Baie geluk aan jou ook Dweetster. Ek hou van die 2 roeper scenario. Goeie plan van jou. As die wind begin dwarrel help dit ook baie. Ek skiet net te min en nog verniet ook, om n 2e roeper te regverdig. Elsneus bly een van my grootste gunstelinge. Snaaks hoe party klanke vir party mense werk en vir ander nie. Ek het bv nog nooit met Jakhuil sukses gehad nie terwyl ander manne sweer daarby.Dweetster wrote:Baie geluk Doep met jou jakkalse. Daar is min so lekker as om n ou slim jak te klits nie.
Ek het self vanaand met n swart rug enkel begin, derek daarna vir 2min steenbok ooi toe stilte vir 15 min. Speel toe met my ander roeper elsneus heel uit ander rigting. Toe ek my lig aansit toe staan ta al 40 mtr van my bakkie af. Ek het so groot geskrik dat ek amper misskiet en skiet net sy brisk oop. Toe hy tjank was daar dadelik n ander reun by. Hy het dit ook nie gemaak nie. Elsneus het mooi gewerk.
2018 Jakkals jag Tips en Vrae
-
Doepie01
- Sr. Member

Re: 2018 Jakkals jag Tips en Vrae
-
Joe13
- Hero Member

Mooi gemaak. Hou daarvan as jul manne fotos en stories plaas
Johann...
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
- naas222
- Hero Member

doepie.
ek en wdt het nou die aand met 2 inferno's probeer roep..
ons hulle seker so 70m uitmekaar geplaas.
nie een wou toe speel nie..
weet nie of die golwe bots of receivers nie wil komunikeer nie..
lyk my dan 2 foxpro infirno's werk nie saam nie
weet nie hoe jy en dweetster werk nie..
selfde roepers of verskillend?
ek en wdt het nou die aand met 2 inferno's probeer roep..
ons hulle seker so 70m uitmekaar geplaas.
nie een wou toe speel nie..
weet nie of die golwe bots of receivers nie wil komunikeer nie..
lyk my dan 2 foxpro infirno's werk nie saam nie
weet nie hoe jy en dweetster werk nie..
selfde roepers of verskillend?
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
3006 Ben Musgrave mod 83
- Dweetster
- Sr. Member

Ek het n inferno en n een of ander River roeper waarmee ek begind het.
Ek doen dit nie normaalweg nie maar het gedink ek wou dit probeer.
Elsneus was nie my eerste keuse nie maar Piet Breedt het my die naweek gese ek moet hom probeer. Ek sien hy het vir Naas ook gewerk..
Elsneus was nie my eerste keuse nie maar Piet Breedt het my die naweek gese ek moet hom probeer. Ek sien hy het vir Naas ook gewerk..
- Dweetster
- Sr. Member

Western River is my ander roeper.Dweetster wrote:Ek het n inferno en n een of ander River roeper waarmee ek begind het.
- stefan.bester3
- Jr. Member

More Manne.
Help my asb. met Elsneus. Soos verstaan deur oom Hein se gevorderde kursus is Elsneus klein jakke. (Kon dalk verkeerd verstaan het)
Wat sou die rede wees dat die klank nou werk? Is dit ouerskapinstink wat inskop aangesien tewe op hitte raak?
Groete Stefan
Help my asb. met Elsneus. Soos verstaan deur oom Hein se gevorderde kursus is Elsneus klein jakke. (Kon dalk verkeerd verstaan het)
Wat sou die rede wees dat die klank nou werk? Is dit ouerskapinstink wat inskop aangesien tewe op hitte raak?
Groete Stefan
- naas222
- Hero Member

soos ek elsneus het is dit n Teef... jy soek kleintjies/nes met haar
wat of by kleintjies is
of
kleintjies roep?
iemand dit net uitklaar asb
dink hys sukses vol oor dit NOU reuns begin lok wat jimpel raak... en tewe wat die tert by hul mans wil weghou..
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
wat of by kleintjies is
of
kleintjies roep?
iemand dit net uitklaar asb
dink hys sukses vol oor dit NOU reuns begin lok wat jimpel raak... en tewe wat die tert by hul mans wil weghou..
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
-
Supacow
- Hero Member

Mooihuil lok ook hewige reaksie uit nou. Op 3 veskillende gebiede dieselfde ratse reaksies gekry.
Daai reun kom ingestorm soos n bul op hitte!
Daai reun kom ingestorm soos n bul op hitte!
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- naas222
- Hero Member

supacow...
hoe het jy hom.. teef by kleintjie...
teef opdad nes toe .. roep kleintjies
hoe het jy hom.. teef by kleintjie...
teef opdad nes toe .. roep kleintjies
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
-
Supacow
- Hero Member

