Welman Familie Jag 2018
-
FrancoisW
- Sr. Member

Welman Familie Jag 2018
Deel graag ons lekker storie met julle.
Welman jag was einde Junie weer daar in Dwaalboom area.
Ruben wou graag sy eerste groot dier skiet en beste waarde vir geld bly maar blouwildebees.
Hy hoor hoe die manne altyd praat van hoe hy gekwes word. My woorde aan hom was jy skiet hom waar jy moet en hy sal val, moenie bang wees vir kwes nie.
So het ons weer baie geoefen op die baan. Op die baan het hy baie met die 243 geskiet en toe oor gegaan om met die 30-06 te skiet (met knaldemper).
Hy het geoefen oor die skiet stokke. Ek het vir hom self 'n lekker stok gemaak wat hy kan staan of sit en skiet.
Sy skootplasing was mooi. Hy het op 'n vollyf teiken geoefen. Ek glo dit het hom regtig baie gehelp om seker te voel oor sy skootplasing.
Die man het al 'n week voor die jag sy pakkie reg gesit waarmee hy plaas toe ry. Weet baie keer nie wie die meeste uitsien nie, ek of hy....
Welman jag was einde Junie weer daar in Dwaalboom area.
Ruben wou graag sy eerste groot dier skiet en beste waarde vir geld bly maar blouwildebees.
Hy hoor hoe die manne altyd praat van hoe hy gekwes word. My woorde aan hom was jy skiet hom waar jy moet en hy sal val, moenie bang wees vir kwes nie.
So het ons weer baie geoefen op die baan. Op die baan het hy baie met die 243 geskiet en toe oor gegaan om met die 30-06 te skiet (met knaldemper).
Hy het geoefen oor die skiet stokke. Ek het vir hom self 'n lekker stok gemaak wat hy kan staan of sit en skiet.
Sy skootplasing was mooi. Hy het op 'n vollyf teiken geoefen. Ek glo dit het hom regtig baie gehelp om seker te voel oor sy skootplasing.
Die man het al 'n week voor die jag sy pakkie reg gesit waarmee hy plaas toe ry. Weet baie keer nie wie die meeste uitsien nie, ek of hy....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by FrancoisW on Mon Jul 30, 2018 3:25 pm, edited 1 time in total.
375 Truvelo,30-06 Sabi Mauser, 243 Howa, .22 Brno Model 2
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
-
FrancoisW
- Sr. Member

