Jaco Swart wrote:
Gerard.
As ek so mag vra. Sal jy die volgende stelling op jou webtuiste plaas vir die wereld om te sien:
"GSC koe?ls het 'n beter kans op sukses om die teiken te tref wanneer obstruksies per ongeluk raakgeskiet word."
Ek sal dan 'n mail aan al die groot Koeel vervaardigers aanstuur en vra om kommentaar op dit te lewer en ook sommer hul vrae aan jou te stuur.
Groetnis
Jy mors jou tyd Jaco.
Ek het die volgende vraag al in post #99 (bl7) al gevra en Dawie het dit toevallig herhaal in post #101. Nou-nog geen antwoord nie, terwyl dit juis die sleutelkwessie rondom die hele debakel is:
" Oom Gerard, is ek korrek om die volgende stelling te maak uit die inligting soos tot nou toe verskaf?
Alhoewel GS Custom Bullets, die skiet deur enige obstruksie voor 'n teiken ten sterkste afraai, leen die ontwerp van 'n GS Custom Koeel hom nogsteeds tot die beste kans van minder defleksie en meer stabiliteit in vergelyking met ander koeels, sou daar PER ONGELUK wel 'n obstruksie getref word, mits die trompsnelheid van die koeel volgens GS Custom se voorskrifte is.
Sal oom asb. net bogenoemde stelling wysig indien die feite nie korrek is nie. Sodra dit dan bevestig is, kan 'n toets geformuleer word om bogenoemde "claims" onafhanklik te kan staaf."
Dis bogenoemde kwessie waarom die hele debat draai. Kry ons uitsluitsel oor bogenoemde kan die hele argument net daar stop (om hemelsnaam asseblief!!!)
Maar in plaas van die kruks van die probleem addresseer, word elle lange redenasies, moddergooiery en gatkrappery voorgesit. Die fokus word dan (doelbewus?) geskuif van die kernpunt (wat ek hierbo aangehaal het) na nuwe redenasies wat geen oplossing vir die kwessie bied nie. Absoluut belaglik.
Jaco, kom ek vertel jou gou 'n geheim ou maat: Dit gaan LANKAL nie meer daaroor om 'n antwoord te probeer kry of bewys nie. Dit gaan oor sommige lede (en ek verwys nie net na een spesifiek nie) wat FLOREER op die konflik en hulself net nie kan keer om nie die laaste se in te kry nie. Hulle LEEF vir die adrenalien van die keybord fight en sal kripeer daarsonder.
As ek mag vra, Heinrich (Jaracal) asb. , gryp nou in en neem drastiese stappe want hierdie forum het Gangreen ontwikkel. En ek wil my verstout om te se dat dit amper al te laat is vir anti-biotika, en dat amputasies nou dringend gedoen sal moet word om sodoende die res van die ledemaat te red.
.270 Win Mauser aksie; .375 H&H Voere aksie; .303 British No IV Mk-I; 9mm Ruger SR9C. 243 Win Howa Varminter met Custom kolf, Tikka T3 Varmint in 204 Ruger..