Die kleintjies het glo al pakgekry. Die een het uit sy gebied in die rante gestorm en lood geproe die ander een het geweier om sy kasteel te verlaat diep in die bos
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- nicolvisagie
- Full Member

Hallo almal
Ek sit en lees nou so lekker deur deur al die vrae, maar kon nog nie 'n antwoord kry op my senario van einde Desmeber 2017 nie.
Ons werker het op 'n jakkalsnes in een van ons leegtekampe afgekom (Carnarvon) en ek het die middag net vinnig daar gedraai om GPS pin te maak. Nie vreeslik rondgeloop of gekrap nie. Ek het toe met sononder na die gate vertrek en het op so 700m van die GPS pin op 'n vrek klomp oë afgekom wat ek maar eers gedink het bakoortjies is. Ek het toe met 'verder inspeksie besef het dat dit niemand anders as ou vossie is nie. Bygesê weet ek dat die reun en teef van hierdie spesifieke plek met doktorale grade rondloop aangesien elke twee "Japie" wat vir my pa sê hy ken van jakkalse al hier geroep het ( EK was gereeld die bestuurder vir hulle en weet dat n 200kg haas wat vir 30min aaneen skree onrealisties is)
Elkgeval ek het toe vir tydjie stil gesit en na 15min 'n kossie baie sag aangesit. Ek was bang dat hulle besig was om te trek en besluit toe maar om hulle een vir een te skiet met die hoop dat die ouers ook deel is van die gedoente. 3 skote was ver en het ek geglo was die ouer geslag. Met nadere inspeksie het ek toe 7 Kleintjies geskiet en weereens die doktors kinderloos gelos.
Nou my vraag is, het ek verkeerd gedoen om hulle te skiet as hulle alreeds so ver van die gate af is? Moes ek hulle steeds gebruik het om die ouers in te roep of was hulle al te groot vir die gedoente?
Ek sit en lees nou so lekker deur deur al die vrae, maar kon nog nie 'n antwoord kry op my senario van einde Desmeber 2017 nie.
Ons werker het op 'n jakkalsnes in een van ons leegtekampe afgekom (Carnarvon) en ek het die middag net vinnig daar gedraai om GPS pin te maak. Nie vreeslik rondgeloop of gekrap nie. Ek het toe met sononder na die gate vertrek en het op so 700m van die GPS pin op 'n vrek klomp oë afgekom wat ek maar eers gedink het bakoortjies is. Ek het toe met 'verder inspeksie besef het dat dit niemand anders as ou vossie is nie. Bygesê weet ek dat die reun en teef van hierdie spesifieke plek met doktorale grade rondloop aangesien elke twee "Japie" wat vir my pa sê hy ken van jakkalse al hier geroep het ( EK was gereeld die bestuurder vir hulle en weet dat n 200kg haas wat vir 30min aaneen skree onrealisties is)
Elkgeval ek het toe vir tydjie stil gesit en na 15min 'n kossie baie sag aangesit. Ek was bang dat hulle besig was om te trek en besluit toe maar om hulle een vir een te skiet met die hoop dat die ouers ook deel is van die gedoente. 3 skote was ver en het ek geglo was die ouer geslag. Met nadere inspeksie het ek toe 7 Kleintjies geskiet en weereens die doktors kinderloos gelos.
Nou my vraag is, het ek verkeerd gedoen om hulle te skiet as hulle alreeds so ver van die gate af is? Moes ek hulle steeds gebruik het om die ouers in te roep of was hulle al te groot vir die gedoente?
I'm always pursuing the next dream, hunting for the next truth.-Stanley Kramer
SAKO TRG 22 (.308)
HOWA 1500 HOGUE Varmint (.243AI)
SAKO TRG 22 (.308)
HOWA 1500 HOGUE Varmint (.243AI)
- JacoJ
- Full Member

Was die ouers toe gladnie sigbaar nie?nicolvisagie wrote:Hallo almal
Sent from my SM-A320F using Tapatalk
Jag - Eeste
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
- NicoSmit
- Hero Member

Ek dink jy het jou self gespyker jy moes die kleintjies gelos het al was dit hoe moeilik en gewag het vir die pa en ma
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
- naas222
- Hero Member

sonder vaselineNicoSmit wrote:Ek dink jy het jou self gespyker jy moes die kleintjies gelos het al was dit hoe moeilik en gewag het vir die pa en ma
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
-
Doepie01
- Sr. Member

Nicol, ja jy moes dalk vir die ouers gewag het maar aan die ander kant glo ek n dooie jakkals, al is dit n kleintjie, is n paar lammers ekstra wat ek groot maak. So jy het 7 jakkalse minder. Jy kan egter maar hierdie jaar met paartyd weer die gate dophou. moet nie daar gaan karring voor die tyd nie. Hulle sal weer die nes gebruik so dan skiet jy hulle hierdie jaar. Sterkte
- Dweetster
- Sr. Member

