Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Besig om nou die 458 lott ladings te toets en die koele laai maklik en die 375 was baie akuraat en jag lekker.
Sover met die 375 geskiet 2 x rooibokke, 1 x bwb en een duiker.
Bloed lyk goed na skoot op al die diere maklik om te volg maar die vleis skade is baie anvaarbaar.
Koos Barnard wrote:Dag Rudi
Ek het jou probeer kontak op die epos-adres wat jy verskaf het maar kry geen terugvoer nie. Het jy my epos ontvang?
Mooi loop
Goeie more Koos.
Perongeluk deur getrek na junk toe. Het hom nou gekry.
Nogmaals geluk met n produk wat absoluut lyk of dit n wenner gaan wees. Deel bietjie asb jou planne met ons oor watse kalibers jy nog ingedagte het en in watse gewigte julle beplan om hulle in uit te bring? Met die groot tekort aan veral oordentlike jagkoeels glo ek julle kan net van krag tot krag gaan.
Kolhasie wrote: Wed Aug 31, 2022 8:33 am
Ek wonder nou maar net. Word daar gekyk om in die toekoms dalk 30kal te verskaf?
Hierdie sal dan seker in die orde van 'n 200-220gr wees vir bosveld jag?
220gr @ 2500 fps sal baie manne laat dink hulle skiet 'n groter kaliber as wat hulle het
Wouter Roets wrote: Wed Aug 31, 2022 8:47 am
More Rudie
Nogmaals geluk met n produk wat absoluut lyk of dit n wenner gaan wees. Deel bietjie asb jou planne met ons oor watse kalibers jy nog ingedagte het en in watse gewigte julle beplan om hulle in uit te bring? Met die groot tekort aan veral oordentlike jagkoeels glo ek julle kan net van krag tot krag gaan.
Groetnis
Wouter
Om aan te sluit by Wout, ek sal regtig baie graag jou proeses wil sien hoe jy die koels maak maar ek verstaan as daar dalk iets is wat jy na aan die hard wil hou.
So 200gr 30 koel vir bosveld jag sal baie lekker werk, die ouens wat 308 skiet sal maar net meer kruit moet gooi
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Goeie more mense .
Baie dankie vir al die motivering julle.
Net so bietjie vas met vergaderings maar sal vanaand n uitleg gee van wat my plan voorentoe is met die besigheid en waarna julle kan uit sien vir die toekoms.