Raad met doner geweer....
- Armand Steenkamp
- Hero Member

More manne. Glo iemand dal mmy hier op die regte pad kan sit. Ek wil n geweer koop watse loop uitgeskiet is met die idee om later n geweer op die aksie te bou. Hoe maak n man? Die idiaal is mos maar laat man die aksie by jou hou tot op n dag waneer die planete oplyn en jy kan begin bou?
Hoe werk die storie? Moet ek eers vir die geweer aansoek doen en hom op my naam kry of is dot nie nodig nie? Kan n geweersmid die pyp afhaal en laat vernietig en dan van jy net die aksie? Ek het n gevoel dit is nie so maklik nie?
Groetnis
Hoe werk die storie? Moet ek eers vir die geweer aansoek doen en hom op my naam kry of is dot nie nodig nie? Kan n geweersmid die pyp afhaal en laat vernietig en dan van jy net die aksie? Ek het n gevoel dit is nie so maklik nie?
Groetnis
- Capt. Yoda
- Hero Member

Re: Raad met doner geweer....
As jy hom by jou wil hou sal jy n kaart vir hom nodig he, met of sonder loop op
Last edited by Capt. Yoda on Sun Oct 27, 2024 1:01 pm, edited 1 time in total.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Geno
- Administrator

Aksie op sy eie - main firearm component = lisensie
Loop op sy eie - main firearm component = lisensie
Goed, beter, 6millimeter!
- Capt. Yoda
- Hero Member

No free lunch
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Hoe sal n man n aksie motifeer?Geno wrote: Sun Oct 27, 2024 12:21 pm Aksie op sy eie - main firearm component = lisensie
- tripodmvr
- Administrator

Koop liefs die hele geweer as dit 'n kaliber is wat jy nog nie het nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Oom Driepoot dit sal my 4de geweer in daai spesefieke kaliber wees...tripodmvr wrote: Sun Oct 27, 2024 1:35 pm Koop liefs die hele geweer as dit 'n kaliber is wat jy nog nie het nie.
- tripodmvr
- Administrator

Dan moet jy vêr gaan soek met die motivering.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Capt. Yoda
- Hero Member

Hoeveel 243s het Geno?
-
Ds J
- Hero Member

Die laaste nuus was dat loopvervangjngs se aansoeke weer goedgekeur word. Dit beteken jy koop die geweer met die onbruikbare loop en vervang net die loop.
Of, as dit vir jou meer oor die aksie gaan, kan jy dalk êrens 'n aksie koop en lisensieer, dan koop jy later nog 'n nuwe loop by.
Of, as dit vir jou meer oor die aksie gaan, kan jy dalk êrens 'n aksie koop en lisensieer, dan koop jy later nog 'n nuwe loop by.
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Ek wil n geweer met n uitgeskiete loop koop en dan die aksie gebruik om n ander kaliber te bou..
- JPS
- Hero Member

Jy gaan die geweer moet lisensieer.
Dan gaan jy die loop moet koop en lisensieer
Dan gaan jy aansoek deur geweersmit moet doen om loop te vervang en kaliber te verandering te doen.
Waneer geweersmit die geweer gebou het gaan jy die geweer moet lisensieer.
Of dis hoe dit tot redelik onlangs was.
Dan gaan jy die loop moet koop en lisensieer
Dan gaan jy aansoek deur geweersmit moet doen om loop te vervang en kaliber te verandering te doen.
Waneer geweersmit die geweer gebou het gaan jy die geweer moet lisensieer.
Of dis hoe dit tot redelik onlangs was.
- Geno
- Administrator

Dalk te veel, maar steeds nie genoeg nie.Capt. Yoda wrote:Hoeveel 243s het Geno?
Hoeveel gholfstokke het jy?
Goed, beter, 6millimeter!
- Capt. Yoda
- Hero Member

Hahaha
-
obasch
- Hero Member

Kobus van JRM of Riaan van Ranyati sal jou help met motiverings.
- Pappabeer
- Hero Member

