Een keer in 'n leeftyd geleentheid...
- Ben Remington
- Hero Member

Goeie naand...
Ek was gelukkig om die Bergskaap te kon dood skiet. Die skaap is die oggend so teen 09h00 gekwes deur 'n bejaarde oorsese jagter en die boer het gevra of Ruger dalk kan kom help. Teen 12h00 was ons min of meer op die plek waar die skaap laas gesien was, maar daar was geen opsigtelike bloed of spoor nie, die terrein was baie onherbergsaam en die kranse baie hoog op plekke. Ek het Ruger maar losgemaak en het gesien hy stel nie vreeslik belang nie en ek kon sien hy soek die spoor. Na so 5 minute se loop kon ek sien sy gedrag verander en hy het doelgerig op die rotslyste begin spoorvat. Seker so 100m voor ons in die skadu van 'n Wilde Kransvy op die rotslys het 'n bergskaap gestaan en ek het Ruger weer gehaak aan die leiband , maar ons kon nie sien of dit die gekweste skaap was nie. Die skaap het ons opgemerk en teen die rotslys afgeklim. Ons het paar druppels bloed gekry onder die boom en op die oomblik het hy reg berg af gehardloop en dit het gelyk of hy niks makeer nie...die boer het 3 skote geskiet en vir my gesê ek moet skiet, die skaap het reg weg gehardloop van ons en ek het so 'n meter voor hom gemik en geskiet , die skoot het mooi geklap en die skaap was weg met 'n paar kudus wat 'n entjie regs van ons wegspring. As gevolg van die hoë kranse moes ons op 'n ander plek probeer om die berg af te gaan. Na 'n tydjie het Ruger die skaap in 'n bos gekry en my skoot was mooi tussen die skouers en die kop in...hoe gelukkig kan mens nou wees. Die ou oom was baie bly oor die skaap wat nie weggekom het nie.
Groetnis
Ek was gelukkig om die Bergskaap te kon dood skiet. Die skaap is die oggend so teen 09h00 gekwes deur 'n bejaarde oorsese jagter en die boer het gevra of Ruger dalk kan kom help. Teen 12h00 was ons min of meer op die plek waar die skaap laas gesien was, maar daar was geen opsigtelike bloed of spoor nie, die terrein was baie onherbergsaam en die kranse baie hoog op plekke. Ek het Ruger maar losgemaak en het gesien hy stel nie vreeslik belang nie en ek kon sien hy soek die spoor. Na so 5 minute se loop kon ek sien sy gedrag verander en hy het doelgerig op die rotslyste begin spoorvat. Seker so 100m voor ons in die skadu van 'n Wilde Kransvy op die rotslys het 'n bergskaap gestaan en ek het Ruger weer gehaak aan die leiband , maar ons kon nie sien of dit die gekweste skaap was nie. Die skaap het ons opgemerk en teen die rotslys afgeklim. Ons het paar druppels bloed gekry onder die boom en op die oomblik het hy reg berg af gehardloop en dit het gelyk of hy niks makeer nie...die boer het 3 skote geskiet en vir my gesê ek moet skiet, die skaap het reg weg gehardloop van ons en ek het so 'n meter voor hom gemik en geskiet , die skoot het mooi geklap en die skaap was weg met 'n paar kudus wat 'n entjie regs van ons wegspring. As gevolg van die hoë kranse moes ons op 'n ander plek probeer om die berg af te gaan. Na 'n tydjie het Ruger die skaap in 'n bos gekry en my skoot was mooi tussen die skouers en die kop in...hoe gelukkig kan mens nou wees. Die ou oom was baie bly oor die skaap wat nie weggekom het nie.
Groetnis
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Flip Nel
- Hero Member

Re: Een keer in 'n leeftyd geleentheid...
Baie Geluk
- Ben Remington
- Hero Member

Dankie Flip...
Eerste keer wat ek te doen kry met die skape...hulle is vir my in dieselfde klas as ñ kudu wat stilstaan en wegkruip betref en ongelooflik rats op die rotse...ek dink dis ñ sterk en geharde spesie....dalk het iemand hier meer inligting omtrent hulle.
Mooi aand verder
Eerste keer wat ek te doen kry met die skape...hulle is vir my in dieselfde klas as ñ kudu wat stilstaan en wegkruip betref en ongelooflik rats op die rotse...ek dink dis ñ sterk en geharde spesie....dalk het iemand hier meer inligting omtrent hulle.
Mooi aand verder
- ruaanb
- Hero Member

