Herlaai na punte getrek is.

Post Reply
HJA
Sr. Member
Sr. Member

Herlaai na punte getrek is.

Post by HJA »

Goeie middag,

Kan ek doppe net weer kruit gooi en punte laai na ek die punte getrek het en die lading verander het.

Dankie
Henk
Riaan Kriel
Hero Member
Hero Member

Re: Herlaai na punte getrek is.

Post by Riaan Kriel »

Ek doen liewers eers weer 'n resize (Verkieslik 'n necksize of 'n FL size sonder die decapping pin) sodat die nekspanning weer reg is en die nekke mooi reguit is. Gooi dan die nuwe lading dryfmiddel en druk koeëls in soos gewoonlik.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Riaan Kriel wrote: Mon Jun 29, 2026 3:21 pm Ek doen liewers eers weer 'n resize (Verkieslik 'n necksize of 'n FL size sonder die decapping pin) sodat die nekspanning weer reg is en die nekke mooi reguit is. Gooi dan die nuwe lading dryfmiddel en druk koeëls in soos gewoonlik.
Stem saam. Die nekspanning is nou oneweredig en baie min. Die beste sal wees om die nek terug te druk en dan met 'n dikte matrys (mandrel) die spanning reg te stel.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

1) NK of FL sonder exp ball, met “Redding dry graphite lube”.
Volg op met 2).

2) Indien nekspanning 3 of 4 thou was voordat koeëls verwyder is, werk ‘n exp mandrel wat 2thou kleiner as koeël dia goed, ook met dry lube. (Die 1 th kleiner kan ook werk, maar dan beslis nie naby die groewe kom vir vassit en uittrek nie!)

No 2 is waar moontlik my voorkeur en maklikste.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

'n Lee Collet sonder die decapping assembly werk goed. Ek size die 7.62x51 doppe so na ek die lading aangepas het...
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Ons het dit baie met 303 ammo gedoen. Trek die milsurp punte, gooi die kruit uit, terwyl die kruit uit is dan het ons die nekke gesize, kruit geweeg en almal min of meer dieselfde gekry (kan nie eers onthou wat dit was nie) en Rhino punte ingedruk. Dit was ons jag ammunisie vir baie baie jare lank, en dit het mooi gewerk.
Supacow
Hero Member
Hero Member

Post by Supacow »

Hein M. wrote: Thu Jul 02, 2026 1:40 pm 'n Lee Collet sonder die decapping assembly werk goed. Ek size die 7.62x51 doppe so na ek die lading aangepas het...
Hoe werk die? Druk die collets nie juis die dopnek teen die decapping rod om te size?
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
Branderplank
Newbie
Newbie

Post by Branderplank »

Supacow wrote: Thu Jul 02, 2026 2:49 pm
Hein M. wrote: Thu Jul 02, 2026 1:40 pm 'n Lee Collet sonder die decapping assembly werk goed. Ek size die 7.62x51 doppe so na ek die lading aangepas het...
Hoe werk die? Druk die collets nie juis die dopnek teen die decapping rod om te size?
Dis hoekom jy 'n expander mandrel nodig het as jy net gaan neck size. Ek het sommer die APW mandrel body gekoop en dan vir my die .30 mandrels gekry. Jy kry twee in die stel, een wat 0.306 is en 0.307 is. Het 'n klomp punte op my 300HH getrek en daai doppe is skaars. So ek wou seker maak ek maak nie droog nie
Post Reply