Ek kon nog n reun klop gisteraand, weer begin met steenbok 50% vir 30sek. Stil vir 2min. Weer steenbok, toe met my critter n jakkals enkel gemaak. 1min later toe le die reun.
Ander 2jakkals onder my wind in gehol sonder dat ek hulle kon stop.
Ek het dadelik ophou roep en na 15MIN gery. Ek sal hulle ander aand gaan soek.
Ander 2jakkals onder my wind in gehol sonder dat ek hulle kon stop.
Ek het dadelik ophou roep en na 15MIN gery. Ek sal hulle ander aand gaan soek.
- naas222
- Hero Member

lekker as hulle val...
hoop jou 2 caster semenyas het nie nou slimpies geword nie
hoop jou 2 caster semenyas het nie nou slimpies geword nie
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
- Dweetster
- Sr. Member

Naas ja ek het daai ander 2 wat weg gekom het toe gaan soek. Ek is oortuig ek het hulle gekry + belasting......
Want toe die aand om is toe hang daar 6 aan my wa. N goeie aand.
Want toe die aand om is toe hang daar 6 aan my wa. N goeie aand.
-
ricus 1
- Full Member

En Waar is die fotos?
- naas222
- Hero Member

dweetster die manne vra .... sit op ou boet sit op 
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
- cassie_calvinia
- Hero Member

Manne
mei maand is op ons.
moeilike tyd? hoekom?
want daar is minder jakkalse. hul is dalk slimmer.
een ding wat ek wil vandag leer, is vergeet van moeilike tyd!! dit bestaan nie.
kry jou resep, pas aan. nou is 'n maatsaf van jou werk deur jaar. as jy goed gewerk het, sal hul nou lekker val. as jy nie nou skiet nie, het jyself die tyd moeilik gemaak vir jou.
ek het laaste 6 nagte 23 geskiet in karoo. seker maar geluk. begin met sommer 2 of 3 jakkals roepe. sommer na 10 nog 'n jakkals roep. wat ek wil se is, kry iets wat werk, en moenie veld toe gaan met 'n moeilikie tyd gedagtes en houdings nie. dan maak jy dit vir jouself moeilik. baie aande gaan nouwel niks geskiet word. onthou ons karoo jakkalse loop in 'n 6km radius, en is nie so kernvas nou nie. wees doelgerig, wees agresief, ken jou jakkals, ken jou terrein en jy sal sukses behaal.
mei maand is op ons.
moeilike tyd? hoekom?
kry jou resep, pas aan. nou is 'n maatsaf van jou werk deur jaar. as jy goed gewerk het, sal hul nou lekker val. as jy nie nou skiet nie, het jyself die tyd moeilik gemaak vir jou.
ek het laaste 6 nagte 23 geskiet in karoo. seker maar geluk. begin met sommer 2 of 3 jakkals roepe. sommer na 10 nog 'n jakkals roep. wat ek wil se is, kry iets wat werk, en moenie veld toe gaan met 'n moeilikie tyd gedagtes en houdings nie. dan maak jy dit vir jouself moeilik. baie aande gaan nouwel niks geskiet word. onthou ons karoo jakkalse loop in 'n 6km radius, en is nie so kernvas nou nie. wees doelgerig, wees agresief, ken jou jakkals, ken jou terrein en jy sal sukses behaal.
HOU HOM DAAI DIKTE
- naas222
- Hero Member

+100... daai is goeie raad... dankie cassie...
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
- JacoJ
- Full Member

Dankie Cassie vir die goeie raadcassie_calvinia wrote:Manne
mei maand is op ons.
moeilike tyd? hoekom?
Jag - Eeste
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
- JacoJ
- Full Member

Dankie Cassie vir die goeie raadcassie_calvinia wrote:Manne
mei maand is op ons.
moeilike tyd? hoekom?
Jag - Eeste
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
Visvang - Tweede
Die res - Derde
.22 LR
.303 Brittish
.308 Winchester
.30 - 06 Springfield
.375 Holland & Holland
12 br Haelpomp
- Dweetster
- Sr. Member

Dankie Cassie, ek moet se ek het vir Naas daai selfde vraag gevra, aanhouer wen.
Dis lekker agter vroulief se rug maar daar broei net ander jakkalsies" die ware jakke is in die veld.
Naas help my met my foto's plaas. Sal hom vra om die vrug op my arbeid te wys.
Dis lekker agter vroulief se rug maar daar broei net ander jakkalsies" die ware jakke is in die veld.
Naas help my met my foto's plaas. Sal hom vra om die vrug op my arbeid te wys.