Verskuifbare elektriese heinings

Enige besprekings/vrae ivm boerdery bedrywighede.
Post Reply
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Verskuifbare elektriese heinings

Post by Eduard Venter »

Is hier enige iemand wat lekker ondervinding het met die bogenoemde? My idee is om so 2km draad te hardloop op 'n slag en sodoende 25 hektaar kamp te span vir vleisbeeste. Op hierdie manier het ek geen meer gewone bees drade binne die plaas nodig nie.

Ek het baie probleme met wild en my binnedrade daarom wil ek die oplossing beproef. Een of 2 kampe wat elke paar weke skuif dan is daar niks meer in die wild se pad nie.

Dit lyk of stafix 'n produk het wat vir my doeleindes sal werk, maar dis 'n groot uitgawe so ek wil net seker maak voor ek so iets aanskaf.

Groete

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Malan123
Hero Member
Hero Member

Re: Verskuifbare elektriese heinings

Post by Malan123 »

Ek het 1 van daai stafix solar sisteme om die zebras en perde van my ryegras af te hou. Die energiser koppel aan wit tape. Hy sjok jou nogal na moer so ek is amper seker hy sal beeste binne hou.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Eduard Venter wrote:Is hier enige iemand wat lekker ondervinding het met die bogenoemde? My idee is om so 2km draad te hardloop op 'n slag en sodoende 25 hektaar kamp te span vir vleisbeeste. Op hierdie manier het ek geen meer gewone bees drade binne die plaas nodig nie.

Ek het baie probleme met wild en my binnedrade daarom wil ek die oplossing beproef. Een of 2 kampe wat elke paar weke skuif dan is daar niks meer in die wild se pad nie.

Dit lyk of stafix 'n produk het wat vir my doeleindes sal werk, maar dis 'n groot uitgawe so ek wil net seker maak voor ek so iets aanskaf.

Groete

Dit werk, maar nie oornag nie. Jou beeste gaan eers moet leer, en dit vat bietjie moeite

Sent from my iPhone using Tapatalk
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

Dankie julle. Bees, gebruik jy self die verskuifbare heinings? Indien wel, kan ek jou dalk privaat kontak met 'n paar vrae en so?

Vleisie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Vleisie »

Ek maak gebruik van die Nemtek stelsel om voer lande af te blok vir skape, dit is n baie lekker sisteem. Myne het n battery, so hy werk deur die nag endan deur die dag laai die sonpaneel die battery en sit krag op die draad. Ek praat onder korreksie maar ek dink die energizer sit so 8.5kV uit en glo my dit maak Amper so seer soos my elektroniese heining om my huis.
Savage Model 12 .22-250 Rem
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

Dankie vir die inligting. Weet iemand dalk of wild ook leer om die drade te respekteer? Hartbeeste, elande en die res wat 'n gewone 1,2m draad so dikwels in sy peetjie in hardloop.

Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 »

Eduard, PM my jou nommer dan bel ek jou gou as ek kans kry
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Eduard Venter wrote: Mon Aug 31, 2020 11:43 am Dankie vir die inligting. Weet iemand dalk of wild ook leer om die drade te respekteer? Hartbeeste, elande en die res wat 'n gewone 1,2m draad so dikwels in sy peetjie in hardloop.

Kan amper nie dink wild gaan geleer word nie. Dit werk lekker vir Bees maar soos “Bees” se dit vat n rukkie vir hulle om dit te leer maar as hy loop kan jy hul lekker op stroke laat vreet
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

Capt solank die wild net bo oor spring is dit oraait. Hartbeeste het mos die geneigdheid om die draad 3 maal onderstebo te hardloop, op te wen en saam te sleep. Maar ek het met Malan op die foon gepraat klink my sy hartbeeste het geleer na 'n paar skokke

Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 »

Daai stafix sisteem van my hou alles behalwe die rooibokke en alleen loop elande uit. Hy hou my ook amptelik uit aangesien ek 1 oggend my kinders wou impress om bo oor te spring soos die bokke. Ek het ongelukkig wydsbeen bo op die draad geval... gelukkig was ek alreeds klaar met my familie beplanning...
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Eduard Venter wrote:Dankie julle. Bees, gebruik jy self die verskuifbare heinings? Indien wel, kan ek jou dalk privaat kontak met 'n paar vrae en so?

Het jy nog my nommer? Skreeu maar

Maar ja, gewone draad gaan nie wild keer nie, maar die wit band waarvan Malan praat sal hul verseker voor versigtig wees...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

Baie dankie vir almal se hulp en raad. Ek het die week begin proef met die idee en my eerste 35 hektaar kamp gespan. Net een lyn 0,9m hoog gekoppel aan 'n baie klein energizer. Die beeste het die eerste oggend al geleer om ver weg van die draad te bly. Slegs 'n koedoe het een nag die draad des merdes gehardloop. Ek vermoed hy het die draad nie gesien in die donker nie aangesien daar nooit vantevore daar 'n draad was nie. Hartbeeste glip sommer onderdeur. Lyk my die storie gaan mooi werk.

Post Reply