GS Custom 130 gr HV

Arnold
Hero Member
Hero Member

Re: GS Custom 130 gr HV

Post by Arnold »

Gerard, modder gooi is nie my styl nie  ;D
Jou bydraes is altyd feitlik en tot die punt ... of is dit nou koeel?  ;)
In jou skrywe sien ek niks van gewigsretensie nie, kan ek dus aanneem dat dit wel sal afneem met toename van impak spoed? (al is dit van mindere belang soos reeds uitgewys)

Koos, jy haal eintlik skrywes aan wat teenstrydig is met jou eie skrywes om 'n punt te probeer bewys. Ek los dit nou eerder want ek weet waar dit gaan eindig.
Ek het nie gekla oor enige iets nie en slegs 'n ander skut se sorge gedeel.
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

Arnold, lees gerus weer Gerard se 10 punte mbt spoed en die effek daarvan op eksterne en terminale ballistiek en meet dit teen wat ek ges? het. Jy sal vind alles val binne die perke daarvan.

Maar my vriend, totdat jy nie self met GSCHV koe?ls gejag het nie, sal jy maar moet deel in ander skuts se sorge, gebore uit aanwendings wat nie die toepaslike norms soos voorgeskryf, volhou het nie.

"Been there, done that" - kom praat saam uit daardie agtergrond  ;)

Groete,
Koos.
Gerard

Post by Gerard »

Ek gebruik nie gewigretensie as 'n maatstaaf nie en, met GSC se HV en HP reekse is gewigretensie nie lini?r met spoed nie.  Almal is gewoond aan die feit dat loodkern koeels byvoorbeeld 100% retensie gee teen impakte van 1500vps, en dan progressief meer gewig verloor, soos wat die spoed opgaan, tot hulle teen 4000vps impak in stof verander.

Ek ontwerp om die koeel te sien oopmaak van 1600vps af en 100% retensie te gee tot by 2500vps.  Dit is beter gewigretensie as die meeste premium gebonde loodkern koeels en ook beter oopmaak-betroubaarheid as die meeste ander koper koeels.  

Tussen 2500 en 2700vps impak sal 'n GSC koeel tipies 15% tot 30% gewig verloor om sodoende 'n beter metode van wondkanaalvorming to volg. Die gebreekte koeelvorm is vooraf ontwerp om spesifieke eienskappe te behou.  Ander ontwerpe begin kry vorms wat soms goed en soms sleg is.  

Tussen 3000 en 4000vps sal daar soms nog 'n klein bietjie gewig afskrop, afhangende van die aanwending en kaliber. Teen hierdie snelhede is die meeste ander koeels net fragmente.

By impakte van 4000vps, waar loodkern koeels lankal handdoek ingegooi het, sien ons nog steeds 50% retensie en, baie belangrik, 'n koeelvorm wat reguit penetreer en sonder tuimeling steeds sy werk doen.

Gewigverlies met GSC HV en HP koeels is dus vooraf ontwerpte beheer, gebeur in stadiums en behels twee trappe van 100% tot hoogstens 50% en sonder tuimeling.  Ander fabrikate se gewigverlies is meer lini?r met spoed, van 100% tot nul, en dikwels gepaard met tuimeling.
Frikkie Coetzee
Hero Member
Hero Member

Post by Frikkie Coetzee »

Koos

Ek skiet met n 300H&H. Wat daarvan dat ek hou van mild ladings?

My koedoe was dood met die GS punt. Het jy dalk my aanvanklike opmerkings gelees? Ek voel steeds dat GS se punte oor penetreer op gewone wild.
Skootplasing is belangrik. Lees maar wat Bell alles geskiet het met n 7x57. Maar n longskote  met die punte het nie vir my gewerk nie. ( EN nee, my ondervinding was nie beperk tot een dier nie.) As jy nie jou skoot in die doodmaak area kry nie gaan selfs n gatskoot met n GS jou niks help nie. Ek het heelwat diere met GS punte geskiet en die penetrasie was altyd opmerklik. Daar was te veel penetrasie vir wat ek wou he en ek skryf dit toe aan die feit dat die punt sy vlerkies verloor en dan soos n solid verder optree.

Ek hou nie van die idee dat n monometaal punt stukke het wat afbreek nie. As dit die ontwerp is, aanvaar ek dit so, maar dan herhaal ek my opmerking dat ek nie tevrede is met die koel nie. Dit is nie wat ek wil he nie. Met my huidige punte sal ek ook seker stukkies in die vleis kry maar minstens veerwag ek dit.

