Gebede versoek
-
Malan123
- Hero Member

Re: Gebede versoek
Sterkte Wouter. Baie jammer om te hoor!
- Methos
- Hero Member

Sterkte Wouter!
-
PWV
- Hero Member

Innige simpatie, Wouter!
-
Rasmus
- Hero Member

Ai Wouter. Mens het nie woorde nie. Ek is self onlangs hierdeur. My pa was 7 weke in die hospitaal en niemand kon hom sien nie.
Mag die Groot vertrooster aan julle Sy vrede gee en julle dra in die tyd!
Mag die Groot vertrooster aan julle Sy vrede gee en julle dra in die tyd!
- andre007
- Hero Member

Sterkte Wouter, ons dink aan jou in hierdie moeilike tyd!!
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- Stephan86
- Hero Member

Ek is baie jammer om dit te hoor Wouter, my gebede is met jul en ek dink aan jul elkeen. Sterkte
.22 LR Webley & Scott Xocet
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
- Raditipa
- Jr. Member

Baie jammer om te hoor Wouter. Alle sterkte aan jou en die familie in die moeilike tyd.
.22 Ruger 10-22
223 NEF Handi
223 MSR15 Recon
22-250 Rem Winchester
260 Rem Savage LRP
7x64 Musgrave
300WSM Tikka T3
375 H&H Ruger no1
357 Marlin 1894
44 Marlin 1894
44 Ruger Red Hawk
45-70 Govt Ruger no1
9mm M&P Shield
223 NEF Handi
223 MSR15 Recon
22-250 Rem Winchester
260 Rem Savage LRP
7x64 Musgrave
300WSM Tikka T3
375 H&H Ruger no1
357 Marlin 1894
44 Marlin 1894
44 Ruger Red Hawk
45-70 Govt Ruger no1
9mm M&P Shield
- wynis
- Sr. Member

Jammer vir jou verlies Wouter. Sterkte vir jou en die weier familie en vriende. Mag die Here julle in hierdie tyd met sy vrede en liefde seen.Wouter Roets wrote:More Manne
Eerstens baie dankie vir almal se gebede en al die boodskappe wat gestuur is. Dit is met groot hartseer om vanmore vir julle te se dat my Pa gistraand die strydbyl begrawe het na meer as 10 weke se geveg. Paps ek gaan jou ontsaglik mis en ek kan net dankie aan ons Hemelse Vader se dat hy vir ons so wonderlike mens geleen het om as huweliks maat vir my Ma, Vader vir ek en broer en ons vrouens en Oupa vir ons kinders kon wees. Die mensdom is vandag virseker armer met sy heengaan.
Mooiloop Paps.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Wouter Roets
- Administrator

More Manne
Baie dankie vir almal se boodskappe en ondersteuning. Voorwaar n riem onder die hart. Sterkte ook aan al die ander mense daar buite wat ook deur beproewings gaan, julle is ook in ons gebede.
Mooiloop
Wouter
Baie dankie vir almal se boodskappe en ondersteuning. Voorwaar n riem onder die hart. Sterkte ook aan al die ander mense daar buite wat ook deur beproewings gaan, julle is ook in ons gebede.
Mooiloop
Wouter
- Flip Nel
- Hero Member

Baie jammer om te hoor Wouter sterkte in die swaar tyd
Sent from my SM-G610F using Tapatalk
Sent from my SM-G610F using Tapatalk
-
KalahariKlong
- Hero Member

Sterkte aan jou en die familie Wouter.
-
3kus
- Full Member

Baie sterkte vir jou en familie Wouter
.22LR / 308 Win / 6.5x55 SE / 6.5CM / 7 RSAUM / 338WM / 375H&H / 9mm
-
Basie2
- Sr. Member

Sterkte Wouter, ons dra jou op in gebed.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- naas222
- Hero Member

Manne ek is dankbaar dat hier op die groep nie n Senekal debat was nie...
Kom ons bid vir daai manne en vroue daar vandag dat God hulle sal beskerm en veilig sal hou...
Dankie
Kom ons bid vir daai manne en vroue daar vandag dat God hulle sal beskerm en veilig sal hou...
Dankie
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
3006 Ben Musgrave mod 83
- Lategan1
- Hero Member

