Lisensie aansoeke wagtydperk
- Hennie van der Merwe
- Full Member

Lisensie aansoeke wagtydperk
Hi almal,
Het Vrydag my nuwe lisensie aansoek ingedien by Hatfield SAPS.
Kotie daar sê my dat ek moet regmaak vir 'n 12 maande wag agv agterstand in aansoeke. Blykbaar is baie lede gesekondeer na padblokkades vir COVID-19.
Daar het julle dit.
Het Vrydag my nuwe lisensie aansoek ingedien by Hatfield SAPS.
Kotie daar sê my dat ek moet regmaak vir 'n 12 maande wag agv agterstand in aansoeke. Blykbaar is baie lede gesekondeer na padblokkades vir COVID-19.
Daar het julle dit.
-
savage(P Coetzer)
- Hero Member

Re: Lisensie aansoeke wagtydperk
Kots ek in mond.....
-
Malan123
- Hero Member

Ja dis korrek. Ek wag al van begin Feb af. Ouens by die callcentre weet self nie wat aangaan nie. I.p.v. agterstand opvang, gebruik hulle die virus om nog verder agter te raak.
-
Koos Barnard
- Hero Member

Dit lyk my dit hang maar van baie omstandighede af hoe lank dinge neem. My aansoek is op 14 Januarie ingedien en op 19 Junie goedgekeur. Ek het op 4 Aug 'n oproep van die polisiekantoor ontvang om te sê ek kan my kaartjie kom afhaal. Dit nadat daar eers vir my gesê is ek sal my kaartjie in Okt of selfs eers in Nov kry.
- Arnold
- Hero Member

Dinge beweeg definitief. Ek het aansoeke die week voor lockdown ingegee en hulle het al tot by licensing (CFR) gevorder.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
- jdpretorius
- Hero Member

Het begin Mei ingedien en is 30 Julie by provinsiale DFO goedgekeur, lê ook nou by CFR
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
-
LouisR
- Sr. Member

My aansoek 9 Jan ingedien, gelê vanaf 23 Maart by oorweging, laasweek oproep gekry kaartjie kan afgehaal word by Silverton.
-
Ritchie
- Sr. Member

My aansoek n maand terug ingedien en hy is nog nie eers deur my lokale DFO gerigistreer nie.
Lei Aan Ernstige B.O.K
Biskruit Ontbrandings Koors!
Biskruit Ontbrandings Koors!
-
Malan123
- Hero Member

Ek wonder partymaal hoe die goed werk. 6 Maart by CFR en nog nie beweeg nie. Nog nie eers in for consideration nie
-
Dirk777
- Jr. Member

Iemand wat ek ken: In by DFO, Middel Jan. 2020; By CFR Middel Feb. 2020; 20 Julie "In for Consideration" ; Goed gekeur Begin Aug. 2020.... wag nou vir die druk van kaart. (7 maande in) Ek het self nou 'n hernuwing aansoek in, so week terug by DFO. Sal julle op hoogte hou.
Last edited by Dirk777 on Tue Aug 11, 2020 9:30 am, edited 1 time in total.
HOWA .300WM
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
Smith & Wesson .38 Special
CZ 6.35
BSA .22 long
GLOCK 23 EDC
Smith and Wesson 15-22
FN FAL 7.62 x 51
FAIR 12br O/U
MAGTEC 12br
Taurus .375 Mag
Smith & Wesson .38 Special
CZ 6.35
BSA .22 long
- Hennie van der Merwe
- Full Member

Die rede vir die agterstand is dat polisie lede, wat normaalweg getaak was met admin mbt lisensies, nou heraangewend word by padblokkades ens vir COVID redes, hoe mal dit ookal is.
Jy kan nie aansoeke wat ingedien is voor lockdown vergelyk met aansoeke wat ingedien is tydens lockdown nie.
Om van 7 maande (sien Dirk777 hierbo)die tydperk te rek na 12 maande is glad nie vergesog nie.
In alle geval: tyd sal leer.
Jy kan nie aansoeke wat ingedien is voor lockdown vergelyk met aansoeke wat ingedien is tydens lockdown nie.
Om van 7 maande (sien Dirk777 hierbo)die tydperk te rek na 12 maande is glad nie vergesog nie.
In alle geval: tyd sal leer.
Last edited by Hennie van der Merwe on Wed Aug 12, 2020 9:57 am, edited 1 time in total.
-
afrikanerbloed
- Sr. Member

