UITBUITING van Jagters

Francois Marais
Administrator
Administrator

Re: UITBUITING van Jagters

Post by Francois Marais »

J (Alweer daai moeilike naam)
...ok ek moet bieg toe musgrave toemaak en ek 2 skyfskiet 308 met ferlach lope gekoop het v ir R150 was dit n bargain......OF dalk nie?
Ja jong, en dan se jy dit nou nog hardop ook. Wat van n bargain, dis mos diefstal??? ;D ;D ;D

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
tafjak

Post by tafjak »

Dankie Francois

Ek het dit so nou en dan nodig, die jakkalse het my al 'n paar duur lesse geleer.

Julle moet my mooi verstaan ook, ek is baie lief vir darie lady en hy het vir my net soveel beteken(en gaan nog) soos 'n goeie hond en p?lle. Hy het my nie naaste by so baie moeilikheid gegee soos ander landy's glo hulle base nie.

Taffie
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Tafjak
tafjak wrote:...Ry nou self 'n Toyota om te sien wie breek die maklikste. Is dit aan Ambessa verskuldig, moet maar op alle gebiede so bietjie navorsing doen(landy staan in garage om so bietjie af te koel na die 4jaar se jag).
...yep, dood moet 'n oorsaak he ;D  Dit is reg, pak maar op. :o  Mooi so met die navorsing, maar waar is al die ander ouens? Veel te vertel oor jou landy  ::) maar bokkerol data?  >:(  Sjoe ouens, stadig nou met die data ek word oorval met baie MIN...

Mooi so aan almal wat reeds (en nog steeds) bygedra het.

Ambessa
Post Reply