Ek is nou weer besig met n nuwe gedagte as gevolg van n geweer wat ek verlede jaar Februarie al bestel het en nou nog nie hier is nie. Die kaliber wat ek toe op besluit het was die 6.5 Creedmore in die Ruger Target met n 28 duim loop. Die hele besluit het mooi uitgewerk aangesien al my gewere Ruger's is en ek het gevoel die geweer sou goed kan doen op SA Jagters se skietdae en ook darem n ding op afstand in die harsings skiet.
Nou ja met die geweer wat geen mens onder die son weet of hy ooit sy verskeining gaan maak nie en die post oor 338's het my beperkte grysstof so paar elektiese pulse gegee en my aan die dink gesit. Bou n geweer wat doelgerug is vir die tipe werk en maak n besluit oor die kaliber. Nou vir die van julle wat al so bietjie rondgehang het op die Forum sal weet dat Luddie(Ludwig vir die res van julle
Maar ja ek hou ook van die dinge so wil maar vir my self ook maar die dinge uitpluis. Daar is baie vra en een van die eerstes sal wees wat wil jy werklik maak met die kaliber? As net breinskote op die agenda is dan kwalifiseer die meeste kalibers van 6.5mm af en op. Ja ek weet daar gaan nou die 22-250 met die 1:8 twist ook opduik en kom ons praat gerus daaroor. n Mens sal ook maar moet besluit wat die aplikasie afstand moet wees van die geweer en ek se altyd hiermee dat dit net n bonus is hou verder dit is. Ek kan altyd die aanwend op korter afstande maar die teendeel is nie moontlik nie.
So skree gerus oor alles en droom gerus saam! Onthou hierdie sluit alles in tot die varlookers bo-op.
Groetnis
Wouter