Wie se dinge beweeg nie……
Vandag gehoor dat my Ar se appel afgekeur is na 343 werks dae in die sisteem,covid uitgesluit.
Vuurwapen gekoop in 2017 ,afgekeur en appel 4 dae later ingehandig in 2018,vandag eers andwoord gekry.
Ek het n nuwe aansoek 2 weke voor lockdown ingehandig en hy is nou nog nie eers by my dfo weg nie.
Vul in julle eie vloek woorde……………,...…….,...…….
Johan
Vandag gehoor dat my Ar se appel afgekeur is na 343 werks dae in die sisteem,covid uitgesluit.
Vuurwapen gekoop in 2017 ,afgekeur en appel 4 dae later ingehandig in 2018,vandag eers andwoord gekry.
Ek het n nuwe aansoek 2 weke voor lockdown ingehandig en hy is nou nog nie eers by my dfo weg nie.
Vul in julle eie vloek woorde……………,...…….,...…….
Johan
-
Klein Chris
- Hero Member

Jammer vir die "hijack" maar wonder hieroor
Mag jy rak ammunisie of kruit of slag doppies koop met n lisensie wat verval het maar die hernuwings aansoek betyds ingedien is? Of anders gestel sal handelaars dit aan mens verkoop?
Mag jy rak ammunisie of kruit of slag doppies koop met n lisensie wat verval het maar die hernuwings aansoek betyds ingedien is? Of anders gestel sal handelaars dit aan mens verkoop?
Skiet bly maar lekker
-
Mellies
- Hero Member

Self besig met n persoonlike beste. Eerste week in Maart n nuwe aansoek ingegee. Nou twee maande by CFR sonder vordering.
Behoort darem naby Xmas goeie nuus te kry...
Met n vleisie...
Behoort darem naby Xmas goeie nuus te kry...
Met n vleisie...
-
NicoO
- Sr. Member

Ek het ook nuwe aansoek ingedien 13 Maart, vandag 103 werksdae.. le vanaf die 18de Junie by Recieved at licensing.. lyk my dit is waar alles tot stilstand kom. Emails en oproepe werk nie! Bly kalm en wag is nie vir my uitgedeel nie 

6.5 CM Tikka
7x64 Bren Musgrave
308 Krico
300 WM Mauser
375 Custom
416 Rigby
Musgrave AR-15 223
9mm Glock
.22 Cz455
250 Sav Ruger M77
6XC Sauer
6.5 CM Tikka
7x64 Bren Musgrave
308 Krico
300 WM Mauser
375 Custom
416 Rigby
Musgrave AR-15 223
9mm Glock
- saswart
- Sr. Member

Ingedien 6 Desember 2019, goedgekeur 8 Junie. Wag nog vir lisensie.
-
Klein Chris
- Hero Member

Sit nou en lag hieroor
Persoonlike beste was 22 maande. Nie n goeie ding gewees om geweer te koop maand of 2 na egskeiding nie. Die vroue sersant se oë het omtrent gerêk
Skiet bly maar lekker
-
M98mauser
- Sr. Member

kom ek maak julle naar ! vriend in Namibia 10 dae is hy met sy geweer tuis. hy wag nou vir dies!!!
Vertrou op die Here Hy sal voorsien,
7*57
375H&H
223 Rem
260 Rem
9mm Vektor.
7*57
375H&H
223 Rem
260 Rem
9mm Vektor.
- Lategan1
- Hero Member

Perspektief redelik duidelik hier geskets. Verder hiertoe, vandag met ons DFO gaan gesels, welbekend aan my.
Hy ht die afgelope langnaweek begin werk aan die eersteronde amnestieaansoeke, hy moet alleen kort van 300 aansoeke hanteer. Die normale vuurwapenaansoeke op takvlak is ook maande agter, (hy was op siekverlof tydens covid), maar verwys ook na elders. Het geen hulp en probeer daardeur worstel. Hy meld onomwonde dat 9-12mnde wagtyd met aansoeke nie abnormaal is en gaan wees nie. Daar is geen voorneme dat hulle op takvlak veel hulp gaan kry nie, elk geval nie binnekort nie.
Diegene wat dit spoediger kry, blyk die gelukkiges te wees.
Beste.
Hy ht die afgelope langnaweek begin werk aan die eersteronde amnestieaansoeke, hy moet alleen kort van 300 aansoeke hanteer. Die normale vuurwapenaansoeke op takvlak is ook maande agter, (hy was op siekverlof tydens covid), maar verwys ook na elders. Het geen hulp en probeer daardeur worstel. Hy meld onomwonde dat 9-12mnde wagtyd met aansoeke nie abnormaal is en gaan wees nie. Daar is geen voorneme dat hulle op takvlak veel hulp gaan kry nie, elk geval nie binnekort nie.
Diegene wat dit spoediger kry, blyk die gelukkiges te wees.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 
-
OosKaapJagter
- Hero Member

