My nuwe skietstoel
- Jackalsniper
- Hero Member

My nuwe skietstoel
Ek werk al die laaste paar maande aan hierdie bulletjie,maar nou kom die projek vinnig aan en hy is amper reg vir aksie..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Jackalsniper
- Hero Member

Re: My nuwe skietstoel
Ek sal nog foto's oplaai soos ek vorder. Ek het n vise gebou met n klamp wat enige breedte kolf kan vat, hy het n post in die middel en klamp van weerskante af. Twee gas shocks, een stabiliseer die geweer op en af, en die ander een is ingebou onder die hele geweer klamp sodat jy jou geweer kan lig as jy n hoe skoot moet inkry. Kry verstelbare armleunings en stoel is op spore so jy kan redelik maklik gemaklik raak..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- mossie
- Sr. Member

- ruaanb
- Hero Member

Is daai racing seat vir die gforce van die vinnige koele......spit sommer baie netjies gedoen!
- Plaashaas
- Hero Member

Ek dink dis die eerste skiet stoel wat ek sien met die Gas Shocks! Dis n baie goeie idee. Netjies.
- Jackalsniper
- Hero Member

Julle manne sien en wonder seker oor die oop stukke sq tubing in die frame, die hele arm trek vorentoe uit om die vise aan die linkerkant te sit vir manne wat linksom skiet. mens stel ook die afstand van die geweer tov. jou lyf deur hom vorentoe of agter toe vas te bout
- willemakou
- Sr. Member

Baie netjies!! Hou baie van die racing seat...'n man kan nou gemaklik sit as die drywer begin spoed vang!!
-
Supacow
- Hero Member

Die manne met die stutfiguurtjies se eiers gaan uitbroei in daai stoel
Baie smart
Baie smart
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- Jackalsniper
- Hero Member

Darm my stoel die week terug gekry na hy ge powdercoat is
- Jackalsniper
- Hero Member

Vanoggend gou nog n stukkie aanmekaar gesit
- Tertius Steyn
- Full Member

Yster! Lyk baie kwaaiJackalsniper wrote:Vanoggend gou nog n stukkie aanmekaar gesit
Groete Tertius
Howa Stainless Varmint .243
Parker-Hale .303 Nr 4 mk 2
Baikal 12Br dubble loop
Beretta M92 9mm Parabellum.
Gecado mod 25 windbuks.
Baikal 12Br dubble loop
Beretta M92 9mm Parabellum.
Gecado mod 25 windbuks.

J/Sniper, dit is nou n oulike stoel wat sommer windgat lyk. Ek kannie lekker op die fotos sien nie, maar waar op die raam kom jou dimmer en waar plaas jy die remote?
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- Jackalsniper
- Hero Member

Op die foto net links van die geweer kolf sit n vertikale pyp, met n boksie agter hom. ek hou met my linker hand om die pyp vas,( kom nog n rubber grip op) en die dimmer sit met velcro binne die metaal boksie vas. so ek kan die dimmer draai terwyl ek om di pyp vashou, en die remote sit net agter my hand langs die vise, so als is naby mekaar. Ek sal more gou my toerusting opsit en afneem
- LongWolf
- Hero Member

- JuanVE
- Sr. Member

Baie netjie, jy moet nou net vir jou 'n verwarmer inbou in daardie sitplek vir die koue winter nagte.
- Jackalsniper
- Hero Member

Juan dit was my plan gewees,maar ek sukkel om daai heat pads in di hande te kry. het n plek opgespoor,maar hulle kon dit invoer vir my,maar teen n belaglike duur prys. Ek het oorsponglik met dubbel borsels begin om n tweede battery te mount net vir die heated seat pads,maar toe sien ek die roete gan my n extra R3500 kos.Maar ek het baie gedink daaroor, as mens lekker warm sit en bietjie meer geduld kry daardeur, gaan jy n paar ekstra jakke skiet..
-
dehacked
- Hero Member

Kyk bietjie by van die groter diere winkels. Ek het jare terug toe ek voels geboer het by hulle gekry.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
- Jackalsniper
- Hero Member

Verskoon maar die dowwe foto's my foon neem maar sleg. hier is my lig en dimmer opgesit. Ek moet nog net bietjie matblack verf op al die blink boutjies en vastrek goeters sit dan is ek heeltemal klaar.
- Gernie
- Hero Member

Baie netjies. Watse dimmers sal reen of vog beste kan hanteer?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
As daar nie lood in die lug is nie, kan die bokke nie val nie...
- Jackalsniper
- Hero Member

Ek weet nie of hulle verskil in water digtheid nie,maar ek dink hoe minder skakelaars hoe beter bestand sal hy wees. Ek glo egter net in Henk Ellis se dimmer wat net n draai knop het en geen ander skakelaars ens nie. Ek moes eintlik my boksie so bokant n over hang gegee het sodat hy uit die reen is,maar ja teen daai tyd het ek al opgepak