in die veld. klaar 'n roeperkie gereel om te leen... die Brad Harrison plug le klaar in die Toolboks vir die 12v... Sal hom tot sy reg laat kom!!!
Sal darem 'n Fotokie opsit as ons suksesvol is!!
Freek, dalk kan jy sommer Raven se Kepsie daar in een van die stoel se lekker bereplekkies gooi, dan gee ek dit vir hom hier in Whk, dalk Skolla s'n ook, daai twee manne is mos op St Nerens en sal seker nie reply op die wat jy hulle adresse gevra het nie!!
Groete en Nogmaals Baie Dankie!!!
JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
.22 BRNO Deluxe
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
-
Freek
- Hero Member

Jagermeester, jou stoel staan al van verlede week Donderdag af in Windhoek. Gaan jy hom afhaal voor hulle hom terugstuur?
Res van die kompetisie deelnemers, manne ek behoort teen more die kepse te kry. Sodra hulle in my hande is begin ek pos, jammer vir die vertraaging maar dit is omstandighede buite my beheer. Hou maar net die pos dop.
Groetnis.
Freek
Res van die kompetisie deelnemers, manne ek behoort teen more die kepse te kry. Sodra hulle in my hande is begin ek pos, jammer vir die vertraaging maar dit is omstandighede buite my beheer. Hou maar net die pos dop.
Groetnis.
Freek
- Hugo
- Hero Member

Wanneer sien ons weer so kompetisie?
Dalk 'n aparte hofie skep net vir kompetisies dan word hulel nie gemis nie, skimp skimp.
Dalk 'n aparte hofie skep net vir kompetisies dan word hulel nie gemis nie, skimp skimp.
.22LR Slazenger
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
-
Freek
- Hero Member

Hugo, jy sal moet spaar tot volgende jaar maat en dan sommer 'n handvol kaartjies koop. Jy het hierdie jaar se kompetisie met 'n polony skil dikte gemis... 
-
Freek
- Hero Member

Manne, die kepse het uiteindelik gister by my geland. Ek sal vanaf more beginne pos aan al die kompetisie deelnemers. Benodig nog die volgende manne se pos adresse:
1. Geno
2. Peet v.d Walt
3. Raven
4. Skolla
5. Stefan Pienaar
Stuur asb. dringend as julle kan.
Groete
Freek
082 878 5208
1. Geno
2. Peet v.d Walt
3. Raven
4. Skolla
5. Stefan Pienaar
Stuur asb. dringend as julle kan.
Groete
Freek
082 878 5208
- KSV
- Hero Member

Manne moet net bietjie rapporteer.
Het laasweek Donderdag oggend 1uur my stoel langs die pad opgetel wat lift gevang het saam met 'n ander forum lid se kourier.
Donderdag aand en Vrydagoggend die stoel oppie bakkie gesit met die nodige vashegtings punte en toevoer drade. Vrydag middag daar na 'n maat se plas te ry om te gaan toets. Was so 2 ure oppie plaas toe begin dit reen. Kon darem so 11 uur uitgaan en was 1H30 terug sonder sukses en kon darem bietjie gewoond raak aan die stoel.
Saterdag middag het dit darem opgehou reen en ons kon net na sononder uitgaan met die weer wat weer begin saampak het. Danie kon darem 'n man katjie inroep wat ek laat val het. Skaal by die huis gelos Oom Am, jammer.
[img width=560 height=420]http://i351.photobucket.com/albums/q467 ... 3-2017.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i351.photobucket.com/albums/q467 ... 3-2011.jpg[/img]
L 1060mm H 500mm
Moes die katjie in die loop klop anders het hy verdwyn in die lang gras.
Dinsdagaand het ek en Songdaug weer die stoel gaan toets kon darem 'n +/- 5 jaar oue teef laat ry na 'n redelike gespook om haar van die buurgrond af te laat inkom. Het ongelukkig nie mates en fotos van die jakkie nie.
Het laasweek Donderdag oggend 1uur my stoel langs die pad opgetel wat lift gevang het saam met 'n ander forum lid se kourier.
Donderdag aand en Vrydagoggend die stoel oppie bakkie gesit met die nodige vashegtings punte en toevoer drade. Vrydag middag daar na 'n maat se plas te ry om te gaan toets. Was so 2 ure oppie plaas toe begin dit reen. Kon darem so 11 uur uitgaan en was 1H30 terug sonder sukses en kon darem bietjie gewoond raak aan die stoel.
Saterdag middag het dit darem opgehou reen en ons kon net na sononder uitgaan met die weer wat weer begin saampak het. Danie kon darem 'n man katjie inroep wat ek laat val het. Skaal by die huis gelos Oom Am, jammer.
[img width=560 height=420]http://i351.photobucket.com/albums/q467 ... 3-2017.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i351.photobucket.com/albums/q467 ... 3-2011.jpg[/img]
L 1060mm H 500mm
Moes die katjie in die loop klop anders het hy verdwyn in die lang gras.
Dinsdagaand het ek en Songdaug weer die stoel gaan toets kon darem 'n +/- 5 jaar oue teef laat ry na 'n redelike gespook om haar van die buurgrond af te laat inkom. Het ongelukkig nie mates en fotos van die jakkie nie.
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
- Geno
- Administrator