Hoekom wil jy die aksie by jou hou Armand?
Die pad van minste weerstand is dat die verkoper die geweer oordra na jou wapensmid se naam. Alles gebeur dan op sy boeke en jy doen aansoek vir n geweer wat klaar gebou is met n normale SAP271.
Die pad van minste weerstand is dat die verkoper die geweer oordra na jou wapensmid se naam. Alles gebeur dan op sy boeke en jy doen aansoek vir n geweer wat klaar gebou is met n normale SAP271.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Man die idee was gewees as die aksie by ky le kan hy maar n jaar of 2 le of tot waneer ek geld het vir die projek. Maar daai wat jy nou nog klink my soos die heel maklikstePappabeer wrote: Mon Oct 28, 2024 7:56 am Hoekom wil jy die aksie by jou hou Armand?
- Giepie
- Hero Member

Armand en andere, ek het vir Frans Odendaal by Eagle Barrels gebel. Volgens hom kan mens die ou loop van die geweer afhaal en dan by stoor 13 ingee vir vernietiging, hulle deregistreer die lisensie dan. So jy vat net die loop in. Volgens hom sal hulle by polisiestasies dalk vra vir die aksie ook, maar dit is as hulle vol nonsens is.
Die wat dalk weet, waar is Stoor 13 in Pretoria?
Die proses daarna is dan om die loop te koop en te lisensieer.
Ek sal kyk of ek oor so 'n week die loop kan laat afhaal en ingee. Ek sal dan terugvoer gee oor dit.
Ek sal kyk of ek oor so 'n week die loop kan laat afhaal en ingee. Ek sal dan terugvoer gee oor dit.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
- Gian_dP
- Hero Member

Geno wrote:Aksie op sy eie - main firearm component = lisensie
Soos Geno se, loop en/of aksie op hulle eie het lisensie nodig. So, die lisensie behoort steeds geldig te bly vir die aksie al haal jy die loop af.Giepie wrote:Armand en andere, ek het vir Frans Odendaal by Eagle Barrels gebel. Volgens hom kan mens die ou loop van die geweer afhaal en dan by stoor 13 ingee vir vernietiging, hulle deregistreer die lisensie dan. So jy vat net die loop in. Volgens hom sal hulle by polisiestasies dalk vra vir die aksie ook, maar dit is as hulle vol nonsens is.
Jy sal waarskynlik nr op aksie moet aanbring as nr op loop was. Die grootste hoofpyn is dat die Vuurwapenwet nie duidelike voorsiening vir al hierdie opsies gee nie.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
- Giepie
- Hero Member

Eish, dankie Gian. Hulle wil dit nou maar vir ons moeilik maak. Ek was onder die indruk dat net die loop gelisensieer word, duidelik was ek verkeerd. 
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Pasop maar om “veranderinge” op n wapen aan te bring soos die loop self af te haal en te wil gaan in gee. Vat die hele ding na jou GS toe laat hy die werk doen en betaal hom
- JPS
- Hero Member

Giepie, elke Saps stasie het ‘n “stoor” 13.Giepie wrote: Wed Oct 30, 2024 12:57 pm Armand en andere, ek het vir Frans Odendaal by Eagle Barrels gebel. Volgens hom kan mens die ou loop van die geweer afhaal en dan by stoor 13 ingee vir vernietiging, hulle deregistreer die lisensie dan. So jy vat net die loop in. Volgens hom sal hulle by polisiestasies dalk vra vir die aksie ook, maar dit is as hulle vol nonsens is.
Ons het in die ou dae verwys na die 13B stoor as die Bier stoor. Sjebeen wat se bier gekonfiskeer is, is in die 13B gestoor.
- Lategan1
- Hero Member

…en dit was ook die laaste sien van die blikkantien… die jare toe sjebeens minder lewensvatbaar was!!
Beste.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk