Temu torque wrench

Post Reply
30-06
Sr. Member
Sr. Member

Temu torque wrench

Post by 30-06 »

Goeie môre.
Is daar van julle wat al van die goedkoper temu modelle gekoop het om scope ringe te torque, of sal julle dit nie aanbeveel nie.
Die reviews se van hulle is redelik binne specs maar ek weet nie of mens dit kan glo nie.
finch
Sr. Member
Sr. Member

Re: Temu torque wrench

Post by finch »

Ek het myne hierdie jaar gekry en dink dit is steeds 100% beter as om sonder n torque wrench te probeer raai hoe vas die scope is.
30-06
Sr. Member
Sr. Member

Post by 30-06 »

Watter maak het jy gekoop, of sal julle aanbeveel?
jager
Newbie
Newbie

Post by jager »

Ek het 'n 1-6nm torque wrench op Temu gekoop, en ek nie kla nie, die ding werk. Ek het nou nie iets om dit mee te meet nie, maar dit voel eintlik na beter kwaliteit as die Wheeler FAT model wat ek altyd by 'n vriend geleen het.

In my opinie is 1-6nm die perfekte een vir gewere. Van scope ringe tot aksie skroewe.
snakker
Hero Member
Hero Member

Post by snakker »

jager wrote:Ek het 'n 1-6nm torque wrench op Temu gekoop, en ek nie kla nie, die ding werk. Ek het nou nie iets om dit mee te meet nie, maar dit voel eintlik na beter kwaliteit as die Wheeler FAT model wat ek altyd by 'n vriend geleen het.

In my opinie is 1-6nm die perfekte een vir gewere. Van scope ringe tot aksie skroewe.
Lyk my hulle begin vanaf R400 op Temu. Gooi daar n Link na die een wat jy gekoop het asb?

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk

jager
Newbie
Newbie

Post by jager »

snakker wrote: Tue Mar 17, 2026 8:29 pm
jager wrote:Ek het 'n 1-6nm torque wrench op Temu gekoop, en ek nie kla nie, die ding werk. Ek het nou nie iets om dit mee te meet nie, maar dit voel eintlik na beter kwaliteit as die Wheeler FAT model wat ek altyd by 'n vriend geleen het.

Lyk my hulle begin vanaf R400 op Temu. Gooi daar n Link na die een wat jy gekoop het asb?

Ek het gekyk op my order. Maar die link bestaan nie meer nie. Hy lyk maar soos 'n klein 'socket rachet' met 'n oranje handvatsel.
jager
Newbie
Newbie

Post by jager »

Screenshot_20260317_203852_DuckDuckGo.jpg
Beste wat ek kan doen.'n screenshot van my email van die order.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
JohanvB
Hero Member
Hero Member

Post by JohanvB »

IMG_7733.jpeg
Ek het die gekoop, werk nice, https://share.temu.com/2JJjg6CqcIB
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
snakker
Hero Member
Hero Member

Post by snakker »

JohanvB wrote:
IMG_7733.jpeg
Ek het die gekoop, werk nice, https://share.temu.com/2JJjg6CqcIB
Dankie

Post Reply