Artikel 24(4) van die Wet op beheer van Vuurwapens bepaal dat indien jy jou lisensie hernuwingsaansoek betyds ingedien het, bly jou bestaande lisensie geldig totdat daar 'n beslissing gemaak is oor jou hernuwingsaansoek.Klein Chris wrote: Tue Aug 11, 2020 11:58 am Jammer vir die "hijack" maar wonder hieroor
-
Klein Chris
- Hero Member

Uitstekend. DankieOosKaapJagter wrote: Tue Aug 11, 2020 8:22 pm Artikel 24(4) van die Wet op beheer van Vuurwapens bepaal dat indien jy jou lisensie hernuwingsaansoek betyds ingedien het, bly jou bestaande lisensie geldig totdat daar 'n beslissing gemaak is oor jou hernuwingsaansoek.
Skiet bly maar lekker
- airhunter
- Hero Member

Die SAIDSA hofbevel is nie omgekeer nie en die oorspronklike resolusie bly staan dat CFR net 90 dae het vir die verwerking van n lisensie.
Dit het tyd geword dat ons ons recourses aanwend om dit hof toe te vat en ophou tyd en geld mors om die battle te fight vir manne wat nalaat
om hulle hernuwings betyds te doen. Die amnestie en Covid en plein luiheid veroorsaak als vertragings!
9 Jan 2020 ingedien. Goedgekeur 2 Julie 2020 en wag nou vir kaart.
Pistool aansoek in 1 Junie 2020. Lê nogsteeds in Bisho by provinsiaal.
Die hele storie is net pateties.
Die wapen winkels voel ook n veer. Hulle vat jou geld 100% en jy wag jaar, twee jaar vir jou goedkeuring en kaartjie.
Ek dink ons moet all hierdie statestieke van ons aansoeke pool en aanstuur aan Maartin Hood sodat hy ammo het as hulle hof toe gaan?
Dit het tyd geword dat ons ons recourses aanwend om dit hof toe te vat en ophou tyd en geld mors om die battle te fight vir manne wat nalaat
om hulle hernuwings betyds te doen. Die amnestie en Covid en plein luiheid veroorsaak als vertragings!
9 Jan 2020 ingedien. Goedgekeur 2 Julie 2020 en wag nou vir kaart.
Pistool aansoek in 1 Junie 2020. Lê nogsteeds in Bisho by provinsiaal.
Die hele storie is net pateties.
Die wapen winkels voel ook n veer. Hulle vat jou geld 100% en jy wag jaar, twee jaar vir jou goedkeuring en kaartjie.
Ek dink ons moet all hierdie statestieke van ons aansoeke pool en aanstuur aan Maartin Hood sodat hy ammo het as hulle hof toe gaan?
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Mark Twain
- airhunter
- Hero Member

En die 90 dae verwerking sluit die "issue" van die kaartjie in.
Die wet sê dat " the registrar may ISSUE a license........" dit sê nêrens "approve" nie. Dus bly hulle resolusie van 90 dae die uitreik te wees.
Die wet sê dat " the registrar may ISSUE a license........" dit sê nêrens "approve" nie. Dus bly hulle resolusie van 90 dae die uitreik te wees.
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Mark Twain
- Philip J
- Hero Member

9mm se lisensie aansoek op die 5de Februarie 2020 ingedien.
Nou net die sms gekry dat dit goedgekeur is.
Nou begin die nuwe wag vir die kaartjie.
Nou net die sms gekry dat dit goedgekeur is.
Nou begin die nuwe wag vir die kaartjie.
Groetnis
Philip
Philip
- Kallie Fernhout
- Hero Member

Staan nou op 113dae werks dae. Twee weke gelede update gekry '' Recieved at licensing''