6mm Creedmoor

Post Reply
Carel Kolesky
Sr. Member
Sr. Member

6mm Creedmoor

Post by Carel Kolesky »

Naand manne!Hoekom sien n mens so min skrywes oor hierdie kaliber?Paar jaar gelede hoogmode:Howa selfs ‘barreled actions’ in ons land verkoop.Nou tjoepstil-of slaap ek?Of dalk al die ander 6mm’s beskikbaar?Lig my in asb!Groetnis
Gooi kole!
6.5/284Norma
Hero Member
Hero Member

Re: 6mm Creedmoor

Post by 6.5/284Norma »

Dis omdat hulle so goed skiet!
I'd rather be hunting!

Truvelo 6mm Creedmoor
Howa 6mm Creedmoor
Howa 6.5 Creedmoor
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Ek weet nie maar dit het geklink of van die manne met Howas 'n bietjie gesukkel het op 'n stadium. Ken nie die storie nie maar daar is definitief nie nuwe Howas wat die land ingekom het nie.

Ek hou baie van my 6 Creed en hy skiet baie mooi. Dit is 'n Walther 8 twist loop op 'n Howa aksie.
Hano243
Sr. Member
Sr. Member

Post by Hano243 »

Dis jammer dat Howa hulle nie meer in bring nie. Ekt gehoop Tikka sal ook erens met n ander 6mm as 243 uit kom maar niks op die horison nie.
Hano
DeonvTonder
Full Member
Full Member

Post by DeonvTonder »

Arnold wrote: Wed Feb 19, 2025 8:12 am Ek weet nie maar dit het geklink of van die manne met Howas 'n bietjie gesukkel het op 'n stadium. Ken nie die storie nie maar daar is definitief nie nuwe Howas wat die land ingekom het nie.

Ek hou baie van my 6 Creed en hy skiet baie mooi. Dit is 'n Walther 8 twist loop op 'n Howa aksie.
Arnold,ek wil nie op enige tone trap nie, maar ek weet nie van Howas wat gesukkel het nie. Ek weet daar was 'n storie dat die aksie eers getrue moet word en en en. Ek dink persoonlik dit was manne wat hou van te veel karring aan gewere. Ek het 'n Howa 6 creed en daai ding skiet een skoot gate van dag een af. 0.15Moa op 100m en 0.35Moa op 200m en ek het niks aan hom gekarring nie.

Ek dink howa het fout begaan deur nie meer die 6 creed te vervaardig nie en oor te gaan na kalibers soos die 6mm ARC. In die VSA waar die manne kan lope ruil en te kere gaan met kalibers ens is dit seker nie 'n probleem nie maar vir die SA mark dink ek is dit 'n verlies. As Howa iets soos 'n 6mm Br of 6mm Dasher bou vir die Suid-Afrikaanse mark dink ek gaan hulle 'n killing maak. Net my opinie.

Groete
Glock 19 Gen 3
Howa 308
Howa 6mm Creedmoor
Voere 22LR
Baikal 12GA SS
Lee Enfield 303
Rossi .38 SPL
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

DeonvTonder wrote: Wed Feb 19, 2025 12:11 pm
Arnold wrote: Wed Feb 19, 2025 8:12 am Ek weet nie maar dit het geklink of van die manne met Howas 'n bietjie gesukkel het op 'n stadium. Ken nie die storie nie maar daar is definitief nie nuwe Howas wat die land ingekom het nie.

Arnold,ek wil nie op enige tone trap nie, maar ek weet nie van Howas wat gesukkel het nie. Ek weet daar was 'n storie dat die aksie eers getrue moet word en en en. Ek dink persoonlik dit was manne wat hou van te veel karring aan gewere. Ek het 'n Howa 6 creed en daai ding skiet een skoot gate van dag een af. 0.15Moa op 100m en 0.35Moa op 200m en ek het niks aan hom gekarring nie.

Ek dink howa het fout begaan deur nie meer die 6 creed te vervaardig nie en oor te gaan na kalibers soos die 6mm ARC. In die VSA waar die manne kan lope ruil en te kere gaan met kalibers ens is dit seker nie 'n probleem nie maar vir die SA mark dink ek is dit 'n verlies. As Howa iets soos 'n 6mm Br of 6mm Dasher bou vir die Suid-Afrikaanse mark dink ek gaan hulle 'n killing maak. Net my opinie.

Groete
Sjoe Deon, jy bevestig dan nou wat Arnold sê, of hoe moet ek jou 1ste 3 sinne lees? Daar is altyd gewere wat uit die boks goed skiet en ander nie.

Die res is ek eens met jou.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Die RSA mark is klein. Selfs verkope van 5000 klink minimaal teen wat in Amerika gebeur. Hoe maklik is doppe en ammunisie verkrygbaar. Dit is sekerlik die grootste probleem vir ons skuts hier wat 'n aankoop oorweeg
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Met die warmer 6e is die creed se doppe seker die maklikste bekombaar na die 243
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
ThinusS
Sr. Member
Sr. Member

Post by ThinusS »

tripodmvr wrote: Wed Feb 19, 2025 2:38 pm Die RSA mark is klein. Selfs verkope van 5000 klink minimaal teen wat in Amerika gebeur. Hoe maklik is doppe en ammunisie verkrygbaar. Dit is sekerlik die grootste probleem vir ons skuts hier wat 'n aankoop oorweeg
Hornady doppe is beskikbaar maar dit is maklik om 6.5 Creedmoor doppe af te nek. Ek het een batch 6mm Creedmoor doppe en een batch afgenekte 6.5CM Hornady doppe en altwee werk lekker.

Ek gebruik myne hoofsaaklik vir springbok en blesbok jag. Die enigste voordeel bo die .243 win, in my opinie, is die vinnige groefdraai wat mens toelaat om swaarder mono's en hoë BC koeëls soos die 103gr ELD-X te skiet. Laasgenoemde werk lekker vir springbok en blesbok op die vlaktes.

As jy 'n pasmaak .243 win of nog beter .243 AI bou, kan jy natuurlik dieselfde doen. Myne is n semi swaarloop Howa met n 22" loop en hy is akkuraat genoeg vir my doel (15-20mm groepe op 100m).
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Lapua maak ook 6creed doppe.

Ek het victrix venus wat regtig finominaal skiet. Selfs met boksie Hornady match patrone skiet die geweer gemaklik onder 1/2 moa groepe oor 5 skote.

Kleinste kaliber wat ek nog ooit gehad het was 25-06 so die 6mm is my eerste meerkat kaliber. AangenAm veras met hoe hy maak met 115 dtacs op 900m.
snakker
Hero Member
Hero Member

Post by snakker »

JPS wrote:Lapua maak ook 6creed doppe.

Ek het victrix venus wat regtig finominaal skiet. Selfs met boksie Hornady match patrone skiet die geweer gemaklik onder 1/2 moa groepe oor 5 skote.

Kleinste kaliber wat ek nog ooit gehad het was 25-06 so die 6mm is my eerste meerkat kaliber. AangenAm veras met hoe hy maak met 115 dtacs op 900m.
Ek hoor daai gewere kom met 1/4 moa accuracy guarantee, is dit waar?

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk

JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

snakker wrote: Sun Feb 23, 2025 1:48 pm
JPS wrote:Lapua maak ook 6creed doppe.

Ek hoor daai gewere kom met 1/4 moa accuracy guarantee, is dit waar?

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk
Dit weet ek nie maar ek getuig dat myne gemaklik 1/4 moa skiet met 115dtacs op 3 skoot groeppe en net so naby met 5 skoot groepe.
Post Reply