Ongelukkig het ek nou die ander dag met 'n plasing op FB weer kennis gemaak daaroor. Die persoon wat 'n "vriend" is Callie Roos was in die Verkenningsmag. Iemand het hom ingeroep op 'n blad wat ek liefs sal vermy. Daar was 'n video gedeel waar 'n Isrealiese "Spesiale Mag" man die boere oplei
Kyk ek verpes dit as die kommentaar sentreer rondom ouens wat in die weermag was en weet wat om te doen en moet werk gegee word ens (in 1988 met Ops Modulêr laas iets gedoen)
- Mnr IDF spes mag doen dit nie verniet nie. Ek glo egter nie aan sy "kamer leeg metode nie" Hulle is al uitgedaag ** deur Terrick Naude en het nog nie geantwoord nie. Dis onlogies met moderne veilige pistole soos 'n Glock. Sy ander tegnieke wel...
Daar is baie ouens wat fantasties is in Suid Afrika. Dalk nie Recces of Takies nie, maar onthou net die beste chirurg is nie die beste prof nie. Baie dinge het ook verander van toe hulle opgelei is en dan is die toepassing van hulle opleiding anders.
Dis nou maar eenmaal so 'n profeet word nie geken in sy eie land nie. Almal het sterretjies in hulle oë oor 'n man wat baie lank terug in die IDF was - "I luv it when you talk foreign to me" Vir 'n paar rand minder kan 'n gemeenskap vir bv Arno Barlow kry vir 1-2 dae se opleiding. Die mense doen dit nie.
Daar was onlangs 'n geval waar ouens R1000'e betaal het vir opleiding met een of ander Italiaans Youtube instrukteur, maar die ouens gebruik nie die lokale talent nie.
Is mense bereid om 'n wapen te EDD? Maroela het nou in die week 'n opname gehad oor vuurwapen dra, dit sal goed wees om die finale resultate te sien. Op die stadium is daar minder as 50% wat dit sal doen.
En dan is daar die realiteit, hoeveel mense van 70 en ouer is bereid om te EDD, opleiding te doen en fikser te word? Is daar leiers in gemeenskappe wat die tipe opleiding sal reel en mense kry om dit by te woon?
** Dis onmoontlik om vinniger te skiet met 'n ongelaaide pistool as met een wat reeds gelaai is. PUNT.