Goeie more
Ek is opsoek na 'n stel interlocking skroefies.
Dis die soort waarmee die knip aan 'n kydex holster vas maak.
Enige idee waar ek twee van die in die hande kan kry?
Ek is spesifiek opsoek na 'n korter stel as die 12mm wat ek het.
In dieselfde asem, skool my asb in die gebruik van 'n claw op 'n IWB holster.
Ek gebruik nou al jare lank 'n Ross leer IWB, en is hom so gewoond dat ek soms vergeet hy is nog by my. My nuwe G43X het met 'n Daniels Kydex IWB gekom. Die holster het 'n claw aan, maar dit vergroot die print van die wapen soveel, dat ek netsowel my vol grote 1911 kon dra.
Kydex holster - parte en dra
- Jaco vdW
- Hero Member

Kydex holster - parte en dra
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- heywillie
- Hero Member

Re: Kydex holster - parte en dra
Jy kan die skroefies by Daniels Holsters self koop. Eks seker daars klomp winkels wat dit ook aanhou, maar ek kan jou nie sê wie of waar nie, want ekt self nog nooit gekoop.
Op die vraag van die claw - watse belt gebruik jy ? 'n Behoorlike belt (iets soos Kore) maak 'n baie groot verskil.
Op die vraag van die claw - watse belt gebruik jy ? 'n Behoorlike belt (iets soos Kore) maak 'n baie groot verskil.
30-06 Sako Finnbear
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
- Jaco vdW
- Hero Member

Ek glo Daniels sal dit verkoop, dis net die R100 pos geld Kaap toe vir 'n R5 skroefie!
Dalk kan ek dit deur een van die herverkopers aan die kant kry, dan word dit net met hull volgende besendig gestuur.
Ek gebruik 'n leer belt. Hy dra my G23 in die Ross holter baie gemaklik, plat teen my lyf. Die claw maak 'n baie duidelike merk op die broek, waar ek dit idee kry dat die lyne mider opsigtelik gaan wees slegs oor die holster. Die skroewe is te lank om net die knip vas te maak. Sal kyk wat is op my mag carrier, net om te toets sonder die claw.
Dalk kan ek dit deur een van die herverkopers aan die kant kry, dan word dit net met hull volgende besendig gestuur.
Ek gebruik 'n leer belt. Hy dra my G23 in die Ross holter baie gemaklik, plat teen my lyf. Die claw maak 'n baie duidelike merk op die broek, waar ek dit idee kry dat die lyne mider opsigtelik gaan wees slegs oor die holster. Die skroewe is te lank om net die knip vas te maak. Sal kyk wat is op my mag carrier, net om te toets sonder die claw.
-
LouisR
- Sr. Member

Naand Jaco, enige van die Kydex holster makers naby jou behoort te hê, probeer Shinobi kydex of Quantum carry, hulle en seker nog baie is in Kaap area.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ek het gister by Leroy Merlin hier in Fourways gesien (was wel silver/SS)
As ek die naweek dalk daar verby gaan sal ek kyk wat die size is
As ek die naweek dalk daar verby gaan sal ek kyk wat die size is
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Jaco vdW
- Hero Member

Dankie Louis - ek kon net nie op Quantun se naam kom nie.
Dankie Cpt, laat weet asb wat hulle beskikbaar het.
Dankie Cpt, laat weet asb wat hulle beskikbaar het.