Central Arms & Legionnaire Alrha Skiet Dag 2019

Post Reply
jankraay
Hero Member
Hero Member

Central Arms & Legionnaire Alrha Skiet Dag 2019

Post by jankraay »

Naand Almal

Soos julle kan sien is die 1ste skiet om die draai. Ek plaas die soos op die inligtings groep sodat die manne wat nie daar op is nie mooi kan sien hoe dinge gaan verloop.

In kort opgesom is daar n nuwe klas asook veranderinge aan die LRH(Long Range Hunter) klas wat dinge redelik interessant gaan maak vir 2019.

Good Day All,

The time is nearing for our first shoot of 2019. Please find attached entry form for the shoot which will be held 16 March 2019 at Ballistic Beast in Parys – Free State. Please pay very careful attention to the Rules and Regulations as well as Course of Fire.

We have further introduced a category to our shoots namely Long Range Intro. This is aimed at introducing an entry level into the sport where the class is non competitive with larger targets. We have found that many newcomers struggle with Varmint class and don’t score many hits causing them to not return. This new class will make it easier and less pressurized for newcomers. We will also have people who can coach and assist at this category. So please, invite your friends and let them shoot this category in order to prepare them for the other categories.

Also, we are evolving the Long Range Hunters category and making it slightly more challenging by taking away all backings and leaving only the “insert”. To avoid any doubts of hit or miss the 700, 900 and 1000 targets will have hit indicators on them.

Please note that pre-entries close strictly on 08/03/2019. Thereafter only on the day entries will be allowed but will be slightly more expensive. Please email all entries AND proof of payments to Jaco van der Merwe at jacovdm17@gmail.com and CC me in the mail Louis Cronje louis@bpsv.co.za

We are looking forward to great year and hope to see you all there.

Hier is die inskrywing vir die skiet asook meer inligting oor die dag.

Hoop om baie van julle daar te sien.

Alrha Exco Groete
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
jankraay
Hero Member
Hero Member

Re: Central Arms & Legionnaire Alrha Skiet Dag 2019

Post by jankraay »

More almal.

Dit was n baie interessante dag op die skietbaan gewees. Die gongs wat kleiner gemaak is, het n paar manne(my ingesluit) lekker laat sukkel.

Dit is n plek waar almal lekker kan leer en almal skiet as vriende saam. Hier volg die resultate:

ALRHA 16 March 2019 - Match Results

Well done to the top shots of the day, the new lay-out provided a challenging environment!

*Jaco Vorster's scorecard was unfortunately not recorded at the event, Jaco shot an unbelievable round, only missing a single gong at 500m. Jaco was one of a few that had a 100% first round hit per stage, a truly remarkable achievement. Well done Jaco, your prize is on the way!

The exco would also like to thank Sarel Marais and Marko Matakovic for their assistance yesterday with the LR Intro class! You guys did a great job and its wonderful to have guys of your calibre to help out on the day!

//uploads.tapatalk-cdn.com/20190317/88b7ea59403496038b70777a18fa4b96.jpg

Ek sal almal op hoogte hou van die volgende skiet dag en hoop om almal weer daar te sien.

Exco Groete

Sent from my iPhone using Tapatalk
jankraay
Hero Member
Hero Member

Post by jankraay »

Ek sien die datum is verkeerd op die uitslae. Sal dit regmaak en weer opsit.

Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Dankie vir n lekker dag en almal betrokke. Sien julle by die volgende een!
Goed, beter, 6millimeter!
jankraay
Hero Member
Hero Member

Post by jankraay »

Geno wrote:Dankie vir n lekker dag en almal betrokke. Sien julle by die volgende een!
Was lekker om jou daar te sien. Klink darm of almal dit geniet het.

Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Geno, dit was lekker om vir jou en Cobus daar te sien en ek sien uit om julle volgende keer weer daar te sien. Dankie ook vir al die ander mense wat gekom het. Ons het die dag baie geniet saam met julle! Ons het hierdie jaar die gonge op die LR Hunter klas bietjie kleiner gemaak en saam met die wisselvallige ligte windjie, het dit dinge nogal uitdagend gemaak. Tog het die wen span van Wynand Nortje en Danielle Heynekke, vir ons gewys niks is onmoontlik nie en het hierdie span en beide skuts, die toestande uitstekend gelees en daarby aangepas en 'n goeie telling geskiet!
Aim small, miss small
Post Reply