Oryx suppressors
-
Baas Rudi
- Sr. Member

Oryx suppressors
What an awesome surppressor. With previous surpressors I had trouble keeping my 300WSM on target after each shot as it was bouncing all over the place. A good friend then recommended I get an Oryx. I tried my Oryx out for the first time on the range today and man am I impressed. Not once did my eye leave the target. I could reload and shoot and always remain on target. This took all the bouncing around away and just allowed for smooth shooting. AWESOME PRODUCT.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Howa 6.5x55, Mojet 300WSM, Howa 375 Ruger, Diana 12 guage O/U , CBC .22 LR, Uberti 44-40 Lever Action
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Re: Oryx surprressors
Rule number one on Jaracal: "If their are no pics, it did not happen and we do not believe you!"
Rule number two is one I just made up:" No price, no comment!"
I know it sounds lame, but my grasp of the "oppressors" language was d@nnerd in to me.
Rule number two is one I just made up:" No price, no comment!"
I know it sounds lame, but my grasp of the "oppressors" language was d@nnerd in to me.
Last edited by Gawie(13mm) on Thu Oct 05, 2017 3:08 pm, edited 1 time in total.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- maxboostsa1
- Sr. Member

SAKO 75 SS 30-06
MUSGRAVE 223 MINI 90
BRNO .22
Howa 6XC
MOJET 6.5SAUM
MUSGRAVE 223 MINI 90
BRNO .22
Howa 6XC
MOJET 6.5SAUM
- Ben
- Hero Member

Ek het sover nog net goeie goed van hulle gehoor....Het hulle al in aksie gesien en is regtig beindruk!
"Failure is NOT an Option"
-
JohanvB
- Hero Member

Wat prys die silincers?
- jankraay
- Hero Member

Ek het nou 4 van hulle en sal nie weer n ander een gebruik nie.
//uploads.tapatalk-cdn.com/20171005/3e9b9bc2e899d09abafe47f5fbd90c35.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
//uploads.tapatalk-cdn.com/20171005/3e9b9bc2e899d09abafe47f5fbd90c35.jpg
-
koos 2
- Hero Member

Ek doen nie die facebook ding nie kan iemand asb. die kontak details hier post en pryse indien moontlik?
Byvoorbaat dankie.
Byvoorbaat dankie.
-
Baas Rudi
- Sr. Member

Koos jy kan vir Callie Muller kontak vir pryse. Calle se nommer is nul76983nul510.koos 2 wrote:Ek doen nie die facebook ding nie kan iemand asb. die kontak details hier post en pryse indien moontlik?
Byvoorbaat dankie.
Pryse is R2600 op die XL en R2300 op die STD.
//uploads.tapatalk-cdn.com/20171006/ae58684e6039efbc6417fee25adffd06.jpg
Howa 6.5x55, Mojet 300WSM, Howa 375 Ruger, Diana 12 guage O/U , CBC .22 LR, Uberti 44-40 Lever Action
-
Malan123
- Hero Member

Uit watter materiaal word hierdie outjies gemaak?
- RUPERT
- Hero Member

Sal graag n vergelyking wil sien tussen die Oryx en Henk se produk.
- jdpretorius
- Hero Member

-
Baas Rudi
- Sr. Member

Ek het al van die silent hunters besit en ek kan met alle eerlikheid se die Oryx is BAIE beter. Nie dat die Silent Hunter sleg is nie maar die Oryx het op my 300WSM 'n masiewe verskil gemaak deur om die spring weg te vat. Ek het al Terminator, Silent Hunter en HOG gehad en die Oryx is vir my die beste uit hulle almal uit.
- Multech
- Newbie

Dankie Rudi vir die opskryf van die review op die Oryx silencers wat ons versprei.
Julle kan my gerus kontak op die nommer wat Rudi gegee het
Groete, Callie
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Groete, Callie
- jankraay
- Hero Member

Dasy nou gaan dinge gebeur!!Multech wrote:Dankie Rudi vir die opskryf van die review op die Oryx silencers wat ons versprei.
Groete, Callie

-
koos 2
- Hero Member

BAIE DANKIEBaas Rudi wrote:Koos jy kan vir Callie Muller kontak vir pryse. Calle se nommer is nul76983nul510.koos 2 wrote:Ek doen nie die facebook ding nie kan iemand asb. die kontak details hier post en pryse indien moontlik?
Byvoorbaat dankie.
Pryse is R2600 op die XL en R2300 op die STD.
//uploads.tapatalk-cdn.com/20171006/ae58684e6039efbc6417fee25adffd06.jpg
-
Malan123
- Hero Member

Manne, met Callie kan julle maar besigheid doen. Ek het Saterdag 'n silencer bestel. Callie het laat weet dat hy nie voorraad vir my spesifieke silencer het nie, maar hy gaan vinnig plan maak vir my. Maandag met die vervaardiger gepraat en hulle het silencer ingedruk. Dinsdag middag en Silencer is gestuur! Lekker om nog partymaal sulke diens te kry! Ek toets die silencer die naweek - sal kom teruvoering gee
- James Wright
- Sr. Member

