Kruiwa vol drank

Jarcal het hier 'n platform geskep vir sy lede om kompetisies te adverteer vir Skole en Organisasies waarby die lede direk betrokke is soos bv. "raffles" met die volgende kriteria.
Die Lid moet meer as 25 "posts" geplaas het.
Hierdie is slegs 'n platform en die lid wat dit plaas is verantwoordelik vir sy plasing en Jaracal sal geensins betrokke raak by enige geskille nie.
Telefoon nommer, e-pos adres en fisiese adres van instansie moet gelys word
Post Reply
Arnold
Hero Member
Hero Member

Kruiwa vol drank

Post by Arnold »

My seun is besig met 'n skool rugbytoer-fondsinsameling en ek deel graag met julle die detail.

WEN ’n KRUIWA VOL DRANK!
n Gelukkige wenner gaan wegstap met ’n kruiwa propvol drankies – genoeg om jou en jou vriende deur die koue braaiseisoen te dra!
Daar is ook ander kleiner pret pakke wat jy kan wen.

Kaartjies is net R50 elk of 6 vir R200
Trekking: 6 September 2025
Alle fondse gaan vir my seun se rugbytoer na Frankryk – help sy droom waar maak!

Om jou kaartjies te koop te kan jy eenvoudig 'n deposito maak en jou volle naam en van as verwysing gebruik.
Stuur asb vir my die bewys per Whatsapp dat ek sommer ook jou telefoonnommer het vir die inskrywings.

Frankryk poster1.png

Hy speel nommer sewe flank vir Boland Landbou se u16 span. Hy is nou so 1.87m, weeg 100kg en al moet ek self so sê speel hy 'n moerse goeie game.
edrich.jpg
rekening detail.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply