Howa 1500 204 Ruger uitrekker prbleme

Post Reply
Krobb
Full Member
Full Member

Howa 1500 204 Ruger uitrekker prbleme

Post by Krobb »

Naand almal
My Howa 204 Ruger trek doppe net halfpad uit en los dan die dop bo-op die patrone in die magesyn.
Dit het net so dan en wan gebeur,so min dat ek nie ag geslaan het daarop nie. Ek het maar gedink ek werk nie die slot hard genoeg nie.
Maar dit het die naweek al meer en meer gebeur tot dit nou elke keer gebeur nadat ek geskiet het.
Hy ontlaai patrone perfek.
Het iemand dit al ondervind?
Ek het vandag teruggekom uit die jagveld uit en begin Google vir n nuwe uitrekker maar sonder veel sukses.
Waar kan ek n uitrekker koop?
Ds J
Hero Member
Hero Member

Re: Howa 1500 204 Ruger uitrekker prbleme

Post by Ds J »

Howa 1500 is 'n kopie van die Rem 700. Die parte pas blykbaar oor-en-weer.

Kon jy sien of die slot se uittrekker en meegaande meganisme skoon is? Soms is daar vuiligheid in, of die veertjie het dalk aandag nodig.
Toyrsi
Hero Member
Hero Member

Post by Toyrsi »

Ek het aan my uitrekker gevyl sodat hy dieper oor die rim van die dop gaan.
Dit het gehelp.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Andre308
Hero Member
Hero Member

Post by Andre308 »

Ds J wrote: Thu Jul 09, 2026 6:20 am Howa 1500 is 'n kopie van die Rem 700. Die parte pas blykbaar oor-en-weer.

Kon jy sien of die slot se uittrekker en meegaande meganisme skoon is? Soms is daar vuiligheid in, of die veertjie het dalk aandag nodig.
Dit is onwaar.

N standaard Rem 700 se extractor is n face clip, wat op die slot gesig inclip en die dop word daarmee gehak vir extraction. Dit die rede hoekom baie mense n Sako extractor mod op hulle doen.

Die Howa is standaard met n Sako tipe extractor, wat n spring beheerde claw teen die kant in die slot ingesink het, wat die dop hak.

Hier klink dit vir my dat daar n bietjie tlc nodig is. Die extractor claw sowel as die plunger is met dowel penne in plek. As jy kaans sien en sulke dun tools het waarmee jy hulle kan uitkap, dan doen so en maak alles mooi skoon. Indien nie, spuit die plunger en claw met n blikke penetrative oil tot hulle weer lekker gemaklik beweeg.
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Indien jy slegs “neck size” kan beslis gebeur.
Indien jy “body size” met 0.5 tot 1.5th kopspasie kan dit ook gebeur.
Indien jy “partial full size” met dieselfde kopspasie, kan dit ook gebeur.

As jy mooi luister hoor jy hoe die dop met ‘n suiggeluid uit die kamer kom. My .223 M700 het redelike stywe kamer en is van die 80/90’s se beter Remington’s.

My 80% oplossing was om weer die doppe ‘n behoorlike vollengte matrys te gee, daarna is ek weer terug op die “body size”.

Die werklike oplossing is soos hier genoem, Sako kloue indien die behoorlike skoonmaak en vollengte matrys nie werk nie.

Ek moet wel noem, myne het 100% funksioneer totdat ek die slagpen laat bus het. Geweersmit het nie ‘n oplossing om dit reg te stel nie, het die kamer ook poleer. My/ons aanname is dus hoër en beter druk tesame met ‘n stywe kamer, is die swartskaap.

Ek mag ook dalk die Sako roete gaan.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
KaKaTo
Newbie
Newbie

Post by KaKaTo »

Het met my broer se .308 Howa dieselfde gehad maar die oplossing was eenvoudig om die kamer n goeie skrop te gee.

Vermoed met die vog was die kamer vuil + bietjie "Light" rust. Die doppe was ook FL sized met n 2 thou shoulder bump.
Krobb
Full Member
Full Member

Post by Krobb »

Manne dankie vir die terugvoering.
Soos ek gesê het, die dop kom maklik uit die kamer maar as hy halfpad uit is los die uitrekker hom.
Ek dink ek gaan die penne uitslaan en goed onder die uitrekker skoonmsak.
Ek het wel op Amerikaanse forum gelees dat van die Howas se penne baie styf sit en nie uitkom nie.
Dan is dit seker maar Orpen toe.
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

@ Krobb, duidelikheidshalwe.

Die Howa se uittrekker is sterkter as Mod 700. Dus was dit dalk makliker vir my om te bepaal wanneer en waar my uittrekker die dop mis omrede dit te styf sit, gedeeltelik uittrek en los soos joune, of volledig uitwerp. Dit was opvallend dat dit gebeur met skote 2 en meer wanneer kamer uitsit weens die hitte. Koud en met 1ste skoot werk hy reg.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Post Reply