Die teoretiese  toepassings se vir my niks nie. Ek skiet nie teen 4000fps nie.

Ek het oorgeskakel na Nosler Accubonds en dit was vir my net opvallend dat die resultate heelwat verskil. Ek het geen wetenskaplike basis om dit op te baseer nie, maar ek het ondervind dat met dieselfde tipe skoot, vrek diere vinniger. Ek het intussen heelwat geskiet en het slegs enkele punte terug gekry. Ek hou van die penetrasie wat ek kry. Ek hou van die "sampioen" wat ek daaruit kry. Dit is wat ek vewag en wil he.

Punte herwin Almal Nosler 180 grein Accubond.
Eland agter die blad  op sowat 30 tree. 136.7grein Punt onder die vel aan die verste skouer gekry.
Blouwildebees. In nek geskiet. Punt het redelik seergekry waar dit  die nek werwels vergruis het. sowat 120m. Nie geweeg nie. Skat minder as 50 %
Koedoe bul.  op die blad en been gebreek. in ribbes oorkant gekry. Het rib daar ook gebreek. Gewig 142.1 gr.

Ek het ook n aantal gemsbokke, swartwildebees, blouwildebees en koedoes geskiet waar die punte nie terug gekry is nie vir n paar redes. Of deur en deur gepenetreer ( ja selfs nie monometaal punte gaan soms dwarsdeur) of verloor in die buikholte.

EK is n groot voorstaander van premium kwaliteit koels in enige magnum kaliber of waar spoed hoer is. Ek is nie van plan om terug te gaan na GS punte nie, behalwe as ek dalk kameelperd of buffel of groter wil skiet. Daar maak Gerrie se opmerkings oor linere penetrasie vir my sin.

Slegs een keer het ek gewens dat ek eerder n GS punt geskiet het. Dit was toe ek aanvanklik oorgeslaan het vanag GS punte en met n 165 Hornady Interbond n Blouwildebees in die hardloop ( dier was gekwes ) op so 25 tree vol op die blad beskiet het. Die punt het nie deur die blad gegaan nie en was teen die bladbeen terug gevind. Ek het toe eerde na die 180grein opbeweeg van Nosler. Ek wou Hornady probeer maar kon eers nie kry nie. Sodra my Noslers op is le daar drie bokse Hornadys om te probeer in 180 grein.

Ek wil weerees my posisie duidelik maak. Ek het niks teen GS nie. Dit is n akkurate produk en ek aanvaar dat dit werk soos ontwerp.
My doel en verwagting val nie binne die ontwerp nie. As iemand GS wil skiet, maak so. Waar ek kop en nekskote geskiet het daarmee het ek nooit probleme gehad nie.Ek het die punte wat ek gehad het almal uitgeskiet voor ek ander punte gaan koop het. Dus ek was nie so ontevrede dat ek alles daar en dan wou weggooi nie ( wat ek al gedoen het. Sien my ondervinding met Capstan)

Frikkie
Cradock
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

Frikkie,

Dankie vir jou terugvoer.

Ek jag al 8 jaar met GSCHV koe?ls in beide my 7mm Rem Mag en .308 - ook so twee jaar nou in my .222 Rem.

Skiet die koe?ls uit hierdie gewere teen die spoed wat GSC voorstel die beste resultate sal lewer, nl. 7mmRM met 130gr HV 3400vps en 116gr 3600vps; .308 met 130gr 3080vps (23" loop) en .222 Rem 40gr teen 3575vps.

Alle bokke, vanaf Duiker, Rooibok, Blesbok, Gemsbok, BWbees en Koedoe en selfs Vlakvark is nog almal met net een-skoot doodskote neergetrek. Almal baie vinnig en uiters effektief gedood na die skoot, of nekskote of hart/long skote goed geplaas.

So ervaar letterlik talle ander jagters ook die GSCHV koe?ls.

Ek en Gerard glo jou spoed uit die 300H&H met 160gr GSCHV is t? laag - vandaar jou ontevredenheid.

Wat jy hier s? bevestig ons vermoede duidelik -
Wat daarvan dat ek hou van mild ladings?

Hier wat Gerard voorgestel het -
Ek wil voorstel dat jy die spoed van die 160gr HVs in jou 300 opstoot met so 250vps en dan sien hoe die werkverrigting verbeter.
Frikkie,  jou t? lae 2930vps bring jou dan net by 3180vps - nie naastenby 4000vps nie - maar dit sal die w?reld se verskil aan dieselfde 160gr koe?l se prestasie maak in wild.

