lekker windbuks scope
-
vossie1
- Hero Member

lekker windbuks scope
Dag meneere, watse scope kan ek op die cz200s sit wat hom sal komplementeer, ek het n nikon pro staff 4-12x40 wat nog basie splinter nuut is maar hy het nie paralaks verstelling nie. Sal hy werk of het julle enige voorstelle.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Re: lekker windbuks scope
Waarvoor gaan jy hom gebruik?
Ek het 'n BSA 3 tot 12 met AO op myne en hy is goed genoeg om krans duiwe tot op 50 m in die kop te skiet.
Ek het so 'n spesmaas dat hul nou so R 1200 kos.
Ek het 'n BSA 3 tot 12 met AO op myne en hy is goed genoeg om krans duiwe tot op 50 m in die kop te skiet.
Ek het so 'n spesmaas dat hul nou so R 1200 kos.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- Hein22
- Hero Member

Vossie, wat wil jy doen met die geweer. Hier is hoekom ek vra...
Ek wou veldteiken skiet met my pcp en daarvoor het jy baie vergrooting (40-50x) nodig. Die probleem hiermee is dat jy heeltyd paralaks moet stel. Ek het toe nooit by die veldteiken skiet uitgekom nie en die konstante paralaks stel het my begin pla, toe verkoop ek maar die scope. Nou het ek 'n 3-9x Bushnell op en geniet die skiet baie meer.
Vandag se pcp windbukse skiet uiters reguit en jy sal verbaas wees wat jy met 'n sightron s3 10-50x kan doen maar vir net lekker speel dink ek die 3-9x of 4-12x is 'n beter opsie.
Ek wou veldteiken skiet met my pcp en daarvoor het jy baie vergrooting (40-50x) nodig. Die probleem hiermee is dat jy heeltyd paralaks moet stel. Ek het toe nooit by die veldteiken skiet uitgekom nie en die konstante paralaks stel het my begin pla, toe verkoop ek maar die scope. Nou het ek 'n 3-9x Bushnell op en geniet die skiet baie meer.
Vandag se pcp windbukse skiet uiters reguit en jy sal verbaas wees wat jy met 'n sightron s3 10-50x kan doen maar vir net lekker speel dink ek die 3-9x of 4-12x is 'n beter opsie.
Geen "OPSIES" op my advertensies nie.
-
vossie1
- Hero Member

Dankie Hine en Gawie, ek gaan maar basies doen wat julle doen, ek gaan nie super betrokke raak nie ek soek net n lekker speelding vir oefen en die od pes tot op 50m klits so ek dink daai nikon 4-12 wat ek het gaan die job mooi doen. Ek het nou wel nie paralaks verstelling nie maar sal maar eers kyk wat hy doen.
- Mukiwa
- Full Member

-
vossie1
- Hero Member

Jy is lastig, ek ry nie voor in die kar nie ek sit nog agterop S&B is net vir die manne wat al skuim pee. ha ha
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- JTM
- Hero Member

Daai BSA is reg , maar dieselfde reeks word onder Gamo ook bemark. Dan is Hawke ook 'n goieie opsie. Hulle parallax is net reg.
Die Pro-staff kan werk, maar jy sal moet die voorlens dalk moet verstel om die paralax aan te pas vir die korter afstande.
Die Pro-staff kan werk, maar jy sal moet die voorlens dalk moet verstel om die paralax aan te pas vir die korter afstande.
Jannie Welman
-
vossie1
- Hero Member

Thanks Jannie ek hou nogal van die hawks