Julle kan gerus maar Oryx koop.
Ek het self al oor jare 'n klompie silincers gehad en vroeër die jaar vir my vrou se 308 'n Oryx by Callie gekoop.Die ding werk!
Ek kan nie lekker agter die kap van die byl kom nie maar die Orys silincers blaas vir een of ander rede nie carbon terug na die kroon soos die ander doen nie,dit alleen is vir my 'n groot PLUS!
Hy is beslus stiller as meeste ander silincers wat ek het alhoewel ek nie die toerusting het om dit teoreties te toets nie maar is ook nog onder die ouderdom van 40 so my ore is nog van so aard dat ek kan onderskei
Ek het sedertdien vir my AR ook 'n Oryx by Callie gekry en sal soos tyd en cashflow dit toelaat graag al my silencer vervang met Oryx.
Ek het self al oor jare 'n klompie silincers gehad en vroeër die jaar vir my vrou se 308 'n Oryx by Callie gekoop.Die ding werk!
Ek kan nie lekker agter die kap van die byl kom nie maar die Orys silincers blaas vir een of ander rede nie carbon terug na die kroon soos die ander doen nie,dit alleen is vir my 'n groot PLUS!
Hy is beslus stiller as meeste ander silincers wat ek het alhoewel ek nie die toerusting het om dit teoreties te toets nie maar is ook nog onder die ouderdom van 40 so my ore is nog van so aard dat ek kan onderskei
Ek het sedertdien vir my AR ook 'n Oryx by Callie gekry en sal soos tyd en cashflow dit toelaat graag al my silencer vervang met Oryx.
- Multech
- Newbie

Baie dankie Malan123 en James Wright vir die goeie woord, ek waardeer dit, ons doen maar wat ons kan so goed ons kan op die huidige stadium.
Groete, Callie
Groete, Callie
-
Malan123
- Hero Member

Manne, ek het die ding getoets die naweek op my 243. Ek het al 'n paar silencer getoets en kan werklik se dat hierdie iets besonders is. Hy is groot, maar op jakkals geweer maak dit nie saak nie. Hy is nie swaar nie! Hy laat daai 243 amper soos 'n .22 klink. Recoil - bitter min. Baie goeie gehalte produk en baie goeie diens. As jy in doe mark is vir silencer kan jy hom maar koop
- Fanta300
- Hero Member

Callie, waar in die Vrystaat is julle? Of kyk ek dit mis
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- jankraay
- Hero Member

Bothaville Oom Fanta.Fanta300 wrote:Callie, waar in die Vrystaat is julle? Of kyk ek dit mis
-
jooste
- Full Member

Hallo Callie.
Ek is in Centurion.
Is dit dieselfde Oryx wat hier in my area vervaardig word deur Johan Nel?
Groete.
Nico Jooste
Ek is in Centurion.
Is dit dieselfde Oryx wat hier in my area vervaardig word deur Johan Nel?
Groete.
Nico Jooste
Nico Jooste
- Multech
- Newbie

Hi Nico, korrek ja, ons bemark hulle nou net vir die man!
-
jooste
- Full Member

Dankie Callie.
Gaan Saterdag plan maak om te gaan kyk na sy modelle.
Groete
Nico.
Gaan Saterdag plan maak om te gaan kyk na sy modelle.
Groete
Nico.
Nico Jooste
-
Eugene
- Hero Member

Ek het Vrydag tyd gehad om die Oryx KD op my 6.5x284 te gaan toets en was uiters verras met die KD. Ek het in die verlede al verskeie tipes KD's gebruik en in beginsel werk almal rofweg dieselfde, sommige beter as ander. Die bestaande KD wat ek gehad het, het aanvaarbaar gewerk en ek het altyd gedink dis die beste wat ek nog gehad het. Tot ek die Oryx probeer het....!
Uit die prone posisie, was die terugskop merkbaar minder en was die klank ook hoorbaar minder. Die verminderde terugskop het dit moontlik gemaak om 'n goeie deurvolg te handhaaf en ek kon deurentyd die 200mm gong op 900m in sig hou deur die teleskoop en die impak van my skote daarop waarneem.
Die belangrikste oorweging vir my, was die feit dat die Oryx KD baie minder koolstof op my geweer se kroon na gelaat het. Waar die ander KD na net 6 skote 'n harde lagie koolstof op die kroon gelos het, welke nie net afgegvee kon word nie, het die Oryx na 15 skote, net 'n fyn lagie koolstof gelos, welke maklik met net my vinger afgevee kon word.
Ek was baie beindruk met die Oryx se vakmanskap, kwaliteit en werksverrigting en baie bly dat ek een aangeskaf het.
Uit die prone posisie, was die terugskop merkbaar minder en was die klank ook hoorbaar minder. Die verminderde terugskop het dit moontlik gemaak om 'n goeie deurvolg te handhaaf en ek kon deurentyd die 200mm gong op 900m in sig hou deur die teleskoop en die impak van my skote daarop waarneem.
Die belangrikste oorweging vir my, was die feit dat die Oryx KD baie minder koolstof op my geweer se kroon na gelaat het. Waar die ander KD na net 6 skote 'n harde lagie koolstof op die kroon gelos het, welke nie net afgegvee kon word nie, het die Oryx na 15 skote, net 'n fyn lagie koolstof gelos, welke maklik met net my vinger afgevee kon word.
Ek was baie beindruk met die Oryx se vakmanskap, kwaliteit en werksverrigting en baie bly dat ek een aangeskaf het.
Aim small, miss small