Freek,
Ek sal my keps sommer saam met my stoel by jou kry.
Groete,
Eugene
Ek sal my keps sommer saam met my stoel by jou kry.
Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
-
Freek
- Hero Member

Manne van die kompetisie, julle kepse en sleutelhouers was verlede week Dinsdag gepos. Gewone mail (snail mail) vat so 7 dae om by bestemming uit te kom, so julle behoort vanaf more julle pakkies te kan afhaal by die poskantoor. Hou my asb. op hoogte as julle die pakkies ontvang. Ek het tracking nommers by my indien iemand s'n moontlik sou weg raak.
Groetnis.
P.S Geno, joune sommer saam Stefan s'n gepos. Maak seker jy kry hom by Stefaans. Sien julle die 18de met julle sitplekke da in PTA.
Groetnis.
P.S Geno, joune sommer saam Stefan s'n gepos. Maak seker jy kry hom by Stefaans. Sien julle die 18de met julle sitplekke da in PTA.
Last edited by Freek on Mon May 09, 2011 9:20 am, edited 1 time in total.
-
300Winmag
Baie dankie - baie netjies! Ek het myne vanmore in die pos gekry.
Groete
Van der Walt
Groete
Van der Walt
- Armand9
- Sr. Member

Myne ook gekry, dankie!
Mooi bly
Armand
Mooi bly
Armand
.22 lr Voere
.223 Rem. Brno
.243 AI Howa Varminter
.270 Win. Musgrave Mod 90
Glock 17
.223 Rem. Brno
.243 AI Howa Varminter
.270 Win. Musgrave Mod 90
Glock 17
-
Freek
- Hero Member

Plesier manne. Hoop daai kepse en sleutelhouers maak goeie "maskots". As julle die jag voertuig se sleutels aan daai houers vas sit en julle dra die kepse in die jag veld, geweer onder een arm en foxpro onder die ander arm het daai ongediertes moeilikheid.
Die ultimate sal natuurlik wees die dag as jy jou geweer in 'n bosvark skietstoel vas "strap" - dan gaan die dinge behoorlik spat!
Geniet!
Die ultimate sal natuurlik wees die dag as jy jou geweer in 'n bosvark skietstoel vas "strap" - dan gaan die dinge behoorlik spat!
Geniet!
-
henslin
- Sr. Member

Vandag myne aghehaal - Baie dankie Freek. Hoop die varkies kyk mooi hoe die kepsie lyk voor hulle probeer baas speel !!!
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
- BLOK
- Hero Member

Dankie Freek ek het myne ook vanmore gekry, is werklik n goeie gebaar van jou om ons nog elkeen n troos prys te stuur. Al was ek vanmore effe teleergesteld toe ek die posbus oopmaak en daar is nie n skietstoel ingeforseer in die keps se plek nie

Blok
Blok
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
-
Skolla
- Hero Member

Freek