Re: Welman Familie Jag 2018
Ons het die Woensdag 4uur die oggend uit Centurion gery en was kort na 7 op die plaas. Vinnig af gepak, die gewere gaan kyk en toe is ons veld to vir die eerste sessie.
Ek het hom probeer motiveer om bietjie meer aandag te gee aan wat om reg te doen as ons stap en jag, soos:
1. reageer om te stop as ek stop
2. klein bewegings met hande en jou kop as ons stop om te kyk
3. trap die blare en takke mis
4. hou die regte afstand van my
5. kyk rond en nie net vir sy voete nie
6. fluister en luister as ek iets se
Dit het regtig goed gegaan. het hom bietjie probeer motiveer deur te se ek gee hom R50 vir elke keer wat hy wild sien voor ek hulle sien.
Het darem net een keer gebeur. Die Sondag oppad terug van die jag se hy ek kan die R50 hou, hy wil nie geld he vir dit nie.
Die Woensdag het ons wild gesien maar nie skote gekry nie.
Donderdag is ons vroeg veld. Het lekker gestap en somer vinnig Waterbokke, varke en Zebras gekry.
Nie lank geloop nie toe sien hy die wildebeeste toe ons 'n pad oorgaan. Wind is mooi en ons beplan hoe ons hul gaan bekruip.
Ons kom toe tot op so 150m toe begin die wind beitjie lol. Belsuit toe om nog bietjie nader te gaan en dan reg te maak vir 'n skoot.
Op so 120m gaan sit ons in die koelte in die pad. Ruben kry sy posisie op die skietstok en ek kyk deur die verkyker.
Die bul beweeg links weg van die trop en staan mooi plankdwars. Ruben bevestig hy is gemaklik en die skoot loop.
Bul het mooi gereageer en sien dit 'n mooi skoot. Ons gee so 10 minute en gaan waar die bul weg gespring het.
Daar is sommer dadelik mooi bloed. Ek laat hom bietjie leiding vat en kyk hoe hy die bloed volg, hy het mooireg gekom. Nie eers 50 meter en daar le die bul.
Dit was 'n lekker trotse oomblik. Sy eerste grootbok met sy oorlede oupa Daan se weer. Bul het 130kg uit geslag.
Die Saterdag het hy 'n vark in die koring land met die 243 ook van die skietstok af geskiet op 180m. Mooi skoot agter die blad.
Ek het 2 varke geskiet. Tyd saam my seun in die veld is beste medisyne vir my.
Ek het hom probeer motiveer om bietjie meer aandag te gee aan wat om reg te doen as ons stap en jag, soos:
1. reageer om te stop as ek stop
2. klein bewegings met hande en jou kop as ons stop om te kyk
3. trap die blare en takke mis
4. hou die regte afstand van my
5. kyk rond en nie net vir sy voete nie
6. fluister en luister as ek iets se
Dit het regtig goed gegaan. het hom bietjie probeer motiveer deur te se ek gee hom R50 vir elke keer wat hy wild sien voor ek hulle sien.
Het darem net een keer gebeur. Die Sondag oppad terug van die jag se hy ek kan die R50 hou, hy wil nie geld he vir dit nie.
Die Woensdag het ons wild gesien maar nie skote gekry nie.
Donderdag is ons vroeg veld. Het lekker gestap en somer vinnig Waterbokke, varke en Zebras gekry.
Nie lank geloop nie toe sien hy die wildebeeste toe ons 'n pad oorgaan. Wind is mooi en ons beplan hoe ons hul gaan bekruip.
Ons kom toe tot op so 150m toe begin die wind beitjie lol. Belsuit toe om nog bietjie nader te gaan en dan reg te maak vir 'n skoot.
Op so 120m gaan sit ons in die koelte in die pad. Ruben kry sy posisie op die skietstok en ek kyk deur die verkyker.
Die bul beweeg links weg van die trop en staan mooi plankdwars. Ruben bevestig hy is gemaklik en die skoot loop.
Bul het mooi gereageer en sien dit 'n mooi skoot. Ons gee so 10 minute en gaan waar die bul weg gespring het.
Daar is sommer dadelik mooi bloed. Ek laat hom bietjie leiding vat en kyk hoe hy die bloed volg, hy het mooireg gekom. Nie eers 50 meter en daar le die bul.
Dit was 'n lekker trotse oomblik. Sy eerste grootbok met sy oorlede oupa Daan se weer. Bul het 130kg uit geslag.
Die Saterdag het hy 'n vark in die koring land met die 243 ook van die skietstok af geskiet op 180m. Mooi skoot agter die blad.
Ek het 2 varke geskiet. Tyd saam my seun in die veld is beste medisyne vir my.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
-
FrancoisW
- Sr. Member

Ruben saam sy nefie Dian by sy vark
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
- DWB
- Hero Member

Welgedaan jongman!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- henried
- Hero Member

Te lekker, baie geluk.
Henrie Degenaar
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
- Stephan86
- Hero Member

Uitstekend, nogal 'n besonderse dier om jou "groot" dier rekening me oop te maak.
.22 LR Webley & Scott Xocet
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
- Gian_dP
- Hero Member

Baie geluk! Fantasties as al die beplan en oefen mooi saamkom vir 'n suksesvolle jag.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
- heywillie
- Hero Member

Baie netjies !!
Ek het self al 'n hele paar doppies op daardie baan gemaak, lekker naby aan die huis
Ek het self al 'n hele paar doppies op daardie baan gemaak, lekker naby aan die huis
30-06 Sako Finnbear
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
- JPS
- Hero Member

Baie geluk aan die jong jagter en ook vir jou wat hom uit skiet posiesies laat skiet by die baan van jonge ouderdom af. Great om dit nog te sien.
-
Mellies
- Hero Member

Mooi gegooi.
Met n vleisie...
Met n vleisie...
-
Carl
- Hero Member

Geluk Francois en Ruben, die man wys sommer van die groot manne hoe skiet mens Wildebees dat hy lê.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
- FHM
- Hero Member

Aag lekker Francois man, en baie geluk. Dis nou trips soos die waaroor jou klein kinders eendag laaaang jag-stories gaan hoor. 
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- Frederik
- Hero Member

Baie mooi prag bees met swart gesig.
-
CarelG
- Sr. Member

Lekke Cois. Sè vir Ruben baie geluk...die mannetjie skiet al n koekhou! Maar ook te danke aan sy Pa wat hom so mooi leer! Dit raak al amper lekkerder om hulle te sien skiet as om self te skiet! Groete daar...
-
FrancoisW
- Sr. Member

Dankie almal.
Ja Calla daai is waar, om oor sy skouer die skoot dop te hou is 'n hele ander ervaring en baie lekker.
Ja Calla daai is waar, om oor sy skouer die skoot dop te hou is 'n hele ander ervaring en baie lekker.
12Br Antoni Zoli S/S
12Br Antoni Zoli S/S
- Ben Remington
- Hero Member

Hy sal die jag altyd onthou...baie geluk aan hom.