Hi Almal
Ek is hier vir 'n beitjie raad. In ons voorlaaste jag het ons in erge reen gejag - my RTI teleskoop het toe lekker natgeword. Ek het toe ook 'n vark misgeskiet. Die week daarna jag ons toe weer op 'n lekker sonskyn dag - toe ek deur my teleskoop kyk om seker te maak als is Ok toe sien ek die hele ding is mistig.
Later in die dag toe dit bietjie warmer raak toe het dinge beter gelyk. Maar volgens my pa is die teleskoop dood. Nou kyk ek na ander teleskope en ek het nie 'n reuse budget nie. Nou kyk ek na Vortex teleskoop en hulle staan my aan - ek soek nog vir die regte een - ek wil net een met kruishare hê en miskien 'n rooi dot in die middel van die kruishare - nie al die ander afmetings as jy in Angola wil jag maar van hier af nie etc.
Kan julle raad gee? Ek kyk na die wat so lyk:
https://www.meyson.fr/p/22016-11122-lun ... ld_bdc_moa
Miskien so een maar dit sal sker rukkie vat om gewoond te raak aan hom
https://www.meyson.fr/p/16412-lunette-v ... lluminated
Thanks byvoortbaat.
Vortex teleskope
-
Malan123
- Hero Member

Re: Vortex teleskope
Ek het vir lank vortex scopes geskiet, maar meestal die Viper reeks. Was dood gelukkig. Crossfire is hulle entry level scopes, maar weet van baie ouens wat hulle skiet sonder enige probleme
- Pvdw
- Hero Member

Ek het 2 Vortex Viper scopes en 'n vêrkyker. Puik glas en meganika vir daai geld en hul diens in SA is uit die boonste rakke. As ek nog scopes moet koop loop ek reguit Vortex se rak toe.
-
Koos Barnard
- Hero Member

Methos
Ek gebruik ses Vortex-teleskope. Drie van hulle is Vipers en drie is Razors. Hulle lewer almal uitstekende diens. Die gewere waarop ek hulle gebruik wissel van .22LR tot 2x .30-06. Ek sou nie die Crossfire koop nie. Kry liewer 'n Viper. Ek het vir twee jaar vir Whylo gewerk in SA, hulle is die invoerders van Swarovski en Vortex in Suid-Afrika. Hier is die naverkope diens baie goed. Hoop dit sal dieselfde wees daar by jou in Frankryk.
Mooi loop
Ek gebruik ses Vortex-teleskope. Drie van hulle is Vipers en drie is Razors. Hulle lewer almal uitstekende diens. Die gewere waarop ek hulle gebruik wissel van .22LR tot 2x .30-06. Ek sou nie die Crossfire koop nie. Kry liewer 'n Viper. Ek het vir twee jaar vir Whylo gewerk in SA, hulle is die invoerders van Swarovski en Vortex in Suid-Afrika. Hier is die naverkope diens baie goed. Hoop dit sal dieselfde wees daar by jou in Frankryk.
Mooi loop
- Methos
- Hero Member

Thanks vir die terugvoer ouens - Ek is bly julle sê ek kan daarvoor gaan.
Sal try spaar vir 'n Viper - maar op die stadium maak die €2.50 per liter diesel prys my bietjie gatvol...
Sal try spaar vir 'n Viper - maar op die stadium maak die €2.50 per liter diesel prys my bietjie gatvol...
-
BenJacobs
- Hero Member

Ek het n crossfire op my 7mm-08. Sou graag n viper wou opsit, maar het die crossfire op 'n uitverkoping gekry. Ek is baie tevrede. Skoop is baie beter as my vernuf, dalk as ek beter raak sal ek op gradeer, maar ek kan nie fout vind vir die prys nie.
Groete Ben
Groete Ben
- Capt. Yoda
- Hero Member

Kyk daar vir n 3-9 Leupold VX Freedom, baie beter scope
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.