Naas, ek maak so. Dit het impak op elkeen se lewe, ongeag waar jy staan in Suid Afrika.
Beste.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 
- jdpretorius
- Hero Member

AMEN !naas222 wrote: Fri Oct 16, 2020 6:18 am Manne ek is dankbaar dat hier op die groep nie n Senekal debat was nie...
Dankie
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
- airhunter
- Hero Member

Amen
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Mark Twain
- jankraay
- Hero Member

Amen
- airhunter
- Hero Member

Middag almal
Kom ons bid ernstig vir die Hoopstad, Dealesville, Boshof boere wat stry teen brande en die werk van die bose.
Dit is chaos daar.
Asseblief bid ernstig saam. Ons hele bestaan as n minderheid ballanseer deesdae op n mespunt en net God in Sy liefde en genade kan ons tot redding wees.
Kom ons bid ernstig vir die Hoopstad, Dealesville, Boshof boere wat stry teen brande en die werk van die bose.
Dit is chaos daar.
Asseblief bid ernstig saam. Ons hele bestaan as n minderheid ballanseer deesdae op n mespunt en net God in Sy liefde en genade kan ons tot redding wees.
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Mark Twain
- naas222
- Hero Member

222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
- jankraay
- Hero Member

Jis ek is gebreek oor daai manne!!!
Here bewaak en beskerm elke liewe man wat vuur veg en sy lewe in gevaar sit asb Vader. Troos die met verliese en plaas U hand van kalmte en rustigheid oor hulle.
U wil sal geskied.
AMEN

Here bewaak en beskerm elke liewe man wat vuur veg en sy lewe in gevaar sit asb Vader. Troos die met verliese en plaas U hand van kalmte en rustigheid oor hulle.
U wil sal geskied.
AMEN

-
BenJacobs
- Hero Member

My oupa hulle boer in daar naby. Ek het vandag gebel hulle klink maar nie lekker nie. Hulle is darem nog ongeraak, maar die mense in die omgewing is maar seer. Ek bid vanaand saam!!!
-
Toxxyc
- Hero Member

Manne, lees bietjie die 16 Desember gelofte. Dink maar hoe gepas dit is in ons lewens van vandag, ek kyk bietjie mooi wat belowe word - en vra dan hoeveel boere nog die gelofte getrou nakom. Die dag werklik as 'n Sabbat deurbring. Soos 'n Sondag. Kerkdiens bywoon, rus en die dag toewy aan ons Hemelse Vader wat die boere verlos het uit die hand van 'n oormag op 16 Desember 1838.
Niks is te groot vir God nie. Ons moet net bid. Bid, en ons geloftes hou. Onthou 'n gelofte sny twee kante toe. "As hy ons beskerm, en ons vyand in ons hand sal gee, dat ons die dag en die datum as 'n dankdag, as 'n Sabbat, in Sy eer, sal deurbring".
EDIT: Ek moet byvoeg dat ek ons boere glad nie slegpraat of enigiets soos dit met die plasing nie. Ek wil maar net bietjie probeer om ons aandag te vestig op dit wat belangrik is - onthou, jy is sterker op jou knieë as op jou voete.
Niks is te groot vir God nie. Ons moet net bid. Bid, en ons geloftes hou. Onthou 'n gelofte sny twee kante toe. "As hy ons beskerm, en ons vyand in ons hand sal gee, dat ons die dag en die datum as 'n dankdag, as 'n Sabbat, in Sy eer, sal deurbring".
EDIT: Ek moet byvoeg dat ek ons boere glad nie slegpraat of enigiets soos dit met die plasing nie. Ek wil maar net bietjie probeer om ons aandag te vestig op dit wat belangrik is - onthou, jy is sterker op jou knieë as op jou voete.
- airhunter
- Hero Member

StemToxxyc wrote: Mon Oct 26, 2020 8:29 am Manne, lees bietjie die 16 Desember gelofte. Dink maar hoe gepas dit is in ons lewens van vandag, ek kyk bietjie mooi wat belowe word - en vra dan hoeveel boere nog die gelofte getrou nakom. Die dag werklik as 'n Sabbat deurbring. Soos 'n Sondag. Kerkdiens bywoon, rus en die dag toewy aan ons Hemelse Vader wat die boere verlos het uit die hand van 'n oormag op 16 Desember 1838.
Mark Twain
Mark Twain