Soos alle ander vervaardigers van produkte, is daar voorskrifte met die gebruik daarvan om nagevolg te word, wat die beste resultate sal lewer.

Die volg of nie volg daarvan is die gebruiker se keuse en wat daarmee saamgaan.

Uit Gerard se plasings hieronder blyk die talle voordele uit die navolging daarvan baie duidelik.

Groete,
Koos.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Koos, jy het ook nie 'n einde nie. Lees mooi die sin hieronder.
Gromit wrote: My doel en verwagting val nie binne die ontwerp nie.
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

Arnold, enige jagter van wild, se doel en verwagting val sonder twyfel binne die perke van hierdie volgende 10 punte:
Meer spoed gee t.o.v. eksterne ballistiek:
1. Platter trajek.
2. Minder windskuif.
3. Korter vlugtyd.
4. Groter statiese stabilitiet.
5. Vinniger demping van die eerste en tweede nutasie nadat die koeel by die loop ontprop.
6. Groter reikafstand (point blank range)

Dit maak dus die eerste verantwoordelikheid van skootplasing makliker.

Meer spoed gee t.o.v. terminale ballistiek:
1. Groter waarskynlikheid van reguit penetrasie.
2. Meer momentum vir dieper penetrasie.
3. Meer energie vir groter wondkanaal volume.
4. Groter bydrae van sekond?re wondkanaal tot die wondkanaalvolume.

Dus, 'n beter kans op die sukses van die oefening.

Bogenoemde geld net vir koeels wat nie in stof verander by impak nie.
D?t ALLES bied die GSCHV koe?l die jagter!
Boonop spel die letters HV uit dat dit ho? spoed koe?ls is.

Jammer Arnold, duideliker kan ek dit nie stel nie!

Groete,
Koos.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Koos, hoekom moet hy sy spoed opstoot as die HV koeels ontwerp word om tot en met 1600fps betroubaar te werk?
Wat jy wil kwytraak is dat almal magnums moet koop om die GSC koeels teen die spoed van wit lig te skiet ... dit is nie wat Gerard s? nie.

Daai spoed is presies wat jy gaan kry uit 'n kort loop 308W, nou s? jy dit sal twak wees om met 'n kort loop geweer te jag?
Koos jou redenasies grens aan ... wel ek bly nou maar stil.
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

Arnold, uit jou knaende opmerkings kan mens duidelik aflei dat jy nou 'n gerieflike plek gevind het om jou 'trek en uitpak' frustrasies uit te haal  :o

1.  Ek verneem graag jou weergawe van wat Gerard sou ges? het  - let veral hierop wat hy w?l ges? het:
Ek wil voorstel dat jy die spoed van die 160gr HVs in jou 300 opstoot met so 250vps en dan sien hoe die werkverrigting verbeter.
2.  Wat sou jy s? is die gewone spoed uit 23" loop .308 met nie-monolitiese koe?l van dieselfde lengte as die 130gr GSCHV?

Dalk kan ons hierna sinvol kommunikeer oor die aanvanklike bespreking.
Last edited by Biltongjagter on Fri Aug 26, 2011 8:24 am, edited 1 time in total.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Koos, neewat ek los maar. Gaan jy maar voort met jou redenasie soos dit jou pas.
Gerard

Post by Gerard »

Ek het sekere standpunte wat die GSC ontwerpe aanbetref.

1.  Enige kaliber/koeel kombinasie wat nie op 'n plankdwars skoot kan deurskiet nie, is marginaal vir die spesie.  Die meeste bokke is drie keer so lank as wat hulle breed is.  As 'n kaliber/koeel in staat is tot 'X' penetrasie diepte, hoe vat mens 'n weggaan skoot, of skuins van agter skoot, wat twee keer 'X' diepte vereis om by die enjinkamer uit te kom?  Jy kan nie en word dus onnodig beperk.

2.  Penetrasie vermoe is nie lini?r met afstand nie.  Dit is swakste net voor die tromp, verbeter na mate afstand vergroot en begin dan weer afneem, soos wat afstand die momentum en energie so verweer, dat dit eenvoudig te min word om die werk te doen.  Ek ontwerp dus om die werk gedoen te kry onder die swakste moontlike omstandighede.  (Kort afstand, dier wat weghardloop, ensovoorts.)

3.  Elke kaliber het 'n profiel van waarskynlike trompsnelheid, waarskynlike afstand van aanwending, waarskynlike spiraal en so aan.  Daar is dus 'n spesifieke koeel wat hierdie profiel die beste sal pas en die wydste venster van aanwending sal gee.  Indien daar afgewyk word van die tipiese profiel vir 'n kaliber, en 'n profiel aanvaar word wat eintlik die van 'n ander kaliber is, sal die koeel vir daardie kaliber beter aangewese wees.

Met bogenoemde in gedagte, maak vervaardigers sekere aanbevelings.  Sommige vervaardigers is meer algemeen in hulle aanbevelings en sal slegs s? dat 'n sekere reeks vir sekere doeleindes aangewend word. Sierra se Match King is so 'n voorbeeld en Berger se aanbeveling van tipes en gepaste spiraal is 'n ander. 

GSC gaan 'n stap verder en bring dit af na 'n spesifieke koeel of twee, gegewe die aanwending.  Hierdie aanbevelings is op ons webwerf en verteenwoordig 'n baie groot blok van werk en tyd.  Dit is waarom ek altyd probeer om agter die kap van die byl te kom wanneer iemand nie die resultaat kry wat ek verwag nie. 

Frikkie, in jou geval sal ek aanbeveel dat jy ons 168gr HP koeel gebruik.

http://www.gsgroup.co.za/308168HP015.html

Lading ontwikkeling en die soeke na 'n gepaste koeel is 'n duur storie en, hoe gouer 'n mens by die regte kombinasie uitkom, hoe beter.  Ons gee duidelike riglyne ten opsigte van aanwending en lading ontwikkeling en, waar 'n herlaaier meer as 20 skote benodig om spoed en groepering met GSC koeels te ontwikkel, is daar fout.  Kontak my sodat ek kan probeer help.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Koos

Ek sien vir die eerste keer nou dat jy die datums gaan verander het met die jagter wat onder bespreking was. Ek het die jagter se testemonail ook gelees op jou webtuiste.

Aangesien ons op ander gebiede op die forum hieroor gepraat het en julle dit elke keer aangee as die rede as julle produk nie presteer soos verwag nie hoekom sal julle dan dit opsit as n voorbeeld? Julle herlaaidata gee aan dat die 265gr koeel teen n spoed van 2823ft/sek geskiet moet word uit n 25 duim loop maar hierdie persoon skiet dit dan teen 2590ft/sek. ??? Dit is n baie groot verskil en dan promoveer jy dit nog deur dit op jou webtuiste te plaas? Dit maak mos nie sin nie. Is dit nie dalk hoekom die GS Custom so mooi gewerk het nie? :o (Dis net n grap! So bietjie humor.)

Vat nou n voorbeeld van iemand wat hierdie stuk lees of die stuk op jou webtuiste en die gegewens net so dupliseer en nie goeie resultate soos reguitlyn penetrasie kry nie en julle kontak daaroor net om te hoor hy is nou die skuldige? More en aand praatjies kom mos nou nie mooi ooreen met die voorbeeld nie? Daar is mos nou al genoeg gese om getrou aan julle aanbevelings te bly so waarom skep jy nou die verwarring?

Ek sien ook so terloops dit is op hierdie post waar ons nonsens begin het so kom ons probeer dit hierdie keer reg doen in die gees van hierdie forum!

Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

Wouter, jy beweer:
Ek sien vir die eerste keer nou dat jy die datums gaan verander het met die jagter wat onder bespreking was.
Ek is nie met jou nie en is nie seker waarna jy verwys nie. S?, help my bietjie om op dieselfde spoor te kom as jy, sodat ek daaroor kan kommentaar lewer.
Nogtans kan ek jou verseker dat daar geen datums verander is nie, al wat wel kon gebeur het, is dat nuwe terugvoering van dieselfde jagter wat op 'n later datum gejag is, ontvang is en dat dit onder die nuwe datum bo-aan sy betrokke "Gallery" blad bygevoeg is. Die vorige datum wat jy tydens 'n vorige besoek aan die betrokke blad gesien het, sal steeds daar wees, maar net 'n entjie laer af op dieselfde blad.
Gee nogtans jou siening hieroor wat jou laat dink het ek het datums verander op my webwerf.

Wouter, Gerard het al iewers op hierdie forum verduidelik dat elke GSCHV koe?l verskillende vensterwydtes het waarbinne dit steeds goed sal presteer.

As die terugvoering wat ek ontvang vanaf jagters, 'n laer spoed aandui as die aanbevole maksimum spoed vir daardie koe?l en kaliber, dan plaas ek dit netso met wat ookal daarmee saamgaan. Ek wysig nie die inligting om by GSC se aanbevelings te pas nie.

GSC spel ook onomwonde uit dat hulle HV koe?ls betroubaar sal ontplooi/(mushroom) by impak snelhede van so laag as 1500/1600vps impak spoed.

In die betrokke geval waarna jy verwys, is die Kameelperd bul op afstand van 100 tre? geskiet, wat beteken dat daardie koe?l steeds teen baie ho?r spoed as die minimum impak spoed om te ontplooi, die dier getref het.
Die herwinde 375265HV koe?l se foto bewys dit dan ook - perfek ontplooi met 'n gewigsbehoud van 99.77% soos deur die betrokke jagter gerapporteer is.

S? Wouter, hier is geen sprake van m?re en aand praatjies wat nie ooreenkom en/of verwarring wat ek skep met die terugvoering ontvang vanaf jagters nie.

Graag hou ek by wat jy propageer in jou laaste sin, mits jy ook jouself daaraan onderwerp en dieselfde doen.

Groete,
Koos.
Last edited by Biltongjagter on Sun Nov 06, 2011 11:08 am, edited 1 time in total.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Hallo Koos

Wat ek bedoel het was dat die eerste verwysing wat jy my gegee het van die jagter in n tydskrif verkeerd was en toe het jy dit gaan byvoeg na die regte verwysing. Dis al, niks snaaks daarmee bedoel nie. Net gese ek het dit nou eers gesien.

Ek verstaan die inpak spoed perameters van GS koeels maar waarna ek verwys is die nodige stabilisasie wat julle na verwys het vir die koeel deur n sekere spoed te slaan by die tromp. Hoe moet ek nou as verbruiker weet of ek die aanbevole  spoed moet slaan of dat ek wel die betrokke koeel teen n laer spoed kan lanseer en nog steeds goeie verrigting verwag. Hierdie was mos ons besprekings op n ander post waar dit die rede was wat julle aangevoer het waar GS Customs nie gereageer het soos verwag nie. Dit is mos tot nou toe die grootste enkele rede wat in die meeste gevalle aangegee word indien GS nie presteer soos verwag nie selfs in die geval van oormatige vleisskade(Koos Barnard se geval). Ek sien nie op die herlaaidata dat n spesifieke koeel aangegee word as meer of minder sensetief in die geval nie, so hoe moet die verbruiker dan nou weet?

In die laaste uitgawe van Magnum met die 350 Rigby was die koeel stadiger gelanseer as voorgeskryf en het nie reguit penetreer nie. As ek kyk na die koeelgewig verhouding tussen die twee kalibers blyk dit baie dieselfde te wees so dit maak nie sin dat die twee resultate so hemelsbreed verskil nie. Wat ek net probeer se is dat aangesien dit so uiters belangrik is met die gebruik van GS Custom koeels dat die regte spoed geslaan word dit nou vir my snaaks is dat n geval waar dit nou nie gevolg is nie as n voorbeeld dien. Dit is mos nou nie n moeilike konsep om te vertaan nie? Ek bedoel dit nie snaaks nie, ek wys dit net uit. Dit help mos net om nie verwarring te skep met die gebruik van julle produk. Niks anders nie.

Dit is mos nou dieselfde indien ek n korter loop gebruik maar nog steeds die koeel reg gestabiliseer kry deur net die regte spoed te slaan vir die lengte loop dan kan ek mos goeie resultate verwag al is my inpakspoed laer? Die rede hoekom ek maar so bietjie hamer op die punt is dat julle baie regied is met julle aanbeveling van julle produk en dan nou die teenoorgestelde promoveer deur dit as n voorbeeld te gebruik.

Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
iceman1982
Hero Member
Hero Member

Post by iceman1982 »

Hierdie is nou n bietjie van die topic af, maar hier is die enigste twee .375 GSC wat ek terug gekry het. Ek laai die 200gr HV pille voor 83gr S341. Op hierdie lading sny my gate op 100m op die papier. Het hom nog nie "gecrony" nie, maar sal graag wil. Glo hy draf oor die 3000 vps.
Eerste foto is uit n Rooibok wat bietjie skuins van voor in die borskas geskiet is. Ons het die 200gr pill uit die Rooibok se boud uitgehaal.

[img width=560 height=370]http://i774.photobucket.com/albums/yy29 ... C_0011.jpg[/img]

[img width=560 height=370]http://i774.photobucket.com/albums/yy29 ... C_0012.jpg[/img]

Tweede foto is van n koeel wat uit n Swart Wildebees uitgehaal is. Die Bul is op die knoppe geskiet. Skouer gebreek, en die 200gr koeel is onder die vel aan die anderkant gekry.

[img width=560 height=370]http://i774.photobucket.com/albums/yy29 ... C_0008.jpg[/img]

[img width=560 height=370]http://i774.photobucket.com/albums/yy29 ... C_0010.jpg[/img]

Groete,
Marius Goosen
Port Elizabeth , South Africa
bp@cybersmart.co.za
+27828205387
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Hallo Maruis

Dit is uitstekende resutate!

Kry mens nog die 200gr of is dit net die 265gr deesdae?

Groetnis
Wout
iceman1982
Hero Member
Hero Member

Post by iceman1982 »

Hey Wouter,
Jy kry die 200gr punte beslis en dit is ook al wat ek op hierdie stadium nog skiet. As ek gevaarlike wild moet skiet, sal ek nie met die 200 gr punt gaan nie, en is ook nie seker of ek met die HV sal gaan nie. Ek neem aan jou vraag verwys na die punt van n grein wat oor die 200 is. Ek neem maar aan dat dit n bietjie vleis is wat vas gevang was. Altwee hierdie pille was 200gr toe huklle gelaai was.
Ek skiet ook die 130gr HV in my .308 , so dit is hoekom hierdie thread vir my van belangstelling was. My kliente gebruik party maal my .308 en dop lag lag Koedoes tot Gemsbokke om. Het een 130 HV terug gekry, en hy het soos die onderste koeel gelyk. Klient het hom saam met hom gevat.

Groete, 
Marius Goosen
bp@cybersmart.co.za
+27828205387
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Hallo Maruis

Nee ek was onder die indruk dat net die 265gr gemaak word. Het seker teen my bolip vasgekyk! Interessant dat jy se jy sal nie die HV gaan met die jag van gevaarlike wild nie. Hoekom so?

Groetnis
Wout
iceman1982
Hero Member
Hero Member

Post by iceman1982 »

Wouter Roets wrote: Hallo Maruis

Nee ek was onder die indruk dat net die 265gr gemaak word. Het seker teen my bolip vasgekyk! Interessant dat jy se jy sal nie die HV gaan met die jag van gevaarlike wild nie. Hoekom so?

Groetnis
Wout
Wout,
Daar is nie n spesifieke rede nie en dit is maar omdat ek nie van beter weet nie. Dink net daai lekker swaar GSC FN sal n ding harder stamp as as die HV. Sal graag vir hoor wat die manne se. 

Groete,
Marius Goosen
bp@cybersmart.co.za
+27828205387
Gerard

Post by Gerard »

Wouter,
Julle herlaaidata gee aan dat die 265gr koeel teen n spoed van 2823ft/sek geskiet moet word uit n 25 duim loop maar hierdie persoon skiet dit dan teen 2590ft/sek.
Ek wil vreeslik graag h? dat manne ons herlaaidata sal lees.  Daar is baie miskonsepsies wat rondsweef en ek weet waarlik nie waar die oorsprong is nie.  Ons webwerf s?, te opsigte van die spoed waarteen koe?ls gebruik word:  "Start gr: The indicated start load in grains is a safe load in our experience. It may give maximum speed in some rifles and can be reduced if needed."
Ek verstaan die inpak spoed perameters van GS koeels maar waarna ek verwys is die nodige stabilisasie wat julle na verwys het vir die koeel deur n sekere spoed te slaan by die tromp
In die laaste uitgawe van Magnum met die 350 Rigby was die koeel stadiger gelanseer as voorgeskryf en het nie reguit penetreer nie.
Die spoed waarteen die koeel gelanseer word is nie die prime?re rede waarom die koe?l nie genoeg s/f het vir reguit penetrasie nie.  Dit is gewoonlik die spiraal van die geweer wat te stadig is en 'n korter koe?l sal dan beter wees.  Die lanseerspoed dra by tot s/f maar het nie naastenby die waarde van korrekte spiraal nie. Ten opsigte van spiraal s? ons op verskeie plekke op die webwerf dat die regte koe?llengte vir die geweer se spiraal gebruik moet word.

Ek sal dit baie waardeer indien ek kan uitwerk waar die miskonsepsies geskep word sodat ek dit kan regstel op ons webwerf.

Marius,
Na watter swaar FN verwys jy?  Ons het in die FN reeks ook baie kaliber gerigte koeels wat beter werk in een as in die ander en swaarder is nie noodwendig die roete na beter werverrigting nie.
iceman1982
Hero Member
Hero Member

Post by iceman1982 »

Oom Gerard,
Die 270gr FN vir die .375. Ek dink hy sal n ding darem maar lekker stamp.

Groete,
Marius Goosen
bp@cybersmart.co.za
+27828205387
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Gerard

Ek verstaan dat koeel en die twist gepas moet wees. Gee my darem so bietjie krediet. ;D Ons weet nie wat die spiraal is in die spesifieke geweer nie. Al wat n mens op hierdie staduim weet is dat die koeel stadiger geskiet was as aanbeveel. As ek dit nie mis het nie was dit een van die redes wat jy genoem het vir die moontlike optrede van die koeel. Hierdie is een voorbeeld n ander was die geval van Koos Barnard. Julle het die feit dat hy die koeel te stadig geskiet aangegee as die rede hoekom die koeel nie opgetree het soos verwag nie.Sy spiraal was tog reg vir doe koeel. Hierdie is tog n redelike logiese redenasie, of hoe?

Dit is nie ek wat hierop hamer nie maar julle. Stem jy saam dat dit dalk nie beste ding is om n voorbeeld aan te haal waar dit dalk verwarring kan skep met julle aanbevelings nie? Dis al wat ek se.

Groetnis
Wouter
Gerard

Post by Gerard »

Marius,
Die 270gr FN is die een vir die 375H&H en die 375 Ruger. Ek sal egter die FN gebruik vir olifant.  Enigiets tot by buffels, renosters en seekoeie is die 265gr HV heeltemal voldoende.  Die 270gr FN en die 265gr HV gee ongeveer dieselfde volume wondkanaal maar die vorm van die wondkanale verskil.  Die FN se wondkanaal is kleiner in die eerste deel maar groter in die laaste deel, as die HV.

Wouter,
Al wat n mens op hierdie staduim weet is dat die koeel stadiger geskiet was as aanbeveel.
  Dit is nou die tweede keer dat jy dit s?.  Waar kry jy dit?  Ons beveel nie 'n spesifieke gebruikspoed aan nie.  Op ons webwerf s? ons ten opsigte van spoed: "Start gr: The indicated start load in grains is a safe load in our experience. It may give maximum speed in some rifles and can be reduced if needed."
Koos Barnard
Hero Member
Hero Member

Post by Koos Barnard »

Gerard
Goeiedag. Toe ek so drie jaar gelede die GS getoets het vir die artikel in Magnum het ek by jou gekla oor die vleisskade wat die GS aanrig - dit was veel meer as wat jy ges? het (ek praat nou nie van die kopskootdiere nie). Ek het die 130gr GS teen 3000vps geskiet en jy het in 'n telefoongesprek aan my ges? dat ek die koe?l teen ten minste 3200vps moet skiet. In 'n post iewers het jy onlangs ook genoem dat ek nie julle voorskrifte nakom nie. Die enigste voorskrif waarvan ek weet is dat ek nie die koe?l teen absolute maksimum skiet nie. Die GS wat ek getoets het was akkuraat uit my geweer.

Ek kuier nie op julle webwerf nie so ek kan my nie uitlaat oor wat julle daar voorskryf nie, maar jy het verskeie male (ook toe ek baie lank terug GS in my 7x57 probeer het) voorgeskryf dat ek dit baie vinnig moet skiet. Al s? jy nie dat iemand byvoorbeeld die 243 of 223 of wat ook al teen 3422 of 3631vps ens moet skiet nie, is jy tog voorskriftelik oor ho? spoed. Jy persoonlik het vir my ges? dat my .30-06 vleis mors omdat ek nie die koe?ls vinnig genoeg skiet nie. Sal jy asseblief verduidelik want waar het die misverstand ontstaan? Sal vanaand weer lees is nie vir die res van die dag by rekenaar nie.
Groetnis
Gerard

Post by Gerard »

In 'n ander bespreking is die vraag gevra: "Die statistiek wat jy aanhaal toon ook dat Barnes 24% van die totale premium koe?l mark het. Wat sou jy s? sal hulle mark aandeel wees indien ons slegs mono's inag neem? Met alles wat ek op die forum gelees het, asook julle webblad, is dit vir my duidelik dat die GSC koe?l n puik produk is. Wat ek egter nie kan verstaan nie is die marginale mark aandeel van GSC, plaaslik of internasionaal. Waaraan sal jy dit toeskryf?"

Daar is nie statistiek beskikbaar vir die mono koeelmark nie.  Eintlik is die premium koeelmark 'n ingeligde raaiskoot want slegs oorkoepelende syfers is beskikbaar ten opsigte van ammunisieverkope en die persentasie herlaaiers.

Die totale mark vir mense wat herlaai is ongeveer 933 miljoen koeels, w?reldwyd.  Die premium koeelmark is ongeveer 9% daarvan.  Barnes oorheers die mono koeelmark oorweldigend en dit is waarskynlik hoekom Cerberus vir Barnes gekoop het.

Onder herlaaiers w?reldwyd is die voorste verkoper Nosler, gevolg deur Hornady en Barnes.

Die rede vir ons klein globale markaandeel is omdat GSC prim?r konsentreer op ontwerp.  Ons doen baie werk vir instansies en maatskappye wat iets spesiaals benodig of 'n spesifieke doel wil bereik.  Die voordeel is dat ons outomaties 'n produk skep wat vir algemene gebruik maklik aanpasbaar is vir goeie werkverrigting. Dit is die deel wat mense sien en wat die meeste bespreek word.

Die markaandele van Barnes se 24% en GSC se 0.04% is vir die premium herlaaier koeelmark w?reldwyd.  Indien ons na die markaandeel van gespesialiseerde aanwendings kyk, sal dit 'n ander prentjie skilder maar dit is 'n nuttelose oefening want daar is net 24 uur in 'n dag en ons moet slaap en eet ook.  Ek kan daardie aandeel nie uitbrei nie.  SA verbruik ongeveer 15% van ons totale produksie.

Koos,
Die hoeveelheid vleisskade wat 'n koeel aanrig en mens se persepsie daarvan is 'n relatiewe term.  Dit is 'n slaggat wat ek gereeld in trap.  'n Regter het by geleentheid in 'n uitspraak ges? dat mens nie 'n oordeel kan vel of 'n uitspraak maak, gegrond in wat die skrywer gedink of bedoel het om te skryf nie, net op die letterlike geskrewe woord.  Dit is goeie raad en iets wat mens moet ter harte neem en toepas.

Wanneer 'n kli?nt vir my s? hy het geen vleisskade gehad nie, dan temper ek daardie stelling sonder om daaroor te dink.  Ek weet die man is gewoond daaraan om die voorste deel van sy springbokke vir die honde te gee, en nou gooi hy net 1kg vleis weg.  Dit is dus vir hom 'geen' vleisskade nie.  'n Ander kli?nt skiet gereeld die klein 5 met soliede koe?ls en gebruik dan ons FNs en laat weet dat hy 'minder' vleisskade kry. Hy kry reeds min, maar nou kry hy minder.  Hier is 'geen' vleisskade nou baie meer as 'minder' vleisskade en dit skep verwarring.  Ek spreek dit dadelik aan.

Uit my eie ondervinding weet ek dat,wanneer ek 'n slegte skoot skiet, is die vleisskade min of meer dieselfde as 'n goeie skoot met 'n loodkern koe?l.  Wanneer ek 10 pf 20 karkaste vergelykend opweeg, het ek meer vleis om huis toe te neem as ek monos gebruik, teenoor die gebruik van loodkern koe?ls.

Dit strook ook wat jy per epos vir my ges? het op 29 Mei '08:  "Wat ek wel onomwonde kan s? is dat GS HV's nie meer skade aanrig as s? Nosler Prt, Swift, Rhino, Barnes X ens nie."  en "Sal weer herhaal dat hulle minder vleis mors as sagtepunte maar ek kan ongelukkig nie noem dat hulle baie min of geen vleis mors nie (dis nou teen ho? snelheid)." 

Dit sit dinge in perspektief.  Die telefoonoproep waaroor ek kinderlik ongelukkig was, was toe jy 'n wildebees geskiet het met die 130gr HV teen 'n trompsnelheid van 2800vps, as ek reg onthou.  Dit was 500vps onder die maksimum en nie die doel waarvoor ek daardie koeel sou aanwend nie.  Dit was ook in Magnum en 'n tyd vroe?r as die epos hierbo genoem.
Post Reply