Soos ek verstaan is die vleis ook nie te aanbeveel nie.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- tripodmvr
- Administrator

Barbary sheep
Animal
The Barbary sheep is a species of caprid native to rocky mountains in North Africa. Six subspecies have been described. Although it is rare in its native North Africa, it has been introduced to North America, southern Europe, and elsewhere. Wikipedia
Scientific name: Ammotragus lervia
Mass: 40 – 140 kg (Adult)
Height: 80 – 100 cm (Adult, At Shoulder)
Higher classification: Ammotragus
Phylum: Chordata
Did you know: The aoudad stands about 102 cm (40 inches) at the shoulder. britannica.com
Animal
The Barbary sheep is a species of caprid native to rocky mountains in North Africa. Six subspecies have been described. Although it is rare in its native North Africa, it has been introduced to North America, southern Europe, and elsewhere. Wikipedia
Scientific name: Ammotragus lervia
Mass: 40 – 140 kg (Adult)
Height: 80 – 100 cm (Adult, At Shoulder)
Higher classification: Ammotragus
Phylum: Chordata
Did you know: The aoudad stands about 102 cm (40 inches) at the shoulder. britannica.com
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- 243Songdaug
- Hero Member

Mooi Ben. Eks bly on te sien die manne taak nou al meer hier by ons ook
- joe rocket
- Hero Member

Baie geluk Bennie dit is voorwaar n voorreg, baie mooi skapie daardie!
GROETE
- Vlakvark Soldaat
- Hero Member

Well done Ben!
Louis
2x BRNO Mod2 .22
BSA .303
Steyr Mannlicher .308
Beretta 9mm
CZ 100 9mm
Lanber 12ga
Ruger M77 .243
Ruger M77 VT 6.5 CM
Ruger M77 7mm-08
Ruger M77 .30-Suk6
Ruger No.1 .375 H&H
Ruger .44 Mag Red Hawk
2x BRNO Mod2 .22
BSA .303
Steyr Mannlicher .308
Beretta 9mm
CZ 100 9mm
Lanber 12ga
Ruger M77 .243
Ruger M77 VT 6.5 CM
Ruger M77 7mm-08
Ruger M77 .30-Suk6
Ruger No.1 .375 H&H
Ruger .44 Mag Red Hawk
-
ricus 1
- Full Member

Hallo almal. Kan iemand vir my se waar in ons land kan mens hulle jag en wat kos hulle? Ek wil iets anders jag volgende jaar.
-
PWV
- Hero Member

Geluk Ben. Jy moet sy wol verkoop! 
-
Mellies
- Hero Member

Kuruman & Carnavon areas weet ek redelik Bergskape te jag.ricusu wrote:Hallo almal. Kan iemand vir my se waar in ons land kan mens hulle jag en wat kos hulle? Ek wil iets anders jag volgende jaar.
Wat die prys nou is weet ek nie?
As jy dink jy gaan iets met daai vleis doen hou maar verby. Dieselfde reuk as n Boerbokram!
Met n vleisie...
-
ricus 1
- Full Member

Dankie Mellies. Ek het gehoor die ramme stink En is nie eetbaar nie. Dit klink net na n goeie challenge vir my. Dis een van daai ramme of n Jong kameelperd wat ek volgende jaar wil jag. Groete Ricus
-
470rigby
- Hero Member

Mens jag nie 'n kameelperd nie, jy skiet hom.... Vra vir Pappabeer
-
ricus 1
- Full Member

Haha
Ek soek daai lang lang biltong.
- EtienneA
- Sr. Member

Give that dog a Bells!!
- Jaco vdW
- Hero Member

Ricusu, kontak gerus vir CF Roux op die forum vir bergskaspjag. Hy het konsessies naby Carnarvon.
Nul78 084 250drie
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Nul78 084 250drie
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
-
ricus 1
- Full Member

Dankie Jaco. Ek sal hom skakel.
- Ashley
- Hero Member

Mooi Ben
Daai is nou nie n elke-dag-jag nie, baie geluk man!
Daai is nou nie n elke-dag-jag nie, baie geluk man!
Groete
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP