'n Blesbok vir honger kinders.

Jarcal het hier 'n platform geskep vir sy lede om kompetisies te adverteer vir Skole en Organisasies waarby die lede direk betrokke is soos bv. "raffles" met die volgende kriteria.
Die Lid moet meer as 25 "posts" geplaas het.
Hierdie is slegs 'n platform en die lid wat dit plaas is verantwoordelik vir sy plasing en Jaracal sal geensins betrokke raak by enige geskille nie.
Telefoon nommer, e-pos adres en fisiese adres van instansie moet gelys word
Sybrandz
Full Member
Full Member

Re: 'n Blesbok vir honger kinders.

Post by Sybrandz »

ROBBIE1 wrote:Sybrand hoeveel kids is in die voedsel projek?

Ons kan dalk met die skenkels en nek vir julle pastye maak vir hulle, dan bak julle dit net die dag wat julle dit wil gee. Die inner is klaar gaan net die deeg wat gebak moet word. Dink maar of dit sal werk dan laat weet jy my as die bokke gekom het.
Naandse, mater.

Dis n goeie idee, maar ek wil nie he jy moet ekstra kostes aangaan nie. Ouens gaan jou begin bel met vleis en al wat die skool verwag is 1 kg maalvleispakke. Dit gaan die beste opsie wees.

Groete.
.177 Bsa .22 Norinco .300 Win Mag Ruger/Mauser, 12br CBC, 9mm Glock 26.
Springkudu
Hero Member
Hero Member

Post by Springkudu »

Sjoe, julle is regtig goeie mense, my hart klop sommer warm. Oom Robbie, ek het al stories gehoor van oom se vleis verwerking en veral pastye, miskien moet ek 'n plan maak om so paar pastye in te voer Kaap toe vir die familie (Aangesien ek net Springbok biltong en droewors het). Hulle sal mos niks oorkom as ek hulle oornag courier nie

Sent from my iPhone using Tapatalk
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
Sybrandz
Full Member
Full Member

Post by Sybrandz »

Manne, ons is terug by die skool en laat my asseblief toe om die volgende persone te bedank vir die Blesbokke wat hulle geborg het.

1. G&G Varminting
2. Petrie van Grey Ghost Gear
3. Johan van Wet Dog Safaris
4. Robbie van Wildshoekie Vleismark.

Ondersteun asseblief hierdie manne want hulle harte sit op die regte plek.
Sybrandz
Full Member
Full Member

Post by Sybrandz »

Hier is 'n foto of twee van die Blesbokke. Die swaarste een (vel, kop, pote af en binnegoed uit) het 39,8 kg geweeg.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply