PMP Primers

Plaas jou ladings hier. Die forum kan nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige data wat gepubliseer word nie. So gebruik die inligting met oorleg en versigtigheid. Wat vir een vuurwapen werk is moontlik nie veilig vir 'n ander vuurwapen nie.
Post Reply
Spekskieter
Newbie
Newbie

PMP Primers

Post by Spekskieter »

Sjoe k?rels, ek het al op die forum gelees van primers vs. primers, maar ek het self nou 'n probleem ondervind.
Ek het PMP large rifle Primers (lot. 253) gekoop - nogal 4 boksies.  Ek het dit gebruik vir my .243 Ruger en nou gan julle my glad nie glo nie: Elke liewe skoot is eers 'n dooie skoot (misfire) en as ek die slot optel en weer laat sak (cock) dan gaan die skoot eers af!!!
DIS ELKE LIEWE KEER!!!
Wat gaan aan??? ???

O, net so vir die speekselkliere, ons vertrek m?re om te soek vir eland en gemsbok en dalk 'n springbok of 2!

Lekke lewe n?.

Groete.
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Re: PMP Primers

Post by VdWalt »

Eland? mmm Gemsbok? mmmm Springbok? More, terwyl ons ander werk?  .... mmmm suffer met daai primers!! :angel:
Pottie
Jr. Member
Jr. Member

Post by Pottie »

Bly weg van PMP primers af, koop eerder CCI of Federals hulle kos omtrent die selfde en is n baie beter kwaliteit.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Pottie wrote: Bly weg van PMP primers af, koop eerder CCI of Federals hulle kos omtrent die selfde en is n baie beter kwaliteit.
PMP is harder primers, maar as jy Jagtersdok se plasing kyk geensins swakker of swakker kwaliteit nie. Ek sou s? jy moet kyk na jou slagpen en of olie wat dik geword het nie die slagsterkte beperk nie. daarom dat die 2 de probeerslag werk. Het al gesien dat 'n 375 nie enige slagdop wou laat afgaan nie. Die slagpen is vasgehou deur 'n teeragtige gom wat in die slot was. Skoonmaak met diesel het die probleem opgelos. My raad sal wees om grafiet as smeermiddel te gebruik.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Dis mooilik om te glo dat dit die primer se skuld is. Kyk mooi na jou slot soos hier aanbeveel word.

Ek skiet al veertien jaar lank net PMP primers in my 3006 en hy loop soos stroop. Nog nooit probleme gehad nie. Loer maar gerus na die volgende links.

http://jaracal.com/index.php/topic,10849.0.html

Hoop jy kom reg, dit moet jou bloed laat kook  :o

Groetnis
Marc
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Spekskieter
Newbie
Newbie

Post by Spekskieter »

Jis dis lekker om sommer dadelik by die spesialis te hoor wat fout is en nie nog eers 2 kwakke (die medieseveld werk mos so) te moet betaal nie!!!
Ek het gou vanoggend met "ou betroubaar" (my .30-06 Musgrave) gaan lood gooi. Ek het ook van die PMP primers vir 'n batch van die .30-06 patrone gelaai............slaan my dood!!!  geen probleme.
Sorry vir die groot PMP vans. Ek het niks slegs bedoel nie.

Sal defenitief my slot (.243) moet skoonmaak en weer probeer.

Duisend dankies solank.

Groete.
obasch
Hero Member
Hero Member

Post by obasch »

Kyk of die primers diep genoeg ge"seat" is
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Spekskieter wrote: Jis dis lekker om sommer dadelik by die spesialis te hoor wat fout is en nie nog eers 2 kwakke (die medieseveld werk mos so) te moet betaal nie!!!
Ek het gou vanoggend met "ou betroubaar" (my .30-06 Musgrave) gaan lood gooi. Ek het ook van die PMP primers vir 'n batch van die .30-06 patrone gelaai............slaan my dood!!!  geen probleme.
Sorry vir die groot PMP vans. Ek het niks slegs bedoel nie.

Sal defenitief my slot (.243) moet skoonmaak en weer probeer.

Duisend dankies solank.

Groete.
'
Glo darem nie jy het tone getrap nie  ;)  Net bly ons kon darem help en nou is daar lig innie tonel en hele paar Rande gespaar ;D

Groetnis
Marc
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Ek het ook vroeg vanoggend so paar koeele gaan rond gooi. na ek die ander dag twee misfires met CCI gehad het, en die spesialiste hier op die forum stel voor gebruik PMP, doen ek ook so.

Vanoggend so by die vyftiende skoot vir die dag maak die geweer net n klik. Laai weer en steeds net n klik. Moet ek toe sien dat die primer pocket leeg is. Lekker soos n aap gevoel.
Veiligheid eerste manne!
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Pierre - BRNO .06 wrote: Ek het ook vroeg vanoggend so paar koeele gaan rond gooi. na ek die ander dag twee misfires met CCI gehad het, en die spesialiste hier op die forum stel voor gebruik PMP, doen ek ook so.

Vanoggend so by die vyftiende skoot vir die dag maak die geweer net n klik. Laai weer en steeds net n klik. Moet ek toe sien dat die primer pocket leeg is. Lekker soos n aap gevoel.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Moet se Marc, ek wou myself eers baie hard skop, maar het toe lekker gelag vir myself. Ek was nogals bly dat ek vier patrone van elke lading gelaai het, dus kon ek steeds n goeie aanduiding kry van wat die lading gedoen het.
Last edited by BRNO (Pierre) on Wed May 09, 2012 1:08 pm, edited 1 time in total.
Veiligheid eerste manne!
Spekskieter
Newbie
Newbie

Post by Spekskieter »

Nou-net klaar die .243 se slot skoongemaak. Ek sweer ek kan drie van ons "Proudly SA" slaggate regmaak met al die "teer" wat uitgekom het. En raai wat? :-\  Die ou klap mooi!!!
Dankie vir die raad,  en die anne manne................moet nie soos ek dink jy hoef nie jou slot skoon te maak nie!
Die diesel WERK. :o

Groetnis.
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

500ppm of 50ppm?  :angel: hie hie
Post Reply